3.Bölüm "ARKADAŞ"

131 16 31
                                    


Selammm 🤭

Yeni bölüm ile karşınızdayımmm

Hiç uzatmıyacamm direkt geçelim

Yorumlarınız bekliyorum

Bölüm Şarkısı;
Köfn-Bi'tek Ben Anlarım

Bölüm Emojisi;
💫

"Acı insanları değiştirir."

(1 Mayıs 2023 03:44)

Uyandığım da öbür koltukta uyumuş Ahmet'i gördüm neden burada uyumuştu ki ?Kalkmaya çalıştığımda başıma çok kötü bi ağrı girmişti o sırada Ahmette uyanmıştı.

"Dur dur dur ani hareketler yapma"dedi ve koltuktan kalkıp yanıma geldi.

"Ne oldu yine bana ya ?"dedim başımı tutarken .

"Biraz ateşin çıktı azcık ama şu an iyisin merak etme sadece önlem için burada durdum."

Birden gözlerim doldu.Yıllar sonra ilk defa böyle bir şey ile karşılaşıyorum.Beni önemseyen,benim ile ilgilenen birileri ile karşılaşmak beni duygulandırmıştı.Sanırım Ahmette bunu anlamıştı.

"İyi misin ?"dediği anda onun boynuna atlamıştım.

"Teşekkür ederim Ahmet hayatımda ilk defa biri benim ile bu kadar ilgilendi teşekkür ederim gerçekten."

Dediğim de göz yaşlarımın akmasına izin vermiştim.Ahmette tam o an bana sarılmıştı.

"Bende teşekkür ederim Feride ben de ilk defa Sıla dışında bir kızı sevdim..."dediğinde kaşlarım çatılmıştı ve kendimi geri çekmiştim Hemen düzeltti.

"Arkadaş olarak tabiki."

Gülümsedim.

"Bende ilk defa bir erkeği sevdim sanırım arkadaş olarak tabiki..."

Bu sefer o gülümsedi.

"Hadi sen biraz daha dinlen yoksa hiç iyileşemiyeceksin."

"Peki doktor bey,İyi geceler ama sizde uyursanız iyi olur.

"Olmaz Feride tekrar ateşin çıkarsa müdahale ederim sen uyu hadi iyi geceler."

"Hiç itiraz edemeyecek kadar uykum var iyi geceler."

💫

Sabah yüzüme vuran güneş ile uyandığımda kendimi enerjik hissediyordum.Yataktan kalkıp hemen kısa bir duşa girdim.Saçlarımı kurutup kişisel bakımlarımı yaptıktan sonra aşağa indim.

"Günaydınlar"dediğimde bütün gözler bana döndü.

"Kıyamet kopucak galiba Feride ayağa kalkmış ve iyileşmiş"

KARANLIK YILDIZ "AHFER" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin