Hani o bırakıp giderken
Bu öksüz tavrını tanımayacaktın?
Alnına koyarken veda buseni
Yüzüme Bu türlü bakmayacaktın?Hani, ey gözlerim bu son vedada
Yolunu kaybeden yolcunun dağda
Birini çağırmak için imdada
Yaktığı ateşi yakmayacaktın?Gelse de en acı sözler dilime,
Uçacak sanırım birkaç kelime...
Bir alev halinde düştün elime,
Hani, ey gözyaşım akmayacaktın?Orhan seyfi Orhon
( Veda )Oy ve yorumları unutmayın
Sayın Ormanlar💚Heybetli bina, nelere kader, nelere bitiş olan bina. El Orfanto, içerisinde, şuh kahkahalar ve acımasız hüzünler barındırırdı, fakat ölüm. Ölüm, kokan bu yer artık bir cehennemdi. Kan kokuyordu etraf. Onlar mutasyonun çocuklarıydı. Yıllar önce var olan vebanın sonuçlarıydı. Onlar kirlenen hava, çürüyen suyun ortaya çıkışıydık.
Bundan yıllar evvel küçük ve zararsız sanılan bir hastalık ortaya çıktı. İnsanlar buna kanar virusü dedi. Çünkü, hiçbir belirtisi yoktu. Herkes sağlıklı ve uzun ömürlü olacağına kandığı için aldı bu adı. Çünkü içten içe kanattı ruhu. Ne ile bulaştığı? ve nereden geldiği? de büyük bir
soru işaretiydi. Nesiller sonunda virüs yok oldu, fakat kalıntıları hala etrafta var olmaya devam etti.Nasıl mı?
Garip mutasyonlar, sendromlar olarak. Doğan çocuklarda görülen bu anormallikler nedeniyle, halk bu durumu kabul etmedi. Birçok, çocuk yaşamını yitirdi.
Bir kadın bu anormal derecede olan yapayalnız çocukları toplayarak kendine ayrı bir yol çizdi. Çünkü, kadın bu lanet dünyaya, yeni ve durdurulamaz bir ordu bahşedecekti. Kadının gücünü bu dünyaya kanıtlayacaktı. Anormal çocuklar üzerinde deney yaparak onları dünyaya karşı dolduracaktı. İstediği reforma eriştiğinde, kimseye bana musın demeyekti.
Kadın, kız çocuklarının yirmi yaşına girdiğinde salgıladığı hormonları fark etti. Bu hormonlar, mutasyon ile tetiklendiğinde oluşan varyasyon sonucu yeni bir nesil güç oluşacaktı. Kadın topladığı kızları yetiştirerek onları azar azar mutasyona tetikledi. Her çocuk belli yaşlarda belirlenen mutasyon ile gücü seçilirdi. Bazı kızlar ise normal olduğunda belirti göstermezdi.
Kadın, her yemekte onları tetiklemek için yaptığı deneyleri uygulardı.
Bir kız, doğuştan belirlenen yetenek, kadın bu kızı hep yakından inceleyerek test etti. Çünkü kız gücünü zaten doğduğunda almıştı.
Asi, dik başlı, hiçbir söze gelmeyen, agrasif ve belaydı. Kadın kızı zaaflarıyka tetikledi. Kız her sinirlendinde gözlerindeki o mor ışıltıyı hiç unutamadı kadın. Özel bir kız ve özel yetenekleri olan bir kızdı. Şayet, kız altın pahasındaydı. Değerliydi. Kadın, kızı burada tutmak için herşeyi yapsada kız hayal edilemeyecek kadar zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA ELMAS
FantasyBu serüvenin sonu farklı. Bu umut hikayesi. Umudun ışığı değil umudun ölümü, bu hikaye mutasyondan doğan ölümün hikayesiydi. Onlar özeldi canavarlaştırılmayı haketmedi. Onlar, son nesildi. Kanar virüsünün etkisinin sonu, varyantın başıydı. Bu hika...