"Tu chiar nu mă mai cunoști?"
Eram șocată. Adică, unde l-aș fi putut cunoaște? Am încremenit, încercând să-mi stăpânesc emoțiile ce mă cuprindeau. Probabil că 'm-a răpit' din fața clubului și m-a adus aici dar îmi inspira încredere, mă simțeam... În siguranță.
"C-c-cum adică? Cine ești?" Îi spun cu vocea tremurând.
"Nu mai contează..." Spune dezamăgit și se ridică. "Haide, se face frig. Trebuie să te duc acasă."Era prima dată când un necunoscut îmi vorbește așa. Ceva îmi spune că-l cunosc de-o viața. Totuși cine e? Ce vrea? De unde mă cunoaște? Sau... E doar o glumă proastă de "bun venit"? O fi doar vreun nebun? Nu avea ce face?
Când am ajuns la mașină mi-a deschis ușa din dreapta șoferului. Când ne-am urcat, am prins curaj și l-am întrebat :
"De ce ai făcut asta?""Vroiam să văd dacă mă recunoști." Spune nonșalant.
"M-m-am mutat de curând aici și-..."
"Știu, Cassie..."
"De unde ș-știi cum m-..."
"Uite, doar știu, ok?"
"Nici măcar nu m-ai lăsat să-ți văd fața, cum să te recunosc?"
"Nu contează."
Mi-am dat seama ca eram prin apropierea clubului.
"Oprește în fața clubului, priete-..." A câta oară să fie când mă întrerupe?
"Sun-o, vă duc acasă."
"Nu am zis că nu vreau să mai stau..."
"E târziu și periculos pentru niște fete așa firave ca voi să umble prin oraș la ora asta. Nu știți ce se poate întâmpla." Spune foarte calm.
"Oh... Crede-ma, chiar nu știu." I-o întorc sarcastic. Chicotește și se uita pe fereastră stând doar cu mâna dreaptă pe volan. Am sunat-o pe Maddie, am calmat-o deoarece era foarte îngrijorată și i-am zis să iasă că plecăm acasă."Și.... Cum te cheamă?" Îi spun pe un ton prietenos.
"Deci tu chiar... Nu mai știi nimic. Sunt Justin." Spune râzând, uitându-se profun în ochii mei.
"Ce ar trebui să știu?" Îi spun nervoasă deoarece îmi amintea asta în continuu de când m-a răpit. Nu spune nimic. Justin coboară geamul mașinii iar eu o strig pe Maddie și îi zic să intre în mașina."Hei, cine e baiatul?"
"Justin." Îi zic ușor.
"Ok... Unde v-ați cunoscut?"
"În club." Îi spun alarmată încercând să-i dau de înțeles că nu trebuie să mai pună întrebări. Am ajuns în fața casei. Cobor din mașina cu Maddie și îi mulțumesc. Ajunse în cameră, Maddie începe cu întrebările.
"E drăguțel tipu'. Tu l-ai abordat?"
"Da, i-am zis că sunt nouă pe aici și nu are cine să mă ducă acasă."
"L-ai rugat să te duca sau s-a oferit el?"
"S-a oferit el."
"I-ai luat numărul?"
"Nu."
După ce ne îmbrăcăm în pijamale simțeam că o să înnebunesc așa că am izbucnit :
"Mad, mai știi azi când m-ai trimis după cereale?"
"M-am izbit de tipul ăsta... Justin."
"Ok, bun, și?" Mă îndeamnă să continui văzându-mă așa alarmată.
"M-a luat pe sus, când m-am dus să iau o gură de aer și mă tot întreba dacă il recunosc. Nu-l recunosc și-..."
"E ok girl... Poate încerca să te cucerească sau ceva. Oricum nu cred că-l vom întâlni prea curând."
CITEȘTI
When the past returns (Justin Bieber ff)
FanfictionAcțiune, mister, dramă şi dragoste. Jennifer Cassandra Jones se mută în Toronto, Canada, unde află ulterior că de fapt, acolo se născuse. Justin e gata să lupte pentru orice dorința a ei iar grupul lor de prieteni este ca o armată invincibilă. Nimic...