0

125 26 42
                                    

Alkış sesleri geniş konferans salonunda yankılandı. Y/n kürsüye dayadığı elleriyle, onu alkışlayan kalabalığa gülümseyerek baktı.

L/N Y/N TOKYO LİSESİ OKUL BAŞKAN ADAYI

Yeşil gözlü çocuk yazıyı sırıtarak okudu. O kadar insan içerisinde alkışlamayan tek kişi o'ydu. Yanında duran sarışın arkadaşı neşeyle alkış tutuyordu.

Oturduğu yerden kalktı. Ona yakın oturanlar, gözlerini merakla o'na çevirdi. Y/n'in gözü platforma yaklaşan çocuğa kaydı. Kısa merdivenleri hızlı bir şekilde çıktı. Şimdi tüm meraklı gözler, Eren'in üzerindeydi.

"Çok sevgili Tokyo Lisesi öğrencileri" dedi sırıtarak, ardından beynini hızlı çalıştırmaya ve mantıklı bir cümle kurmaya çalıştı. Çünkü kendisi anlık hırsıyla, hiç düşünmeden kalkmıştı. "Bende başkanlığımı ortaya koyuyorum." diye devam ettirdi.

Y/n'in kaşları hafifçe çatılmıştı. Ne yapmaya çalışıyor bu geri zekalı? İçinden öfkeyle homurdandı.

Başta sessiz olan konferans salonu, Eren'in basket takımındaki arkadaşlarının alkışlamaya başlamasıyla coşmaya başlamıştı.

Y/n'e döndü ve ifadesini izledi. Biri sırıtık ifadesiyle, diğeri ise sinirli ifadesiyle birbirlerine bakıyorlardı. İkisinin tek ortak noktası gözlerinin ardında kalan derin bir hırs ve arzuydu.

"Bayan L/n'e meydan okuyorum." dedi haz almış sesi.

Ancak Y/n geri adım atmadı. Onunda yüzünde bir sırıtma belirirken kendinden emin bir şekilde konuştu. "Kaybedeceğin savaşlara girmeyi seversin sen Yeager!"

-

SELAMLAR

eveeet mini fic ile karşınızdayım çok uzun sürmücek max 10 bölüm sürer diye tahmin ediyorum (muhtemelen daha az olur)

artık bir eren kurgusu atmam gerekiyodu...

iyi okumalar

Oy ve yorum atmayı unutmayın 🤭

𝐏𝐫𝐞𝐲 ||𝐸𝑟𝑒𝑛 𝑌𝑒𝑎𝑔𝑒𝑟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin