7. "Bună dimineața, prințesă."

203 14 2
                                    

Hei toată lumea care mă uraște :))) ok, îmi pare rău că n-am mai postat de mult dar nu am avut inspirație, iar de curând am început să munceeeeesc..:))) de acum capitolele vor fi mult mai scurte (cam ca acesta) dar mai dese :) șiiiiih, aruncați o privire la noua mea carte Guts over fears - harry styles ff :) cred că v-ar plăcea enorm (așa sper) :))

Lectură plăcută!:3

O nouă zi. O nouă eu. Maddie m-a sunat să-mi spună că este pe drum. Vroiam ca înainte să ajungă Mad să mă asigur că nu va afla nimic.

      "Bună dimineața, Ty." Spun mișcându-mă molcom prin bucătărie cu ochii întredeschiși.
      "Neața Cassandra." M-a întâmpinat el zâmbitor.
      "Ty... Uite, vroiam să te rog ceva. Chiar dacă ai făcut atâtea pentru mine, mi-ai fost alături tot acest timp, vreau să-ți mulțumesc."
      "Cassie, plăcerea este de partea mea. Știi cât de mult țin la tine, la voi. Nu aș putea să vă văd triste niciodată. De aceea sunt aici." Îmi confirma Ty, cu un ton de supererou.
       "Totuși aș vrea ca Maddie să nu afle nimic din ce s-a întâmplat cât ea a lipsit, ok? Poți face asta pentru mine? Te rog..."
       "Sigur, dacă tu ai trecut peste, sunt ok cu asta."
       "O să trec peste în după-amiaza asta, dimineața sunt prea morocănoasă să pot face asta."
      "Eh... Păi vad." Chiotește. "Fugi și îmbracă-te, fac eu micul dejun, Maddie va ajunge în dupa-miaza asta."

~~~~~~~~~~

  După ce m-am pregătit, am văzut că am primit 3 mesaje noi.
De la Maddie❤️ : "hows my bitch? Mai am o jumătate de ora și ajuuuuuuung:). În seara asta o facem lată;)"
        Către Maddie❤️ : "Sunt pregătita pentru oriceeee " îi răspund eu la mesaj.

       De la Helen 🌸  : "Hei little monkey :) sper că ai bateriile încărcate, în seara asta o facem lată. :) eu și Jasmine ajungem la voi în vreo 4 ore. Xoxo." Yay ce fericită sunt.

      De la necunoscut : "Bună dimineața, prințesă. Ai dormit bine azi noapte?"

Hm, ar putea fi Justin, dar... Dacă era Ed și gașca de idioți?... Decid să nu răspund

When the past returns (Justin Bieber ff)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum