𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐨𝐭𝐭𝐞
~~~~~~~~~~
i woke up the next morning on the couch with mia still lying on top of me. i needed a drink but i didn't want to wake her up. i see a cup on the floor with a tiny bit of a drink left so i pick it up and drink it quickly realising it was the alcohol from last night. i slowly lift mia off me and manage to get up without waking her.. or so i thought.
"𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭?"
"𝐣𝐞𝐬𝐮𝐬 𝐦𝐢𝐚 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐦𝐞!"
"𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲, 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠?"
"𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐚 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤 𝐧 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐢𝐥𝐞𝐭"
"𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐦𝐞𝐞"
"𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐢 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐡𝐲𝐝𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐚 𝐰𝐞𝐞!!"
"𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭" she goes on her phone as i go to the toilet. I catch myself smiling as im walking up the stairs. When i finish i decide to gonfor a shower but i forgot to lock the door.
When i got in the shower i heard the door creek.
"𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐢𝐥𝐞𝐭 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭.."
"𝐀𝐌𝐄𝐋𝐈𝐀 𝐑𝐎𝐁𝐄𝐑𝐓𝐒! 𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐢𝐧 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭!!"
"𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐦 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐢𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐫𝐧𝐭 𝐢?"
"𝐲𝐞𝐬."
"𝐞𝐱𝐚𝐜𝐭𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭.. 𝐏𝐥𝐮𝐬 𝐢𝐭𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐢𝐯𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐮𝐧𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐬 𝐢𝐭?"
She had left me in a chokehold. I couldnt evem reply to her. I hear her footsteps get closer n closer. Then i feel her hands touch my waist making me fold. She starts kissing my neck softly and moving her hands up n down my back.
"𝐦𝐢𝐚... 𝐍𝐨𝐭 𝐧𝐨𝐰"
"𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮?"
"𝐲𝐞𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐭 𝐧𝐨𝐰, 𝐢 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐞𝐧𝐝 𝐮𝐩 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐥𝐲𝐳𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦."
"𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭"
She walks out and i finish my shower. I get changed n go downstaire to make a drink.
"𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐧𝐞."
"𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮"
She turns around n pulls out a mini packaging.
"𝐰𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬?"
"𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭"
I open the packaging to see a heart necklace,the same one that she has.
"𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐞𝐜𝐤𝐥𝐚𝐜𝐞?"
"𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞, 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐰 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐢?"
"𝐀𝐖𝐖 𝐌𝐈𝐀 𝐓𝐇𝐀𝐍𝐊 𝐘𝐎𝐔!!"
"𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭"
She puts the necklace on me and we just lie down on the couch for the rest of the day.𝐀𝐔𝐓𝐇𝐎𝐑𝐒 𝐍𝐎𝐓𝐄
𝐢 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐚 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐚𝐥𝐨𝐭𝐭𝐞 𝐰𝐞𝐝𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐬 𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐞𝐝!! 𝐃𝐨𝐧𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭𝐬 𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐞𝐝. 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭, 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚
𝐧𝐮𝐫𝐬𝟑𝐫𝐲.𝐧𝐮𝐫𝐬𝐞._
𝐓𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐚𝐧 𝐞𝐲𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐭!! 🩷🩷
YOU ARE READING
enemies to lovers🖤❤️
Fanfictionthis is a fanfic of mialotte(my own kind of version and i hope you love it!!