Jeg havde aftalt med Line at jeg skulle sove hjemme ved Mikkel i nat. Jeg var nu taget hjem til Mikkel, og vi grinte rigtig meget sammen, det hele var allerede glemt, som om at det slet ikke var sket. " D/N vi bliver nødt til at tage ud og handle, eller kan vi ikke få noget mad" sagde han mens han gik hen til mig. "jamen hvad så hvis der er nogle der ser os sammen" sagde jeg lidt nervøst. " så lades vi bare som om at vi ikke er der sammen" sagde Mikkel med et bare rolig blik i øjnene. Vi havde aftalt at vi skulle i Føtex og handle. Da vi havde gået inde i Føtex, i et stykke tid fil jeg pludselig øje på Jeppe. "Mikkel, Jeppe går lige der ovre" sagde jeg meget lavt "Fuck, hvis du bare går over til en anden hylde" sagde Mikkel mens man kunne se panikken i hans øjne. Jeg stod og kiggede på brødet, da der bliver lagt en hånd på min skulder. "D/N hvad laver du her alene?" Sagde Jeppe mens han kiggede spørgende på mig "Jeg er bare ude at handle for Line, fordi hun ikke har det så godt" "Nå okay men vi ses bare der hjemme" sagde Jeppe og gik. Man kunne se at han fik øje på Mikkel, så han ændrede kurs og gik over mod ham. De lavede et eller andet håndtegn de havde sammen, jeg kunne ikke lade være med at smile da de lavede det. Jeppe var gået og Mikkel lavede et tegn til at jeg godt kunne komme igen. Vi havde købt pomfritter og noget kylling. På vejen hjem fra Føtex var der ret stille, jeg ved egentlig ikke hvorfor men det var det altså.
Vi havde fået spist vires aftensmad og klokken var ved et være 22. "Eehm D/N jeg tænkte lidt på, kunne du tænke dig at gøre det færdig som vi ikke fik gjordt i skolen?" Jeg gav ham et kort nik og sagde " men skal vi så ikke gå op i din seng" Mikkel tog fat i mit håndled og træk mig med op på hans værelse. Da vi var kommet der ind smækkede han døren efter os, og skubbede mig så langsomt over i hans seng, så jeg faldt med ham ovenpå. Vi lå nu bare ovenpå hinanden og kyssede. Mikkel begyndte at trække min trøje af, og jeg trak hans af. ( i ved hvad der skete) Efter det lå vi bare i sengen med dyne på, stadig nøgne.
YOU ARE READING
Forelsket
Teen FictionD/N starter på en nye skole sammen Line din bedste veninde. Hvad sker der når hun får en lækker vikar. Og kan deres forhold holde. For at få det at vide så læs med...