7.Bölüm "SENİN İLE ÖLMEKTE VARMIŞ KADERDE"

120 18 19
                                    

Merhaba

Ağlamaklı bir bölüm ile geldim

Bölüm Şarkısı;
Nilüfer-Son Arzum

Bölüm Sözü;
"Hayatınızdaki bu anı sadece bir dönem. Tüm hikayen bundan ibaret değil."

(Not; Şarkıyı açıp dinleyin lütfen daha manalı oluyor)

Sabah;
Ahmet ile bütün planı yapmıştık gidiceğimizden kimsenin haberi yoktu uyanınca söyleyecektik ve sabaha kadar uyumamıştık ben herkese kahvaltı hazırlarken Nilüfer-Son Arzum çalıyordu televizyondan herkes uyansın diye son ses açmıştım.Ama kimse uyanmıyordu.Salonda oturan Ahmet'in yanına gittim.

"Ahmet kimse uyanmadı mı ?"kafasını iki yana salladı.

"Ben gidip uyandırcam valla ilk Aysudeyi uyandırcam sonrası gelir."dedim ve yukarı çıktım.Burdan bile şarkı duyuluyordu.Aysudenin kapısına tıkladım ama cevap gelmeyince içeri girdim.

"Aysude kalk ya hadi."dürttüm ama cevap gelmiyordu."Aysude".Bir daha cevap gelmedi.

"AHMETTT"diye bir çığlık attım.

Koşar adımlar gelmeye başladı.

"Feride ne oldu ?"

"U-uyanmıyor?"

"Nasıl ?"

Aysude'nin yanına gitti nabzina ve ateşine baktı.

"E her şey normal ?"

"Diğerleri peki?"hemen diğerlerinin odasına gittik hepsinde durum aynıydı ben ağlıyordum.En son Sıla'nın odasına girdiğimde Sıla'nın elini tuttum.

"Bari sen uyan Sıla lütfen."dedim ama o da uyanmadı.

"Bayıltılmış gibiler bişey yok neyseki ama kim bayılttı."dedi Ahmet o sırada arkadan ayak sesi geldi arkama döndüğümde bir silah patladı ve elimi karnıma götürdüğümde kanadığını gördüm.

"A-Ahmet"

"Size kaçmayacaksınız dedim dimi?"dedi o o adamdı öğrendik diye bizi tehdit eden.

"Sen ne yapıyorsun"diye adama yürümeye başladı Ahmet o sırada bir silah daha patladı ama bu sefer ben değil Ahmet'e...

İkimizde aynı anda yere yapıştık adam bizi yoksayarak oradan gitti.

"Feride dayan bizi bulurlar dayan"Ahmet kendi için değil benim için endişeleniyordu resmen

"Ahmet...ben seni çok sevdim ama arkadaş olarak değil.B-ben sana aşık oldum Ahmet daha yeni tanıştık biliyorum ama ben seni çok sevdim."Elini yanağıma götürdü.

"Bende Sana aşık oldum Feride Seni çok seviyorum lütfen dayan güzelim."dedi.

"Dayanacak gücüm kalmadı Ahmet şunu bilki seni çok seviyorum eğer bana bir şey olursa-"

"Sana veya bana hiç bir şey olmayacak."

"Hoşçakal Ahmet dayanamıyorum artık.Kaderde senin ile ölmekte varmış..."

Bütün dünyam kararmıştı.Son duyduğum ses ise Ahmet'in"Feride benim için dayan" lütfen"cümlesiydi sonra ise bütün sesler sustu benim için belki benim son hayatı görüşümdü kim bilir.

Bitti 🎬

Final değil Merak etmeyin.

Biraz yargı finaline benzedi galiba ama boşverin

Yeni bölümde görüşürüz 🥺

Yeni bölümde görüşürüz 🥺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARANLIK YILDIZ "AHFER" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin