Daren (🤢🤮) sevmeyip yazan kisiyim hayat bu herşeyi yaptırıyo. Daren'in karısı benim adı Mina çaktırmayın. Yazım hatam olabilir ♡
⭐Oy at⭐ 🦍💨
Istek yeri->
Koştur bölüme 🏃♀️🏃♂️👟
-☆-
"Raven hadi kızım ortaya çık nerdesin" babamın sesini duyunca olduğum yere yakın olduğunu fark ettim ve olduğum yerde daha fazla saklandım bu sefer adım sesleri arkamdan gelince adrenalinden dolayı kalbim gümbür attı ve birden önüme çıktı ve beni olduğum yerde kollarımın altından kaldırdı. Mutfağın içinde iki tezgahın içine girmiştim "Haksızlık ama ya anladın burada olduğumu" kafasını hayır anlamında salladı.
"Sen yerinde duramayıp kıpırdadığın ve sık nefes aldığın için seni buldum gel annene bakalım"
"Annem en son kütüphanedeydi banada kitap okur mu?"
"Okur niye okumasın ki?"
"Bana uyurken okuyor ben gün içindede okusun istiyorum"
"Bana söyle ben sana her zaman okurum"
Kafamı heyecanla evet anlamında salladım. Babamda beni omuzlarına çıkardı ve bende tavana çok yakındım babam çok uzundu. Beni nerdeyse düşürecekken tuttu. Ağzımdan kısa bir çığlık çıktı. "Yaa yapma şunu"
"Yaparsam ne olur"
"Anneme söylerim"
"Mesaj alındı tamam"Kütüphane kapısına geldiğimizde babam kapıyı açtı ve içerde annemin saçlarını gördüm siyah kırmızılı iki renkli saçları kütüphanenin tozlu raflarına vuran güneşin altında parlıyordu ve elindeki melisa çayı ile gayet güzel duruyordu. Bne hep annemin saçından istemişimdir dalgalıdır şekilli saçları çok hoş ve tatlı duruyordu. Annem ve babam en uyumlu, aşık ve tatlı atışmaları olan afinler ilerde babam ve annem gibi bir ilişkim olsun istiyordum birde Nova halam tabii deli deli hareketler yapıyordu ve annemle çok iyi anlaşıyorlardı babamla pek değil Sonay halamda çok iyi bir insan bana elma veriyor. Tabii, amcalarimin yerleri ayrıydı Sina amcam beni uçuruyordu Arın amcam beni suda yüzüdürüyordu. Neyse babama beni indirmesi için kıpırdayınca beni yere indirdi. Hızlı ve sessiz adımlarla Ateş Leydisi Mina yani annemin yanına gittim. Çayını içtikten sonra yanında bağırdım.
"ANNE!" Annem yanımda ödü bi taraflarına kaçmış şekilde bana bakıyordu arkadan babamın karga kahkahaları geldi. "Ödünü koparttın Raven sakin" babama ters ters bakınca ağzına fermuar çekiyormuş gibi yaptı ardından annemin melodik kahkası duyuldu "Anlamadım sen nasıl ikimizede benziyosun" annem konuştu bu sefer babamın sahte korkulu bakışları sevecen bir şekilde değiştiğinde yüz ifademi yumuşattım ve anneme baktım oda aynı şekilde daha aşkla babama bakıyordu annemin şarap kırmızısı gözleri babamın alev mavilerine kaybolmuştu ben gözlerim için her gün diyara şükrediyorum çünkü bir gözüm babamınki gibi bir gözüm ise anneminki gibiydi.
"Anne bana masal anlatırmısın?"
"Uyku vaktin yaklaşmış yemek yiyelim ben sana masal anlatırım tabiki"
"YEE"
Diyerek çocuksu bir heyecanla ellerimi çırptım ve yerimde zıpladım. Yemek salonuna erken gitmek için hızla durduğum yerden fırladım "Raven sakin ol düşeceksin" annemin sözünü duyduğumda artık çok geçti yere kapaklandım ve ağlamaya başladım hızlı adım sesleri kütüphanenin kapısının biraz ilerisine geldi ve ardından annemin sesini duydum "Raven iyimisin" ben yerde zırıl zırıl ağlarken birisi beni kaldırdı ve kucağına aldı baktığımda babam beni bende kafamı omzuna koyup birazda orda ağladım.
(😈😝😎)
Odama geldiğimizde beni yatağıma oturttular bişeyim varmı diye bakınca dizimin yaralandığını fark ettik. Annem dizimi hareket ettiriyormuyum diye bakarken babam banyodan pansuman malzemeleri almaya gitti. Annem yaranın olduğu,dizimi hareket ettirince daha fazla ağlamaya başladım. "Acıyor" annem yavaş şekilde bıraktı ama sızlıyordu.
"Nasıl?" Diye soran babamdı pansuman malzemelerini anneme verdi.
"Öncekiler gibi" ben size söylemeyi unuttum bayağı bi yaramaz bir çocuğum ama bundan hiç şikayetçi değiller ne kadar düştüm bilmiyorum saymadım bereketi kaçmasın. 🤭😌
Annem bacağımı pansuman yaptıktan sonr ablası birakmak ve bana yemek getirmek için odadan çıktılar 10 dakika sonra babam ve annem elinde tepsi ile geldiler. Önüme tepsiyi koydular ve annem bana yemek yedirmeye başladı.
Yemekten sonra annem bana su krallığındaki sirenlerin masalını anlatmaya başladı. Bende masalla birlikte uyudum.
-☆-
Bu amondan daha eglenceliydi en azından keyif aldım