9.

88 1 0
                                    

Bella

„Proč? Však mafie může všechno."

„No to jo. Jenže Nik je pohodlnej a tak si to dělá lehčí."

„No a jaktože ho nepoznala? Však.."

„To nevim. Buď ho fakt nepoznala, nebo poznala, ale nedala to na sobě znát. Mohl jí odstřelit.. Jistě chápeš.."

„Kde vlastně je?"

„Jel někam. Co já vím, tak je to překvapení. Takže ti nic neřeknu. Ale podle mě je to hezký. Nemusíš se toho bát. Celkem mě i překvapil."

„Jen aby."

„Ale jo. Za mě je to hezký gesto."

„Ale já tě neznám. Takže jakoby nevim, jestli ti můžu věřit.."

„Mě se bát nemusíš."

Nik

Už jedu domu. Já jsem spokojenej. Nábytek  sestavenej a na svým místě. Snad se jí bude pokoj líbit..

Tak naskenuju a můžu jít. Tohle zabezpečení budu muset taky objednat a seřídit. Aby mi Bella nezdrhla. Brzy si ji vezmu, takže už tak volná nebude.

No. Raději to přeci jen objednám. Otevřel jsem dveře do domu a hned jsem uslyšel nějaký ženský vřískot.

„Co se to tady děje!"

„Ticho!" našel jsem je v obýváku, jak si koukaj na horor.

No fajn. Došel jsem nahoru a vzal si počítač. Jdu objednat ten systém.

Po asi půl hodině domlouvání se, jak to přesně potřebuju a proč, jsme se dohodli a já to mohl zaplatit.

Je devět hodin a já asi půjdu udělat večeři. Vzal jsem avokádo a začal dělat quakamole (nwm jak se to píše:) ))

Recept:
Avokádo
Citron
sůl
jestli chcete tak pepř
Chleba/tousťák

Avokádo rozpatláte vidličkou, nakapete na to citron a podle chuti dochutíte. Vezmete tousťák a osmahnete ho na pánvičce. Pak jen na tousťák namažete tu pomazánku a hotovo.

„Babygirl!" zavolal jsem na ni

„Jop. Jdu.. Co to je? Však je to zelený..Ty mě chceš otrávit?"

„Ne. Tohle je zdravá strava. Jop a sbal si všechny věci z pokoje. Zítra někam pojedem.."

„Jako úplně všechny?"

„Všechny."

„Fajn.."

I love you all<33
Vaše Sims 💋


Moje babygirlKde žijí příběhy. Začni objevovat