Takže mí milovaní čtenáři.. Rozhodla jsem se vám udělat radost a napsat další kapču.
Bella
Celé dny jsem neměla páru kolik je. Tak jsem si sem poručila hodiny. Opravdu nemám náladu na to chodit furt za ním a ptát se ho.
„Babygirl?" zakřičel když zaklaply vchodové dveře „Jedeme nakupovat!" zavolal na mě a já jen nepřítomně koukala do zdi. Několikrát na mě ještě zavolal, ale já ho slyšela jako kdyby byl několik set metrů ode mě.
Jeho hlas byl jak zdálky. Všimla jsem si ho až když mi rukou zamával před obličejem. Vypadla jsem tak z transu a lekla se.
„Ježiš! Fuj. To jsem se lekla." konstatovala jsem a zasmála se. „Co jsi říkal?" zeptala jsem se nevinně a zvedla se k odchodu.
Zastavila mě jeho ruka. „Děje se něco babygirl?" zeptal se mě. „Ne. Mělo by?" odpověděla jsem beze zájmu.
„Víš. V těchto vztazích mám vůči tvému psychickému i fyzickému zdráví určitou povinnost. Kdyby se něco dělo tak mi řekni, ju? Jsem tu vždy pro tebe."
Řekl mi a já stála s otevřenou pusou. Vždy pro mě? Cooo? On snad pil. Jakou povinnost?
„No. Takžee. Jde se nakupovat. Musíme ti koupit pár věciček, které nutně potřebuješ.. Vlastně spíš já, ale to je jedno. Pojď." a už mě táhl ven a do auta.
Vystoupili jsme u nějaké uličky s obchody. Jako první jsme šli do HM a tam mi vybral dvoje šaty a pak pyžamo. Pak jsme i přes můj odpor šli do Victoria secret's (nevím, jak se to píše..) a tam mi vybral několikery tanga a podprsenky. Většinou v černé, červené a občas bílé barvě.
Pak mě dotáhl i do sex shopu. Bylo mi taak trapně.
„Ani na to nemysli. Tam mě nedostaneš. Klidně tu počkám, ale dovnitř nejdu. To ti říkám jako, že se Isabella jmenuju." řekla jsem. „Pojď, potřebuju ti něco vyzkoušet." tak jsem tedy šla, ale pouze pod podmínkou, že mi dá dvě své trička a mikiny. „V černé barvě!" připomenula jsem mu, když mě vtáhl dovnitř. „Jojo. Hlavně pojď."
Ve vnitř mi dal zkusit kostýmek uklízečky, kočky(viz fotky), pak dildo a ještě několik vibrátorů.
Ještě mi nezapomněl koupit tři obojky s vodítky. Připadala jsem si jako děvka. Fakt.
Pak jsme jeli do DM a tam mi koupil tampony a čokoládový tyčinky. Doma si pak ode mě vyžádal datum mých měsíčků a pak mi dal pokoj.
Snad se vám líbila.
Děkuji hroozně moc za 🌟❤️.
I love you all<33
ČTEŠ
Moje babygirl
RomanceBerte to s rezervou.. Slabší povahy odchod💋🖤 23.10. 2024 - 212. #romance (10,7k) 9.11. 2024 - 13. #mafie (1,44k) 23.11. 2024 - 10. #mafie (1,44k)