Opdaget

3.3K 68 4
                                    

Håndtaget gik ned, og ind kom min bedste veninde som også var flyttet skole. Mikkel skyndte at samle hans bukser op, og jeg tog hurtigt min bh på og hoppede ned fra kopimaskinen. Jeg gik hen til Line som var min venindes navn og sagde " please lov mig du ik siger det til nogen" mens hun var ved at dø af grin kunne hun lige få klemt "godt scoret D/N han er jo lækker" ud af munden. Da Line lige var gået tog jeg hænderne op til hovedet og sagde " ej nej nej nej, hvor var det pinligt" Mikkel havde taget tøj på imens jeg havde snakket med Line, så jeg skyndte mig også at tage tøj på. klokken ringede hvilket vil sige at vi havde fri nu. jeg vil hurtigt ud af rummet så ingen ville opdage at vi havde været der inde. da jeg skulle lige til at tage i håndtaget, kom Mikkel hen til mig og sagde " D/N vent du er virkelig skøn, jeg tænkte på om du ikke kommer hjem til mig i aften" jeg krammede ham og sagde " selvfølgelig vil jeg det Mikkel, og jeg syntes virkelig også at du er skøn. inden vi gik ud af rummet kyssede vi lige hinanden på munden og sagde vi ses. Da vi var gået ud fra kopirummet gik jeg direkte ud og fandt Line. Da jeg endelig havde fundet hende, og hun så mig var hun ved at dø af grin igen. " seriøst Line stop" sagde jeg imens jeg også selv grinte. "ahaha hvad lavede i lige, det var da seriøst sjovt at i bare fløj ned da jeg kom" sagde Line mens hun stadig var ved at dø af grin. " Ejj hallo det var mega akavet at du bare kom ind, men det var fordi jeg var gået ind for at kopier og så kom Han ind, og så kyssede vi og så tog det ene bare det andet" prøvede du at forklare imens du kiggede efter om du kunne se Mikkel. Jeg begyndte at gå hjem, fordi min mor først har fri kl 20 i aften. da jeg kom hjem, kom jeg i tanke om at jeg ikke havde fået hans adresse, og heller ikke hans nummer. jeg tænkte fuck og tog mig til hovedet. Jeg havde lagt mig i min seng da jeg komme i tanke om at jeg kunne søge på Mikkel på Facebook, der var ret mange der hed Mikkel så det var pænt svært at finde ham. Jeg gik ind på en der hed Mikkel Lund "yes jeg fandt ham" sagde du højt. Du sendte ham en venneanmodning og skulle lige til at tjekke hans billeder, men så, så dj at i havde en fælles ven, og du så hvem det var tænkte du bare "fuck fuck fuck fuck fuck"

ForelsketTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon