Cap.2|A cela número 13

46 2 0
                                    

Boa leitura 📖

Pov.seokjin

★彡[ᴏꜱ ᴘᴏʟɪᴄɪᴀɪꜱ ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀᴠᴀᴍ,ᴇᴜ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴀꜱꜱᴜꜱᴛᴀᴅᴏ,ᴍᴇᴜꜱ ᴘᴀɪꜱ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀᴍ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏꜱ ᴄᴏᴍ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ. ᴇ ᴇᴜ ᴀQᴜɪ,ꜱᴇɴᴅᴏ ᴘʀᴇꜱᴏ,ɴÃᴏ ꜱᴇɪ ᴅᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴛɪʀᴇɪ Qᴜᴇ ɪʀ ɴᴀ ᴏɴᴅᴀ ᴅᴏ ᴍᴇᴜ ᴀᴍɪɢᴏ ɪʀɪᴀ ᴅᴀʀ ʙᴇᴍ. ᴘᴀʀᴀᴍᴏꜱ ᴇᴍ ꜰʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴜᴍᴀ ᴄᴇʟᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ɴÚᴍᴇʀᴏ 13,ᴇᴜ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇÇᴀ ʙᴀɪxᴀ ᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴛᴏᴅᴏ,ᴍᴇ ꜱᴇɴᴛɪɴᴅᴏ ᴜᴍ ɪɴÚᴛɪʟ ᴘᴏʀ ᴇꜱᴛᴀʀ ᴀʟÍ. ᴏ ᴘᴏʟɪᴄɪᴀʟ ᴀʙʀɪᴜ ᴀ ᴄᴇʟᴀ...

_ᴀÍ ᴋɪᴍ,Qᴜᴇ ᴛᴀʟ ᴜᴍᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀɴʜɪᴀ? - ꜰᴀʟᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴛᴀᴛᴜᴀᴅᴏ Qᴜᴇ ꜰᴀᴢɪᴀ ꜰʟᴇxÕᴇꜱ. ᴏ ʀᴀᴘᴀᴢ ᴛᴀᴛᴜᴀᴅᴏ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ,ᴇʟᴇ ᴇʀᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ꜱÉʀɪᴏ ᴇ ᴍᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴏʟʜᴀʀ ᴀᴍᴇᴀÇᴀᴅᴏʀ ᴍᴇ ꜰᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴇɴɢᴏʟɪʀ ꜱᴇᴄᴏ.

_ʙᴏᴀ ꜱᴏʀᴛᴇ ᴘʀɪɴᴄᴇꜱᴀ. - ᴏ ᴘᴏʟɪᴄɪᴀʟ ᴅɪꜱꜱᴇ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴛᴀᴘɪɴʜᴀꜱ ɴᴀꜱ ᴍɪɴʜᴀꜱ ᴄᴏꜱᴛᴀꜱ ᴇ ᴍᴇ ᴊᴏɢᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴀ ᴄᴇʟᴀ ᴀ ꜰᴇᴄʜᴀɴᴅᴏ.
ᴏʟʜᴇɪ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏꜱᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ʜᴏᴍᴇᴍ Qᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍɪɢᴏ,ᴇʟᴇ ᴍᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴅᴇ ᴄɪᴍᴀ ᴀ ʙᴀɪxᴏ ᴇ ꜰᴇᴢ ᴜᴍᴀ ᴄᴀʀᴀ  ᴄᴏɴꜰᴜꜱᴏ,ᴅᴇᴘᴏɪꜱ ᴠᴏʟᴛᴏᴜ ᴀ ꜰᴀᴢᴇʀ ꜱᴜᴀꜱ ꜰʟᴇxÕᴇꜱ. ᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴇʀᴀ ʙᴇʟɪᴄʜᴇ,ᴍᴇ ꜱᴇɴᴛᴇɪ ɴᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴅᴇ ʙᴀɪxᴏ ᴀɪɴᴅᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇÇᴀ ʙᴀɪxᴀ. ꜱᴇʀÁ Qᴜᴇ ᴘᴏʀ Qᴜᴀɴᴛᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴇᴜ ꜰɪᴄᴀʀᴇɪ ᴘʀᴇꜱᴏ? ᴇᴜ ꜱᴏᴜ ᴜᴍ ɪᴅɪᴏᴛᴀ ᴍᴇꜱᴍᴏ.

_ꜱᴀɪᴀ ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀᴍᴀ - ʟᴇᴠᴀɴᴛᴇɪ ᴀ ᴄᴀʙᴇÇᴀ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴛᴀᴛᴜᴀᴅᴏ ᴇᴍ ᴘÉ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ꜰʀᴇɴᴛᴇ.

_ᴏ Qᴜᴇ?

_ꜱᴀɪᴀ ᴅᴏ ᴍᴇᴜ ʟᴜɢᴀʀ.

_ᴀʜ,ᴅᴇꜱᴄᴜʟᴘᴀ...- ꜱᴜʙɪ ᴘʀᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴅᴇ ᴄɪᴍᴀ,ᴄᴀᴍᴀ ɴÃᴏ ᴀQᴜɪʟᴏ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ ᴜᴍᴀ ᴘᴇᴅʀᴀ ᴅᴇ ᴛÃᴏ ᴅᴜʀᴀ. ᴍᴇ ᴅᴇɪᴛᴇɪ ᴍᴇꜱᴍᴏ ᴀꜱꜱɪᴍ,ᴇ ꜰɪQᴜᴇɪ ᴘᴇɴꜱᴀɴᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴜᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ,ᴏ Qᴜᴇ ᴏꜱ ᴍᴇᴜꜱ ᴘᴀɪꜱ ᴠÃᴏ ᴘᴇɴꜱᴀʀ ᴅᴇ ᴍɪᴍ? ꜰᴇᴄʜᴇɪ ᴍᴇᴜꜱ ᴏʟʜᴏꜱ,ᴍᴀꜱ Qᴜᴇᴍ ᴅɪꜱꜱᴇ Qᴜᴇ ᴄᴏɴꜱᴇɢᴜɪ ᴅᴏʀᴍɪʀ?

ᴘᴏᴠ.ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ

_ᴍᴇ ᴅᴇɪᴛᴇɪ ɴᴀ ᴄᴀᴍᴀ,ᴇᴜ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴄᴀɴꜱᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴄᴏɴᴛᴀ ᴅᴏꜱ ᴇxᴇʀᴄÍᴄɪᴏꜱ ᴍᴀꜱ ᴊÁ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴀᴄᴏꜱᴛᴜᴍᴀᴅᴏ,ɴÃᴏ ꜱᴇɪ ᴘᴏʀQᴜᴇ ᴇꜱꜱᴇ ɢᴀʀᴏᴛᴏ ᴛÁ ᴀQᴜɪ,ᴇʟᴇ ɴÃᴏ ᴛᴇᴍ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇ Qᴜᴇᴍ ꜰᴀᴢ ᴄᴏɪꜱᴀ ᴇʀʀᴀᴅᴀ. ᴍᴀꜱ ᴀᴍᴀɴʜÃ ᴇᴜ ᴅᴇꜱᴄᴜʙʀᴏ ᴏ Qᴜᴇ ᴇʟᴇ ꜰᴇᴢ ᴇ ᴠᴏᴜ ꜰᴀᴢᴇʀ ᴅᴇ ᴛᴜᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ ɴÃᴏ ꜰɪᴄᴀʀ ɴᴀ ᴍᴇꜱᴍᴀ ᴄᴇʟᴀ Qᴜᴇ ᴇᴜ. ᴛᴏᴅᴏꜱ ᴏꜱ ᴄɪɴᴄᴏ ʜᴏᴍᴇɴꜱ Qᴜᴇ ᴠɪᴇʀᴀᴍ ᴘʀᴀ ᴄÁ ɴÃᴏ ꜰɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴘᴏʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ, ᴇ ᴇꜱꜱᴇ ʙᴀʙᴀᴄᴀ ᴛᴀᴍʙÉᴍ ɴÃᴏ ᴠᴀɪ ꜰɪᴄᴀʀ ᴘᴏʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ. ꜱᴇ ᴇꜱꜱᴇ ɴᴏᴠᴀᴛᴏ ᴍᴇ ᴀᴛʀᴀᴘᴀʟʜᴀʀ ɴᴏ ᴍᴇᴜ ᴘʟᴀɴᴏ ᴅᴇ ꜰᴜɢᴀ...ᴠᴀɪ ꜱᴇ ᴀʀʀᴇᴘᴇɴᴅᴇʀ ᴅᴇ ᴛᴇʀ ᴍᴇ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ.

𓂀 ℕ𝕒𝕞𝕛𝕚𝕟 𝕡𝕣𝕚𝕤𝕠𝕟𝕖𝕣𝕤 𓂀Onde histórias criam vida. Descubra agora