Not☆♡: Salena tamamen sallamasyon bir isim anlamı da öyle hiç biryerden bakmadım götüm ve süper müper beynim buldu ( çoğunlukla ise yaramaz )
Istek kutusu burası ->
Yazım hatam olabilir ♡
Birde ben bunu yazarken 3. Kitapta 500lerdeydim bazı yerlerde sallamasyon ve spoi içerir
Tutmayım sizi koş bölüme
Oy at🤍😭
-☆-
Delinin delisi
Arkadaşlarım olan sadakatsizler bana böyle seslenirdi.
Lord Arın'a takıntılı olduğum için
Kendimi bildim bileli sadakatsizlerin arasındaydım sevgili annem ve babam sadakatsiz olduğu için hayatımın belirli kısmını onlarla yani sadakatsizlerle geçirmiştim. Diyar bana kötü bir şey sunsa onlar hep güzelleştirirdi. Etrafimda tek tük arkadaşım vardı. Fazlasınıda istemezdim. Ihram Haze ve Kali bana yeterdi. Geçen aylarda Su varisi bizim sadakatsiz bölgemize gelip inzivaya çekilmişti kendisi delinin varisi olduğunu hissettiriyordu ve kendim her ne kadar sadakatsiz olsamda sigilim vardı.
Bu çok önemli olsada benim için önemsizdi.Onunla ilk tanışmamız şöyleydi;
Alin hastalanmıştı ve onun başında varisi ve lordu bekliyorduk ben, Su krallığından olsamda hastalanmamıştım. Garipti ama bi o kadarda ilgi çekiciydi. Ilk normal olarak varis geldi ve Arın'ı çağırmasını peri kızına söyledi. Nova yani varisim Alin ile ilgilenirken içeriye tuz ve okyanus kokusu bastı biri yani bir lord adımlarını sert sert basarak Nova'nın yanina gitti her ne kadar gizlerim kapalı olsada onun Lord arın olduğumu anlamıştım. İşinin bittiğini sanarak gözlerini açtığımda göz göze geldik bana samimiyetle bakıyordu nazik görünüyordu kendime kimsenin görünüşüyle güzel olmadığını anlatmaya çalışıyordum ama algılayamıyordum o bütün algılarımı bozarken onun diğerleri gibi olmayacağını düşündüm ve enson kendime gelip onlar gibi olacağını, eninde sonunda kendisi fark etmese bile onlara dönüşecekti bizim doğamızda vardı bu en sevmediklerine dönüşmek."Adın nedir?" diye sordu.
Bir lorda nasıl konuşacağını bilenlerdendim tabikide tarafsız bölgedeydim diye önüme gelene laf atamazdım. Hafifçe eğildim "Adım salena lordum" gülümsedi. Ben bu gülümsemeyi herkesten görürdüm ismimin efsanesini herkesbilirdi. Bazıları hariç tabii. Ismim sadakatli aşk anlamına geliyordu ve su krallığında bu isme sahip olanlar sınırlıydı hatta parmaklarımla sayılırdı. Akrep grubu için lanet, Yengeç grubu içinse uğur, Balık içinde hayatının aşkını bulacağı anlamlarına gelir. Bunları bildiği için ona anlatmadım. Gülümsemesine karşılık verdim ve ona diğerlerini işaret ettim. Ben ona aşık olduğumu fark etmiştim. Tabii Haze sayesinde fark ettim Nova hava krallığının birleşme partisine gittiğinde beni çadırına çağırmıştı ce onla konuşmaya başlamıştık içimde küçük bir tohum filizlenirken bana şöyle söyledi
"Bence seni seviyor"
Salağa yattım ve "Kim?" Diye sordum. Bana boş boş baktı ve "Çok sevgili lordun" diye söylendi. Ben ona boş boş bakarken o pis pis sırıtıyor üstüne üstlük bana tip tip bakışlar atıyordu. Artık kendimi tutamayacağımı anladığımda ise oradan ayrıldım. Ağaca tırmanıp minik barakanın icinde kendimi uykuya bıraktım sabah bir gürültüyle uyandığımda ise kafamı barakadan çıkardım barakanın çatısının üstündeki ağaçkakanı gördüm umursamayıp geri uyumaya döndüm ama uyutmuyordu beni barakadan çıkıp etrafa baktım Haze uyanmıştı ve bende onun yanına gitmek için hızla merdivenden inmeye başladım. Aşağıda hem Nova'yı hemde Kaliyide görmüştüm. Nova'yla konuşmam lazımdı.
"Nova!" Arkasını döndü, "Efendim?"
"Ben su krallığına geleceğim"
-☆-
Oy ver 😭🤍⭐
Bolumu açık bıraktım 2. Bölüm cehennemde gittiğinizde görürsünüz artık
Evde sıkıldım bayağı bi bide INTERNETIM YOK😭😭😭😭
Su için 💧💦🌊ve bol bol kitap okuyun 📗📘📕📖📓📚📙📒📔