Det var Idag at vi skulle på lejrtur i en uge. Egentlig havde jeg slet ikke lyst til at tage med, men jeg måtte ikke blive hjemme. Min mor kørte mig hen på skolen, fordi at jeg havde en stor kuffert med. Da vi skulle til at afsted, skulle vi alle stå på en lang række uden for bussen så at Mikkel kunne tælle os. Da han nåede til mig undlod han helt at kigge på mig. I bussen sad jeg sammen med Line. Da Mikkel kom ind i bussen var der selvfølgelig kun en plads lige over for Line og mig, så han kunne sidde og kigge lige over på os. Jeg sad længst ud mod vinduet, så Mikkel ikke så godt kunne se mig. Jeg havde musik i ørene, og sad bare og kiggede trist ud af vinduet. På et tidspunkt fik Mikkel og mig øjenkontakt, men jeg skyndte mig at dreje hovedet igen, og efter det faldt jeg i søvn. Jeg vågnede ved der var en masse der larmede, så det gik op for mig at vi var ankommet til lejrskolen. Jeg skulle dele værelse med Line, og nogle piger der hed Olivia og Mie. Alle var totalt over happy, men jeg var totalt trist over det med Mikkel, så jeg var ret stille på hele turen. På turen skulle vi ud og se nogle forskellige ting de var allesammen ret kedelige. Jeg snakkede ikke rigtig med nogle pånær Line fordi at hun vidste hvordan jeg havde det.
Vi var lige kommet hjem fra lejrturen, og nu stod vi alle bare og ventede på vores forældre som skulle komme og hente os. Da vi ventede på vores forældre gik Mikkel rundt og snakkede lidt med nogle, men mig undgik han helt. Jeg var lige kommet hjem, jeg var simpelthen så ked af det, så jeg gik op til Jeppe, fordi ham kunne jeg snakke med alt om. Lige i det jeg kom ind på hans værelse brød jeg ud i gråd. " D/N hvad sker der? Er du okay?" Spurgte han meget nervøst. " Nej jeg er virkelig ikke okay, Mikkel har ignoreret mig i over en uge nu, og han vil ikke engang kigge på mig. Jeg kan simpelthen ikke klare det mere nu" sagde mens jeg græd som aldrig før
" ej D/N det vidste jeg slet ikke hvorfor har du ikke fortalt mig det noget før hvis du har været ked af det" sagde han og gik hen imod mig og krammede mig. Jeg svarede ikke på det, jeg stod bare og græd inde i hans arme " var det derfor at jeg ikke måtte sige til ham at du skulle på ferie?" Udbrød han pludselig da vi stod og krammede. Jeg nikkede og slap ham fra krammet. "D/N jeg tror virkelig du trænger til søvn så gå ind og sov, men husk at du altid skal fortælle mig når at du er ked af det" sagde Jeppe med en meget mor agtig tone. Jeg nikkede bare og tog imod hans råd og gik ind og sov.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forelsket
Genç KurguD/N starter på en nye skole sammen Line din bedste veninde. Hvad sker der når hun får en lækker vikar. Og kan deres forhold holde. For at få det at vide så læs med...