10. Axton

2 0 0
                                    

Jakmile Cody uklidil všechno po výměně zámku, zavezl mě domů, kde jsem si vzal věci, co bych o víkendu mohl potřebovat. Amanda si ze mě zase utahovala, ale já si z toho nic nedělal, naopak jsem se rozhodl jí to alespoň z části oplatit.

„Napadlo tě, že Theo je pořád volnej?" prohodil jsem, zatímco jsem si skládal oblečení do tašky a sestra se opírala o dveře do mého pokoje.

„Theo?" nadzvedla obočí. „Asi se nedivím, je to zrzek."

Podíval jsem se na ni. „Co je špatného na tom, že je zrzek?" nechápal jsem.

„Prostě to, že je zrzek. Je to divný. Navíc mi připadá hrozně... přírodní."

Uchechtl jsem se. „Přírodní? Kvůli tomu, že nosí hodně zelené? Proto ti připadá přírodní?"

„Nevím. Asi," pokrčila rameny. „Jak dlouho už nikoho nemá?"

Chvíli jsem nad tím přemýšlel. „Po pravdě mi nepřipadá, že by vůbec někdy někoho měl. Holky okukuje, ale nikdy nikomu z nás neřekl, že by někoho měl."

Povzdechla si. „Asi je na něm něco špatně, když ještě nikdy nikoho neměl."

„Není na něm nic špatně, jenom je kolem holek nejistej a nedělá nikdy první krok," řekl jsem a tašku jsem zapnul. „Prostě se bojí."

„Jeho chyba," zamumlala.

„Nebuď tak hnusná," řekl jsem. „Každý člověk není jako ty. Jsi snad na každé párty, co se okolo pořádá a pořád nechápu, jak to můžeš zvládat zároveň s brigádou. Nejde mi to dohromady. To, že ty jsi už chodila s tuctem kluků, neznamená, že držet se trochu zpátky, je špatně. Je ti teprve 17, to spíš ty by ses měla trochu brzdit. No a mohla bys tím začít tak, že by ses začala bavit s ním. Třeba si sednete."

Povzdechla si a protočila očima. „Fajn, hodím s ním řeč. A ty už padej, chci mít byt pro sebe."

Přehodil jsem si tašku přes rameno a vševědoucně se na ni podíval. „Kdo za tebou přijde tentokrát?"

„Kyle," řekla jenom.

Zamrkal jsem. „Náš Kyle?"

„Jo."

„Tak to ne. Odvolej to. Hned. Kyle je děvkař, vždyť to sama víš," vydechl jsem.

„No a co, že je děvkař? Nechce se vázat. A občas je fajn si užít jenom tak."

„Je o čtyři roky starší než ty," snažil jsem se vymyslet nějakou výmluvu.

„Je o půl roku mladší než Theo," poznamenala.

Otevřel jsem pusu, že řeknu něco dalšího, ale už mě nic nenapadalo. Nakonec jsem si poraženě povzdechl. „Fajn, dělej si, co chceš. Ale slib mi, že se pobavíš s Theem a zkusíš mu dát šanci."

„Jo, slibuju," řekla.

„Fajn," zamumlal jsem.

Víc jsem už neřekl a s taškou jsem vyšel ven. Zavřel jsem za sebou, došel ke Codyho autu a tašku jsem dal do kufru. Pak jsem nasedl a podíval se na něho.

„Víš, koho si dneska Amanda pozvala domů?"

Podíval se na mě. „Koho?"

„Kylea."

Nadzvedl obočí. „Myslel jsem, že střídá holky jako ponožky."

„Taky, že jo. Prý si chce jenom tak užít," povzdechl jsem si. „Asi tomu nerozumím."

„Já na tohle taky nikdy nebyl," zamumlal a nastartoval. Potom vyjel zpátky k němu domů.

Sledoval jsem, jak řídí a přemýšlel jsem. „Taky jsem jí řekl, ať si promluví s Theem."

The band (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat