6.Bölüm "Ölüm Noktası"

106 16 6
                                    

Yeni bölümden selamlarrrrr

Nabionuzzzz

Bana sövdünüz mü ?????

Neyse hiç uzatmadan başlayalım

Bölüm Şarkısı;
Sinan Güleryüz feat. Özge Özder-Senle Ben

Bölüm Sözü;
Siz koyun bu bölüm.

6.Bölüm;Sen ve Ben
Bütün günü odamda ağlayarak geçirmiştim.Ahmet diğerleri öğrenmesin diye türlü türlü şeyler uyduruyordu.Kapıyı kimseye açmıyordum.En son Ahmet'in kapıyı kırdığını hatırlıyorum sonra kendimi Ahmet'in boynuna attığıma.

"Dayanamıyorum Ahmet"dedim fısıldadım.
"Dayanıcaz Feride,dayanıcaz.Birlikte sen ve ben."O sırada içeri bütün herkes girdi.Hepsi nasıl olduğumu soruyordu.Ama ben hiç birini dinlemiyordum.Şu an ölüm noktasındaydık.Ama sadece ben ve Ahmet biliyordu.

"Biraz dışarı çıkalım mı ?"dedi Aysude."Lütfen çıkın gerçekten sizi kırmak istemiyorum."dediğimde hepsi başını sallayıp çıktı.Ahmet hariç.

"Gel hadi biraz konuşalım lütfen"dedi.

"Çok korkuyorum Ahmet uyku bile tutmuyor."

"Bende korkuyorum ama size zarar gelmesinden sanki hepiniz bana emanetmişsiniz gibi."

"Ben her şeyden korkuyorum özellikle ölümden şu hayatta ölmek en çok korktuğum şey."

"Merak etme ben varsam hiç birşey olamaz size ama senin toparlanman gerek yoksa bir şey olduğunu anlayacaklar hadi toparlan."

"Sen ne dedin onlara.Yani neden ağlıyor diye sorduklarında"

"Sevgilisinden ayrılmış dedim."

"Olsada ayrılsam..."dedim mırıldanarak.

"Efendim ?"dedi

"Yok bir şey hadi sen çık üstümü felan değiştiriyim"

"Tamam sonra gel aşağa."Ahmet kapıdan tam çıkarken."Teşekkür ederim Ahmet bilmem kaçıncı edişim ama teşekkür ederim."dedim.Sadece gülümsedi ve gitti.

Hemen makyaj masama oturup alan rimelimi çıkardım.Hatta bütün makyajımı çıkardım.Ve aşağa indim.Hepsi sanki beni bekliyordu gibi.

"İyi misin ?"dedi Sıla.

"Olmaya çalışıyorum"dedim.

"Aman hangi şerefsizse senin ile ayrılan boşver siktir et senin değerini bilmemiştir bütün erkekler aynı oros-"

"Yuh Aysude yalnız burada 3 erkek var"dedi Mert.

"Ben dışında olabilir hepsi !"dedi Haldun.

"Aaa erkek düşmanı"dedi Mert.Sırıtmaya başladım.Onlar bana iyi geliyordu.

"Şaka felan yapıyoruz ama kızın yaşadığını sadece yaşayan anlar."dedi Aysude.

"Mesela ben."dedi Sıla el kaldırdı.Ahmet hemen ona döndü.

"Abicim benim niye haberim yok ! Bütün mahhalleyi toplardım."dedi Ahmet.

"İşte bu yüzden ayrıldı çocuk abim yüzünden."kahkaha atmaya başladım.

"Ben olsam ben de ayrılırdım yani."dedim.Biz yine sohbet ede ede akşam olmuş herkes odasına dağılmıştı.Bu kişiler her şeyi unutturmuştu ama aslında her şey yeni başlıyordu...

Ben düşüncelere dalmışken Ahmet'ten bir mesaj geldi.

AHMETTT;YARIN KAÇIYORUZ NE YAPICAĞIMIZI SANA TEK TEK ANLATCAM HERKES UYUYUNCA SALONA İN.

Kestikkk 🎬

Nasıldı bölüm?

Bu geçiştirme bölümü gibi bişey oldu aslında bı manası yoktuuu.

Bir daha ki bölüm çok can alıcı olacak 🥺

Hoşçakalın ✨

KARANLIK YILDIZ "AHFER" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin