"Eşti foarte frumoasă." Îmi spune Justin. Chicotesc.
"Mulțumesc mult. Dansezi foarte bine." Îi întorc complimentul. El îmi zâmbeşte ca de fiecare dată. Helen şi Maddie apar la masa noastră, aşezându-se.
"Mă scuzați un moment." Justin mă dă gentil la o parte de pe el şi se ridică plecând. Îmi reiau locul şi încep să discut cu fetele despre ținutele şi machiajul fetelor din seara asta. Bem şi râdem la fiecare glumă făcută pe seama mea despre Justin. Îl văd pe Justin făcându-şi apariția însoțit de înca doi tipi."Hei. El este Ryan iar el este Chad." Îi prezinta Justin scurt. "Doi dintre cei mai buni prieteni ai mei." Continuă el.
"Îmi pare bine, Ryan şi Chad,eu sunt Cassie, ele sunt Helen şi Maddie, două dintre cele mai bune prietene ale mele."
"Îmi pare bine de cunoştință fetelor. Justin mi-a povestit o groază despre tine, Cassie." A spus Ryan. Eu mi-am mutat privirea spre Justin, el îl privea pe Ryan gen "o sa te omor mai tarziu.", apoi privea neliniştit în jos, cred că se şi înroşise.
"Şi cam ce-a spus mai exact despre mine ?" Chicotesc.
"Cred că o să-ți zic asta altă dată." Îmi spune privindu-l pe Justin, el avându-şi privirea tot în pământ. Eu am chicotit.
"Mă gândeam. Ce ar fi să mergem la clubul recent deschis din oraş? Mi-a fost recomandată pagina lor de facebook."
Helen spune înmănându-mi telefonul. Eu îl iau privind imaginile.
"Mda, pare drăguț. Hai să rupem boxele şi acolo!" Țip chicotind.
"Facem inaugurarea, nu?" Maddie chicoteşte. "Ce ziceți băieți?"
"Eu zic să mergem." Ridica Ryan din sprânceană zâmbind.
"Haideți." A zis Chad iar toți s-au ridicat de la masă, eu fiind în spatele lui Justin. El mi-a aruncat o privire peste umăr oprindu-se din mers. Mi-a zâmbit din nou apropiindu-se şi mai mult de mine, privindu-mă. Probabil că nici el nu auzea muzica (,) clubului sau toate fetele ce treceau pe lângă el, ci doar mă privea zâmbind spațiul dintre noi fiind aproapte inexistent. S-a uitat în jos spre mâinile noastre ca mai apoi să îmi ia mâna într-a lui. Am acceptat să ne ținem de mână iar el a zâmbit satisfăcut. I-am prins din urmă pe restul şi ne-am pus întrebari destul de banale pe drumul către maşina lui Justin, probabil.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ce faceți mici creaturi drăgălaşe ?❤ :))
Am o întrebare destul de serioasă pentru voi..
Vă place cartea? Merită să o continui sau nu?
Justin Bieber
♡ 9 days ♡
Whay do you mean?Omagaaaaa ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
When the past returns (Justin Bieber ff)
FanfictionAcțiune, mister, dramă şi dragoste. Jennifer Cassandra Jones se mută în Toronto, Canada, unde află ulterior că de fapt, acolo se născuse. Justin e gata să lupte pentru orice dorința a ei iar grupul lor de prieteni este ca o armată invincibilă. Nimic...