Boa leitura 📖
★彡[ᴘᴏᴠ.ᴀᴜᴛᴏʀᴀ
_ꜱÉʀɪᴏ,ɴÃᴏ ᴘʀᴇᴄɪꜱᴀᴠᴀ ᴛᴇʀ ᴘᴀɢᴏ ᴀꜱ ᴍɪɴʜᴀꜱ ᴄᴏᴍᴘʀᴀꜱ,ᴄᴜꜱᴛᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴀʀᴏ. - ꜱᴀÍʀᴀᴍ ᴅᴏ ꜱʜᴏᴘᴘɪɴɢ.
_ᴠᴏᴜ ᴛᴇ ʟᴇᴠᴀʀ ᴀᴛÉ ꜱᴜᴀ ᴄᴀꜱᴀ É ʙᴏᴍ Qᴜᴇ ᴇᴜ ᴊÁ ᴛᴇ ᴀᴊᴜᴅᴏ ᴀ ʟᴇᴠᴀʀ ᴀꜱ ᴄᴏᴍᴘʀᴀꜱ. - ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ ꜱᴏʀʀɪᴜ.
_ꜱÉʀɪᴏ? ᴍᴀꜱ ᴇ ᴏ ꜱᴇᴜ ɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ?
_ɴÃᴏ ᴇʟᴇ ɴÃᴏ ᴛÁ ᴘᴏʀ ᴀQᴜɪ ɴÃᴏ,ᴇʟᴇ ᴛÁ ʟÁ ᴇᴍ ᴄᴀꜱᴀ, ᴇ...
_ᴇꜱᴘᴇʀᴀ ɴᴀᴍ...ᴇᴜ...ᴇᴜ ᴄʜᴀᴍᴇɪ ᴏ ᴜʙᴇʀ,ᴇᴜ ᴀᴄʜᴏ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴠᴏᴄÊ ɪʀ ᴘʀᴀ ꜱᴜᴀ ᴄᴀꜱᴀ,ꜱᴇᴜ ɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ ᴅᴇᴠᴇ ᴛÁ ᴛᴇ ᴇꜱᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ. ᴠᴏᴜ ᴅᴇ ᴜʙᴇʀ ᴍᴇꜱᴍᴏ. - ᴊɪɴ ᴅɪꜱꜱᴇ ᴀɢᴏʀᴀ ᴍᴀɪꜱ ꜱÉʀɪᴏ.
_ɴÃᴏ,ᴇᴜ Qᴜᴇʀᴏ ᴛᴇ ʟᴇᴠᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀꜱᴀ ᴠᴏᴜ ᴛᴇ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴʜᴀʀ ᴀᴛÉ ʟÁ,É ʙᴏᴍ Qᴜᴇ ᴇᴜ ᴊÁ ᴠᴏᴜ ꜱᴀʙᴇʀ ᴏɴᴅᴇ ᴠᴏᴄÊ ᴍᴏʀᴀ.
_ᴘᴀʀᴀ Qᴜᴇ ᴠᴏᴄÊ ɪʀɪᴀ Qᴜᴇʀᴇʀ ꜱᴀʙᴇʀ ꜱᴇ ᴠᴏᴄÊ ɴᴀᴍᴏʀᴀ? É ᴍᴇʟʜᴏʀ ɴÃᴏ,ᴇᴜ ɴÃᴏ Qᴜᴇʀᴏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀꜱ. - ᴊɪɴ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴅᴏ ᴅᴏ ʜʏᴜɴᴊɪɴ ꜰᴀᴢᴇʀ ᴀʟɢᴏ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇ.
_ᴇʟᴇ ɴᴜɴᴄᴀ ᴠᴀɪ ꜱᴀʙᴇʀ...ᴠᴀᴍᴏꜱ,ᴇᴜ ᴀᴄʜᴏ Qᴜᴇ ꜱᴇᴜ ᴜʙᴇʀ ᴄʜᴇɢᴏᴜ. - ᴏ ᴜʙᴇʀ ᴘᴀʀᴏᴜ ᴇ ᴏ ᴍᴏᴛᴏʀɪꜱᴛᴀ ꜱᴀɪᴜ ᴇ ᴀʙʀɪᴜ ᴏ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴍᴀʟᴀꜱ ᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴀʀᴀᴍ ᴀꜱ ᴄᴏᴍᴘʀᴀꜱ ʟÁ.
ᴇɴᴛʀᴀᴍᴏꜱ ɴᴏ ᴄᴀʀʀᴏ,ᴠᴇʀ ᴊɪɴ ᴅᴏ ɴᴀᴅᴀ,ᴘᴇɢᴏᴜ ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ ᴅᴇ ꜱᴜʀᴘʀᴇꜱᴀ. ꜱᴇᴜ ᴄᴏʀᴀÇÃᴏ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴀᴄᴇʟᴇʀᴀᴅᴏ. ᴅᴇᴘᴏɪꜱ ᴅᴇ 15 ᴍɪɴᴜᴛᴏꜱ ᴄʜᴇɢᴀʀᴀᴍ ɴᴀ ᴄᴀꜱᴀ ᴅᴏ ᴊɪɴ,ᴇʀᴀ ʙᴇᴍ ɢʀᴀɴᴅᴇ. "ꜱᴇʀÁ Q ᴇʟᴇ ᴍᴏʀᴀ ꜱᴏᴢɪɴʜᴏ?" ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ ᴘᴇɴꜱᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇ ᴍᴇꜱᴍᴏ. ᴇʟᴇꜱ ꜱᴀÍʀᴀᴍ ᴅᴏ ᴄᴀʀʀᴏ ᴇ ᴘᴀɢᴀʀᴀᴍ ᴏ ᴜʙᴇʀ, ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ ᴘᴇɢᴏᴜ ᴀꜱ ᴄᴏᴍᴘʀᴀꜱ. ᴊɪɴ ᴀʙʀɪᴜ ᴏ ᴘᴏʀᴛÃᴏ ᴇ ᴀꜱꜱɪᴍ Qᴜᴇ ᴇɴᴛʀᴀʀᴀᴍ ᴇ ꜰᴇᴄʜᴏᴜ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
_ᴠᴇᴍ,ᴘᴏᴅᴇ ᴇɴᴛʀᴀʀ. - ᴇɴᴛʀᴀʀᴀᴍ ᴇ ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ ɴÃᴏ ᴘᴏᴅᴇ ᴅᴇɪxᴀʀ ᴅᴇ ᴀᴅᴍɪʀᴀʀ ᴀ ᴄᴀꜱᴀ.
_ᴍᴏʀᴀ ꜱᴏᴢɪɴʜᴏ ᴀQᴜɪ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴀꜱ ᴄᴏᴍᴘʀᴀꜱ ᴇᴍ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴏ ʙᴀʟᴄÃᴏ ᴅᴀ ᴄᴏᴢɪɴʜᴀ.
_ɴÃ-ꜱɪᴍ,ɴᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ᴍᴇᴜꜱ ᴘᴀɪꜱ ᴇꜱᴛÃᴏ ᴠɪᴀᴊᴀɴᴅᴏ,ᴇ ᴇᴜ ꜱÓ ɴÃᴏ Qᴜɪꜱ ɪʀ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇꜱ.
_ᴘᴏʀ Qᴜᴇ ɴÃᴏ ꜰᴏɪ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇꜱ? - ꜱᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴏᴜ ᴅᴇ ᴊɪɴ.
_ᴇᴜ.. É Qᴜᴇ ᴇᴜ ᴛÔ ᴄᴀɴꜱᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴠɪᴀᴊᴀʀ ᴛᴏᴅᴏ ᴀɴᴏ. - ʀᴇꜱᴘᴏɴᴅᴇᴜ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴛᴇɴꜱᴏ,ᴇʟᴇ ᴛᴀᴠᴀ ɴᴇʀᴠᴏꜱᴏ ᴏ Qᴜᴇ ᴍᴇ ꜰᴇᴢ ᴏ ɴᴀᴍ ʀɪʀ ᴇ ᴊɪɴ ꜰɪᴄᴏᴜ ᴜᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ꜱᴜᴀꜱ ᴄᴏᴠɪɴʜᴀꜱ.
_ᴇᴜ ꜱᴇɴᴛɪ ꜱᴜᴀ ꜰᴀʟᴛᴀ...- ꜱᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴏᴜ ᴍᴀɪꜱ ᴅᴇ ᴊɪɴ.
_ᴠᴏᴄÊ ꜰᴜɢɪᴜ ᴅᴀ ᴄᴀᴅᴇɪᴀ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ ᴅᴇꜱᴠɪᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀꜱᴀ ᴇ ꜱᴇ ᴠɪʀᴏᴜ ᴘʀᴏ ᴀʀᴍÁʀɪᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀɴᴅᴏ ᴀꜱ ᴄᴏɪꜱᴀꜱ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𓂀 ℕ𝕒𝕞𝕛𝕚𝕟 𝕡𝕣𝕚𝕤𝕠𝕟𝕖𝕣𝕤 𓂀
Fanficℚ𝕦𝕒𝕟𝕕𝕠 𝕛𝕚𝕟 𝕗𝕒𝕫 𝕒𝕝𝕘𝕠 𝕢𝕦𝕖 𝕠 𝕗𝕒𝕫 𝕡𝕒𝕣𝕒𝕣 𝕟𝕒 𝕔𝕒𝕕𝕖𝕚𝕒,𝕛𝕦𝕟𝕥𝕠 𝕒𝕠 𝕔𝕒𝕣𝕒 𝕞𝕒𝕚𝕤 𝕥𝕖𝕞𝕚𝕕𝕠 𝕖 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕘𝕠𝕤𝕠...