Boa leitura 📖
★彡[ᴘᴏᴠ.ᴀᴜᴛᴏʀᴀ
ᴇʀᴀ ᴘᴏʀ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴅᴀꜱ 22:00 ᴅᴀ ɴᴏɪᴛᴇ,ᴏꜱ ᴘʀᴇꜱᴏꜱ ᴊÁ ʜᴀᴠɪᴀᴍ ᴊᴀɴᴛᴀᴅᴏ ᴇ ᴀɢᴏʀᴀ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀᴍ ᴇᴍ ꜱᴜᴀꜱ ᴄᴇʟᴀꜱ,ᴀʟɢᴜɴꜱ ᴊÁ ᴀᴛÉ ᴅᴏʀᴍɪɴᴅᴏ. ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ ᴛᴀᴍʙÉᴍ ᴅᴏʀᴍɪᴀ,ꜱÓ ᴊɪɴ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴀᴄᴏʀᴅᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ʙᴀʀᴜʟʜᴏ ᴅᴀ ᴄʜᴜᴠᴀ. ᴇʟᴇ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴇɴᴄᴏʟɪᴅᴏ ᴇᴍ ꜱᴜᴀ ᴄᴀᴍᴀ,ɴÃᴏ ꜱÓ ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜꜱᴀ ᴅᴏ ꜰʀɪᴏ ᴇ ꜱɪᴍ ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜꜱᴀ ᴅᴏ ᴍᴇᴅᴏ. ᴊɪɴ ᴛɪɴʜᴀ ᴜᴍ ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴍᴇᴅᴏ ᴅᴇ ᴛʀᴏᴠÕᴇꜱ ᴅᴇꜱᴅᴇ ᴘᴇQᴜᴇɴᴏ,ꜱᴇᴍᴘʀᴇ ᴛɪɴʜᴀ ᴘᴇꜱᴀᴅᴇʟᴏꜱ ᴇ ᴀɢᴏʀᴀ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴅᴏ ᴅᴇ ᴅᴏʀᴍɪʀ. ᴊɪɴ ꜰᴇᴄʜᴏᴜ ᴏꜱ ᴏʟʜᴏꜱ ɴᴀ ɪɴᴛᴇɴÇÃᴏ ᴅᴇ ᴅᴏʀᴍɪʀ ᴍᴀꜱ ᴏ ʙᴀʀᴜʟʜᴏ ᴅᴇ ᴍᴀɪꜱ ᴜᴍ ᴛʀᴏᴠÃᴏ ᴇ ᴀ ᴄʟᴀʀɪᴅᴀᴅᴇ ᴘᴏʀ ᴄᴏɴᴛᴀ ᴅᴏ ʀᴇʟÂᴍᴘᴀɢᴏ ꜰᴇᴢ ꜱᴇᴜ ᴄᴏʀᴘᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴛʀᴇᴍᴇʀ. ᴊɪɴ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ꜱᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏᴜ ᴅᴇꜱᴄᴇɴᴅᴏ ᴀꜱ ᴇꜱᴄᴀᴅᴀꜱ ᴅᴀ ʙᴇʟɪᴄʜᴇ ᴅᴇɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴀᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ. ᴊɪɴ ᴀʙʀᴀÇᴏᴜ ꜰᴏʀᴛᴇ ᴏ ᴋɪᴍ Qᴜᴇ ꜱᴇ ᴀᴄᴏʀᴅᴏᴜ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴀꜱꜱᴜꜱᴛᴀᴅᴏ.
ᴘᴏᴠ.ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ
ᴍᴇ ᴀꜱꜱᴜꜱᴛᴇɪ ᴀᴏ ꜱᴇɴᴛɪʀ ᴜᴍ ᴀʙʀᴀÇᴏ,ᴏʟʜᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴊɪɴ ᴍᴇ ᴀʙʀᴀÇᴀɴᴅᴏ ᴇɴQᴜᴀɴᴛᴏ ᴛʀᴇᴍɪᴀ ᴇ ᴄʜᴏʀᴀᴠᴀ. ᴇʟᴇ ᴍᴇ ᴀʙʀᴀÇᴀᴠᴀ ꜰᴏʀᴛᴇ ᴄᴏᴍᴏ ꜱᴇ ᴀʟɢᴏ ᴛɪᴠᴇꜱꜱᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄɪᴅᴏ.
_ᴊɪɴ...ᴊɪɴ ᴏ Qᴜᴇ ꜰᴏɪ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇɪ ᴏ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ,ᴊɪɴ ᴍᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴇ ᴇɴxᴜɢᴏᴜ ᴀꜱ ʟÁɢʀɪᴍᴀꜱ ɴᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇÇᴀ.
_ɴ-ɴᴀᴅᴀ...- ᴇʟᴇ ᴅɪꜱꜱᴇ ᴛᴏᴍᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴅᴇ ᴅɪꜱᴛÂɴᴄɪᴀ.
_ᴇɴᴛÃᴏ,ᴘᴏʀQᴜᴇ ᴇꜱᴛÁ ᴀQᴜɪ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇɪ ᴄᴏɴꜰᴜꜱᴏ ᴇ ᴇʟᴇ ᴍᴇ ᴀʙʀᴀÇᴏᴜ ꜰᴏʀᴛᴇ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴇꜱᴄᴜᴛᴀᴍᴏꜱ ᴜᴍ ᴛʀᴏᴠÃᴏ. _ᴇꜱᴛÁ ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴅᴏ ᴅᴇ ᴜᴍ ᴛʀᴏᴠÃᴏᴢɪɴʜᴏ ᴅᴇꜱꜱᴇꜱ? - ꜱᴏʟᴛᴇɪ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀɢᴀʟʜᴀᴅᴀ ᴇ ᴇʟᴇ ɴᴇɢᴏᴜ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴍᴀꜱ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴏᴜ ᴍᴇ ᴀʙʀᴀÇᴀɴᴅᴏ ꜰᴏʀᴛᴇ. _ᴇꜱᴛÁ ꜱɪᴍ...- ꜱᴏʀʀɪ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
_ɴÃᴏ,ᴇ ɴÃᴏ É ꜱÓ ᴜᴍ ᴛʀᴏᴠÃᴏᴢɪɴʜᴏ,ᴇᴜ ᴛᴇɴʜᴏ ᴛʀᴀᴜᴍᴀ ᴅɪꜱꜱᴏ. - ʀɪ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ,ᴀQᴜɪʟᴏ ᴇʀᴀ ᴇɴɢʀᴀÇᴀᴅᴏ ᴇ ᴀᴏ ᴍᴇꜱᴍᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ꜰᴏꜰᴏ. _ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇ ʀɪʀ,ᴇᴜ ᴛÔ ꜰᴀʟᴀɴᴅᴏ ꜱÉʀɪᴏ.
_ᴅᴇꜱᴄᴜʟᴘᴀ ᴊɪɴ. - ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇɪ ʀɪɴᴅᴏ. _É Qᴜᴇ ɴÃᴏ ᴅÁ ᴘʀᴀ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ Qᴜᴇ ᴠᴏᴄÊ ᴛᴇᴍ ᴍᴇᴅᴏ ᴅᴇ ᴛʀᴏᴠÕᴇꜱ.
_Qᴜᴇʀ ꜱᴀʙᴇʀ,ᴠᴏᴜ ᴠᴏʟᴛᴀʀ ᴘʀᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴛᴀᴍʙÉᴍ. - ᴇʟᴇ ᴅɪꜱꜱᴇ ʙʀᴀᴠᴏ ꜱᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴍᴀꜱ ᴇᴜ ꜱᴇɢᴜʀᴇɪ ꜱᴇᴜ ʙʀᴀÇᴏ.
_ꜰɪᴄᴀ ᴀQᴜɪ...-ᴘᴇᴅɪ.
_ᴘʀᴀ ᴠᴏᴄÊ ʀɪʀ ᴅᴇ ᴍɪᴍ? ɴÃᴏ. - ᴇʟᴇ ᴘᴜxᴏᴜ ᴏ ʙʀᴀÇᴏ ᴍᴀꜱ ᴇᴜ ᴏ ꜱᴇɢᴜʀᴇɪ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𓂀 ℕ𝕒𝕞𝕛𝕚𝕟 𝕡𝕣𝕚𝕤𝕠𝕟𝕖𝕣𝕤 𓂀
Fanfictionℚ𝕦𝕒𝕟𝕕𝕠 𝕛𝕚𝕟 𝕗𝕒𝕫 𝕒𝕝𝕘𝕠 𝕢𝕦𝕖 𝕠 𝕗𝕒𝕫 𝕡𝕒𝕣𝕒𝕣 𝕟𝕒 𝕔𝕒𝕕𝕖𝕚𝕒,𝕛𝕦𝕟𝕥𝕠 𝕒𝕠 𝕔𝕒𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕚𝕤 𝕥𝕖𝕞𝕚𝕕𝕠 𝕖 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕘𝕠𝕤𝕠...