Boa leitura 📖
★彡[_ᴇᴜ...ᴍᴇɪᴏ Qᴜᴇ ꜰɪᴢ ᴜᴍ ᴍᴀꜱꜱᴀᴄʀᴇ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴇꜱᴄᴏʟᴀ,ᴇ ᴄᴏɪꜱᴀꜱ ᴘɪᴏʀᴇꜱ Qᴜᴇ ɪꜱꜱᴏ ᴀɴᴛᴇꜱ ᴅᴇ ᴠɪʀ ᴘᴀʀᴀʀ ᴀQᴜɪ. - ᴊɪɴ ᴀʀʀᴇɢᴀʟᴏᴜ ᴏꜱ ᴏʟʜᴏꜱ ᴇ ɪꜱꜱᴏ ꜰᴏɪ ᴏ ꜱᴜꜰɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴇᴜ ᴛᴇʀ ꜱᴇ ᴀʀʀᴇᴘᴇɴᴅɪᴅᴏ ᴅᴏ Qᴜᴇ ᴅɪꜱꜱᴇ.
_ᴠᴏᴄÊ...ᴏ ᴍᴀꜱꜱᴀᴄʀᴇ ꜰᴏɪ ɴᴜᴍᴀ ᴇꜱᴄᴏʟᴀ ᴅᴇ ᴄʀɪᴀɴÇᴀꜱ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ ᴊÁ ᴀꜱꜱᴜꜱᴛᴀᴅᴏ.
_ᴄʟᴀʀᴏ Qᴜᴇ ɴÃᴏ,ᴀᴄʜᴀ ᴍᴇꜱᴍᴏ Qᴜᴇ ᴇᴜ ᴍᴀᴛᴀʀɪᴀ ᴄʀɪᴀɴÇᴀꜱ? ᴍᴀᴛᴇɪ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴀꜱꜱɪᴍ Qᴜᴇ ɴᴇɢᴜᴇɪ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴜᴍᴀ ᴄʀɪᴀɴÇᴀ. -
_ᴠ-ᴠᴏᴄÊ ᴍᴀᴛᴏᴜ ᴏ ꜱᴇᴜ ᴘʀÓᴘʀɪᴏ ᴘᴀɪ...- ᴊɪɴ ᴛᴀᴘᴏᴜ ᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴍÃᴏ ᴛʀᴇᴍᴜʟᴀ.
_ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ ᴅɪꜱꜱᴇ ᴘʀᴇꜰᴇʀɪ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴇʟᴇ ᴅᴏ Qᴜᴇ ᴜᴍᴀ ᴄʀɪᴀɴÇᴀ ɪɴᴏᴄᴇɴᴛᴇ,ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ꜱᴇQᴜᴇꜱᴛʀᴏᴜ ᴜᴍᴀ ᴄʀɪᴀɴÇᴀ ᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴘʀᴏᴠᴀʀ Qᴜᴇ ᴇᴜ ᴇʀᴀ ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ꜱᴇʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟᴇ,ᴇᴜ ᴘʀᴇᴄɪꜱᴀᴠᴀ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴀQᴜᴇʟᴀ ᴄʀɪᴀɴÇᴀ.
ꜰʟᴀꜱʜʙᴀᴄᴋ ᴏɴ....
_ᴘᴀɪ....ᴄᴏᴍᴏ ᴀꜱꜱɪᴍ,ᴘᴀɪ ᴇᴜ ɴÃᴏ ᴘᴏꜱꜱᴏ ꜰᴀᴢᴇʀ ɪꜱꜱᴏ...- ᴍɪɴʜᴀꜱ ᴍÃᴏꜱ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀᴍ ᴛʀÊᴍᴜʟᴀꜱ Qᴜᴀꜱᴇ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴀʀᴍᴀ ᴄᴀɪʀ.
_ᴀɴᴅᴀ ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ,ᴏ Qᴜᴇ ᴇꜱᴛÁ ᴇꜱᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ,ᴀᴛɪʀᴇ ɴᴇꜱꜱᴇ ɢᴀʀᴏᴛᴏ,ᴏᴜ ᴠᴀɪ ᴍᴇ ᴅɪᴢᴇʀ Qᴜᴇ teᴍ ᴘᴇɴᴀ ᴅᴇʟᴇ? - ᴏ ɢᴀʀᴏᴛɪɴʜᴏ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴀᴊᴏᴇʟʜᴀᴅᴏ ɴᴏ ᴄʜÃᴏ ᴅᴇ ᴄᴀʙᴇÇᴀ ʙᴀɪxᴀ ᴇ ꜱᴏʟᴜÇᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴄʜᴏʀᴀʀ.
_ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ? ɴÃᴏ ᴛᴇᴍ ᴄᴏʀᴀɢᴇᴍ ᴅᴇ ᴍᴀᴛÁ-ʟᴏ? - ᴇᴜ ᴛᴀᴍʙÉᴍ ᴄᴏᴍᴇᴄᴇɪ ᴀ ᴄʜᴏʀᴀʀ ᴇ ɴᴇɢᴜᴇɪ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇÇᴀ. _ᴋɪᴍ ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ ꜱᴇ ɴÃᴏ ᴍᴀᴛÁ-ʟᴏ ᴀɢᴏʀᴀ ᴅᴇɪxᴀʀÁ ᴅᴇ ꜱᴇʀ ᴍᴇᴜ ꜰɪʟʜᴏ._ᴇɴᴛÃᴏ ꜱᴇ É ᴀꜱꜱɪᴍ...ᴘʀᴇꜰɪʀᴏ ɴÃᴏ ꜱᴇʀ ꜱᴇᴜ ꜰɪʟʜᴏ. - ᴀʙᴀɪxᴇɪ ᴀ ᴀʀᴍᴀ.
_ᴇɴᴛÃᴏ ᴍᴇ ᴍᴀᴛᴇ! - ᴀʀʀᴇɢᴀʟᴇɪ ᴏꜱ ᴏʟʜᴏꜱ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ,ɴᴇɢᴜᴇɪ ᴄʜᴏʀᴀɴᴅᴏ ᴍᴀɪꜱ. _ᴠᴏᴄÊ É ᴜᴍ ɪᴍᴘʀᴇꜱᴛÁᴠᴇʟ ᴍᴇꜱᴍᴏ,ᴅᴇɪxᴀQᴜᴇ ᴇᴜ ꜰᴀÇᴏ ᴏ ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴏ. - ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴀᴘᴏɴᴛᴏᴜ ᴀ ᴀʀᴍᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴄʀɪᴀɴÇᴀ ᴇ ᴄᴀʀʀᴇɢᴏᴜ ᴀ ᴀʀᴍᴀ ᴀᴘᴏɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴀʙᴇÇᴀ ᴅᴀ ᴄʀɪᴀɴÇᴀ ᴇ Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴇ ɪᴀ ᴀᴘᴇʀᴛᴀʀ ᴏ ɢᴀᴛɪʟʜᴏ ᴇᴜ ᴅɪꜱᴘᴀʀᴇɪ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴇʟᴇ,ᴏ ᴛɪʀᴏ ᴇʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴄᴇʀᴛᴀʀ ᴀ ᴍÃᴏ ᴍᴀꜱ ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ɴᴇʀᴠᴏꜱᴏ ᴇ ᴍɪɴʜᴀꜱ ᴍÃᴏꜱ ᴛʀÊᴍᴜʟᴀꜱ,ᴏ ᴛɪʀᴏ ᴅᴇꜱᴠɪᴏᴜ ᴀᴄᴇʀᴛᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴘᴇɪᴛᴏ ᴅᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ.
ᴄᴏʀʀɪ ᴀᴛÉ ᴇʟᴇ ᴇ ᴄᴏɴꜰᴇʀɪ ꜱᴇᴜꜱ ʙᴀᴛɪᴍᴇɴᴛᴏꜱ ᴄᴀʀᴅÍᴀᴄᴏꜱ ᴇ ᴘᴇʀᴄᴇʙɪ Qᴜᴇ ᴊÁ ɴÃᴏ ᴛɪɴʜᴀ ᴍᴀɪꜱ ᴘᴜʟꜱᴀÇÃᴏ ᴇ...ᴇ ɴᴀQᴜᴇʟᴀ ʜᴏʀᴀ ᴇᴜ ꜱᴀʙɪᴀ Qᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴛɪɴʜᴀ ᴍᴏʀʀɪᴅᴏ. ᴇᴜ ꜰɪQᴜᴇɪ ʟÁ,ᴇꜱᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴘᴏʟɪᴄɪᴀ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴇ Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴇɢᴏᴜ ᴍᴇ ᴘʀᴇɴᴅᴇʀᴀᴍ ᴇᴍ ꜰʟᴀɢʀᴀɴᴛᴇ. Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴘᴜxᴀʀᴀᴍ ᴍɪɴʜᴀ ꜰɪxᴀ,ᴠɪʀᴀᴍ Qᴜᴇ ᴇᴜ ᴇʀᴀ ᴏ ʀᴀᴘᴀᴢ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ ꜰᴇɪᴏ ᴜᴍ ᴍᴀꜱꜱᴀᴄʀᴇ ɴᴏ ᴄᴏʟÉɢɪᴏ ᴅᴇ ᴇɴꜱɪɴᴏ ᴍÉᴅɪᴏ. ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ ᴀꜱꜱᴀʟᴛᴀᴅᴏ ᴏ ʙᴀɴᴄᴏ ᴇ ʀᴏᴜʙᴀᴅᴏ ᴀʟɢᴜᴍᴀꜱ ʟᴏᴊᴀꜱ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𓂀 ℕ𝕒𝕞𝕛𝕚𝕟 𝕡𝕣𝕚𝕤𝕠𝕟𝕖𝕣𝕤 𓂀
Fanficℚ𝕦𝕒𝕟𝕕𝕠 𝕛𝕚𝕟 𝕗𝕒𝕫 𝕒𝕝𝕘𝕠 𝕢𝕦𝕖 𝕠 𝕗𝕒𝕫 𝕡𝕒𝕣𝕒𝕣 𝕟𝕒 𝕔𝕒𝕕𝕖𝕚𝕒,𝕛𝕦𝕟𝕥𝕠 𝕒𝕠 𝕔𝕒𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕚𝕤 𝕥𝕖𝕞𝕚𝕕𝕠 𝕖 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕘𝕠𝕤𝕠...