✨️Arkadaşlar kusura bakmayın uzun süredir yeni bölüm eklemedim şimdiki bölümde bambaşka bir ezgi sizinle olucak iyi okumalar dilerim ❤️
Berkin kalp ritmi artık durmuştu o artık yoktu bu hayatta yine tek başıma kalmıştım yine kimsem yoktu tek yaşama sebebimde beni bırakıp gitmişti artık hayatım eskisi gibi olmicaktı beni kimse toparlayamazdı ben Berk sayesinde ayakta durmayı başarmıştım ama artık yıkılmış bir enkazdan farkım yoktu ancak almam gereken birşey vardı İNTİKAM...
Artık eski ezgi yok siz beni hep iyi niyetli saf bi kız olarak tanıdınız artık o ezgi yok öldü onun yerine duygusuz acıma duygusu olmayan ve intikam ateşi ile yanıp tutuşan bir ezgi var o eski günler artık bitti...Hemşire kapıdan girerken berkin kalp ritminin durduğunu duymuştum dudaklarımın ve çığlıklarımın arasından tek isim çıkıyordu BERK...
Ameliyathanenin kapısını yumruklamaya başladım o kadar çaresizdim ki elimden hiçbişey gelmiyordu tam o sırada kapı açıldı doktor dışarıya çıktı doktorun yakasına yapıştım ve "Berke noldu yaşıyo de nolur yaşıyo de" demiştim doktor bana "Malesef Berk beyi kaybettik başınız sağolsun" dediği an öyle bi çığlık attım ki sesim hastane koridorunda yankılanmıştı berkin hayatımdan gitme olasılığını hiç düşünmemiştim düşünememiştim onu kaybetmekten hep çok korkmuştum onu kendimden bile sakınmıştım ama o gitmişti hala inanamiodum tam o sırada Berk üstünde beyaz bi örtüyle ameliyathaneden çıktı "Berk aşkım hadi kalk sevgilim lütfen beni bırakamazsın berk bunu bize yapamazsın" ağzımdan sadece bu kelimeler döküldü o kadar çaresizdim ki hiçbişey yapamıyordum sevdiğim adamın cansız bedeni karşımda duruyordu ağlamayı kestim ve berkin açık olan gözlerine baktım onları kapatırken kulağına şöyle dedim "Sana andım olsun ki intikamını alıcam sevgilim söz veriyorum" ardından üstünü kapatıp hemşirelere "Götürün" dedim onlarda tamam anlamında kafalarını sallayıp berki götürdüler çok sakin bi şekilde hastaneden çıkarken arzu kolumu tutup "Nereye" dedi ona "Berkin kanı yerde kalamaz" dedim arzu bana "Ezgi lütfen sakin ol" dedi ona "Artık eski ezgi yok yapacaklarıma asla şaşırmayın ve sakın bana engel olmaya çalışmayın yoksa sizinde canınızı yakarım" diyip hastaneden çıktım...Önce berkin evine gidip onun kıyafetlerini topladım çünkü onun kokusunu kaybetmek istemiyordum daha sonra kendi evime gittim berkin cenazesi yarındı o gün berkin kokusuyla uyumuştum rüyamda onu görmüştüm ve sabah ağlayarak uyanmıştım kendime gelip berkin cenazesine gittim berkin cenazesinde siyah takım elbiseli birsürü adam vardı onların kim olduğunu bilmiyordum ortalarında 60 yaşlarında bi kadın vardı kadının gözlerinin altında mosmor halkalar vardı belliki dün gece hiç uyumamış ve gözlerinin içi kıpkırmızıydı aynı benimkiler gibi bu kadının kim olduğunu gerçekten çok merak ediyorum en sonunda cesaretimi toplayıp sormaya karar verdim kadının yanına yaklaşıp "Siz kimsiniz ?" dedim kadın bana bakarak "Ben berkin babannesiyim sen kimsin ?"dedi bende ona "Berkin kız arkadaşıyım" dedim kadın bana sarılıp ağlamaya başladı "O benim tek varlığımdı ona çok bağlıydım ama oda herkes gibi gitti" dedi kadında kendimi gördüm bende berke çok bağlıydım kadınla cenazeden sonra biraz sohbet ettik hayatımda olan şeyleri anlattım annemle babamı hain bi saldırıda kaybettiğimden bahsettim kadın bide ona ağladı ben artık alışmıştım başkalarının benim için ağlaması bile bana bişey ifade etmiyordu o derece taş kalpli olmuştum bu arada kadının burcu balık galiba herşeye ağlıyo neyse sonra kadın bana beni okutmak istediğini söyledi önce kabul etmedim çünkü bir intikam almam gerekiyordu ama vicdansız karı araya berki koyunca akan sular durdu tabi kabul etmek zorunda kaldım...
Kadın beni hukuk fakültesine yazdırmıştı ve artık onların evinde yaşamamı benim onlara berkin emaneti olduğumu söyledi onuda kabul ettim bakalım nolucak eşyalarımı oraya taşımıştım babaannesi yani çiçek hanım bana berkin odasını vermişti bu arada konakta o kadar çok koruma vardı ki inanamazsınız sanki 1.50 boyunda bir karıyı değilde mücevher dolu bi evi koruyorlar onu anlamadım ama neyse devam edelim sonra işte kadına silah eğitimi almak istediğimi söyledim oda sorgulamadan hemen evet dedi galiba ondada psikopatlık var hemen kabul edilir mi manyak karı nerden bilion belki seni öldürücem alla alla yapmak istesem yapardım bu arada bizde boş değiliz yani neyse işte korumaların birini bana silah eğitimi vermesi için görevlendirmişti yarın eğitimi başlicam bakalım nolucak Allah sonumuzu hayır etsin amin diyin ha aminler önemli bu arada bu karı çok değişik bi ses var abbooo sanki borozandan çıkıyo mübarek kulak tıkanıklığına son valla kulak tıkanıklığı olan çiçek hanımı bulsun lütfen saygılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN EZBER HALİ
RomanceEzginin hayatında çok büyük değişiklikler oldu ve hayattan tüm umudunu kesmişti ki karşısına çıkan kişi hayatını baya bi değiştirdi...