ACI

5 4 0
                                    

Daha nezamana kadar bu acıya mahkum kalıcağımı bilmiyordum.
Sanki bu kadar yaşadığımız şeylerin tek suçlusu benmişim gibi bir taburenin üstünde boynumda ip idam edilmeyi bekliyordum.Diri diri ölüyordum
Ama üzerime toprak atan yoktu...
Bugün  konakda bir koşturmaca vardı.
Baran ağanın diğer civardaki ağa arkadaşları akşam yemeğine geliceklerdi.
Bende konaktakilere yardım ederken aniden nisa mutfağa dalmıştı.
-Ohaaa zeynep sen daha hazırlanmadınmııı!!!!
Nisanın sesiyle aniden irkilerek arkama dönmüştüm nisa karşımda hem şaşkın hemde kızmış bir şekilde duruyordu .
-Ben kızlarla şu yemekleri halledim giyinicem kızma hemen canparemm:)
Nisa hemen bu kelimemle yumuşamıştı bile onu ikna edip daha fazla elimizin altında dolanmaması için bana dolabimdan kıyafet çıkarmasını istemiştim.Hemen koşarak yukarıya çıkmıştı bile .
Bende arkasından gülerek bakarken gül abla hazır olan yemekleri bir kenara koyup eksikleri gideriyordu.
-Gül abla benim üzerime yemek kokusu sindi  hemde az kaldı gelmelerine ben yukarıya çıkim bi duş alim hemen size kolay gelsin.
Yukarıya hemen çıkıp duş almıştım nisa da yatağımda oturmuş halâ bir kaç kıyafet arasından seçim yapmaya çalışıyordu.
-Nisaa güzelimm hadiii verde hemen giyim üstümü düğüne gitmiyoruz kii
Gülerek nisaya bakarken nisa da hemen bana karşılık vermişti
-Sen sus bi zeynep sana kalsak bizz ohooooo hem buldummm al şu mavi elbiseyi giy bu daha güzel siyah saçlarına da yakışır hem :)
Hemen nisanın elindeki elbiseyi alıp tekrardan banyoya girip üstümü  giyinmiştim.
Saçlarımı kurulayıp ufak ufak maşayla dalgalandırıp hemen biraz makyaj yapmıştım
-ooooo yine yakıyoruz ortalığı zeynep hanımmm
-Bitanem o senin güzelliğin bikere
Biz aramızda gülerek konuşurken odamızdaki kapı çalmıştı.
Ben gell diyince rüzgar kafasını odadan içeri uzatarak bize bakmaya başlamıştı.
-Güzellerim hazırsanız hadi çıkalım da geç inmeyelim aşşağı
Gelirler şimdi misafirler.
Son dokunuşlarıda ikimizde yapıp odadan çıkmıştık.
Rüzgar nisayı gizli gizli öpmeye çalışırken ben de bu hallerine gülüyordum.
Aniden sert bişeye çarparak yere savrulacakken  belimden tutulup çekilmiştim. Yaşadığım anın şokuyla şaşkın şaşkın bakarken  karşımdaki yabancı adam da bir okadar şaşkın bi şekilde bana bakıyordu.
Ne diyeceğimi bilemeyerek adama bakarken aniden birisi belimden tutup beni geri çekmişti.
Baran öfkeli bir şekilde bize bakarken kendimi açıklama geregi duymuştum.
-Şeyyy baran ben aniden istemeyerek çarptım ona oda ben düşmim diye beni tuttu kötü birşey yok.
-Baran aniden beni tutup kendine çekerken gözlerimin içine bakıyordu
Kulağıma eğilip fısıldayarak ;
-Seninle sonra görüşücez kadın ama ilk önce ağırlamamiz gereken misafirlerimiz var
Bu tepkisiyle ne yapacağımı bilemeden nisanın gözünün içine bakmaya başlamıştım.
Nisa kolumdan tutup yanına çekerken beni erkeklerde avluya geçmişti.
-Nisa ben şimdi napıcamm misafirler gittiğinde kesin kiyamey kopucak.
Of ya neden önüme bakmiyorumki al işte böyle olur
-Kızım bi sakin olsana sen hem ben varım o kimmiş yaa delirtmesin bak beni
Nisanın böyle demesiyle aniden bi gülme tutmuştu beni
Oda benimle gülerken rüzgarın bizi çağırmasıyla avluya geçmiştik.
Gelen misafirlere hoşgeldin diyip bizde oturmuştuk.
Gelenler tek tek kendilerini tanıtırken bende kendimi tanıtmıştım.
Adı Cihan olan kişi Barana gülerek birşeyler anlatırken aniden bana dönmüştü .
Bu merdivenlerde çarptığım  kişiydi.
Bana bakarak ufak bi tebessüm edip tekrar önüne dönmüştü.
Mehmet ve Murat ise gülerek rüzgarla konuşuyorlardı.
Nisa beni dürterken ne var dercesine kafamı sallamıştım.
-Zeynep bu cihanmıdır nedir ara ara sana bakıp tebessüm ediyo Baran ağa buni fark etti çok kötü bakıyo size
-Aniden barana dönüp baktığımda öfkeyle bana baktığını gördüm.Cihanın ona soru sormasıyla bakışlarını benden geri çekti.
-Baran senin evlendiğini duyduk doğrumu kardeşim ve sen bizi düğününe bile davet etmedin alacağın olsun lan
Bari kim bu şanssız kişi söyle de hemen yol yakınken seni boşamasını söylim
Bu dediklerine avludaki herkes gülmeye başlamıştı ben bile kendimi tutamadan gülmüştüm.
Baranın bakışları bana dönünce istemsizce dudaklarımdaki gülüş solmuştu.
-Cihan emin ol boşaya bilseydim ben şu dakika boşardım
Ama malesef elimden hiç bir şey gelmiyor
Cihan olduğu yerde rahatsızca kıpırdarken barana bakarak bir kaç şey söylemeye başladı
-Abi bari sus kız şimdi duyar aniden girer falan avluya kalbi kırılmasın yazık.
Onunkiside can yani yapma böyle
Cihanın söyledikleriyle hafifçe tebessüm edip ayağa kalmıştım.
Herkesin bakışları bana dönerken barana bakarak bir adım öne çıkmıştım
-Baran ağa beni istemeyebilirsin.
Ama saygını da koru  ben nasıl sana saygılıysam sende buna mecbursun .
Cihan aniden irkilerek suratıma bakmaya başlamıştı.
Avludakiler rahatsızca yerlerinden kıpırdarken nisa da susmam için kolumu hafifce dürtüyordu.
Baran ağa ayağa kalkıp aniden kolumdan tutup yukarıya sürüklemeye başlamıştı.
-Kimse dokumasın lan banaaa sakın ben gelene kadar kimse kalkmasın yerinden
Herkes korkuyla yerine sinerken nisa gözlerime bakarak kolumdan tutup kendine doğru çekmeye başlamıştı.
-Bırak ya kızı hem sen hayırdır
Her istediğinde bu kızamı patlıcaksın,üzüceksin ya günah keçiniz zeynepmi sizin
Defol git sinirini kendi içinde yaşa ve kardeşimin kolunuda bırak
Baran aniden nisayı iterek geriye savurmuştu
Rüzgarda baranın bu hareketiyle  ayağa kalkıp anidem baranın suratının ortasına yumruğu geçirmişti.
Mehmet ve Murat rüzgarı tutmaya çalışırken cihanda beni kendine doğru çekip barandan uzaklaştırmıştı.
-Bidaha sevdiğim kadında tırnağının ucu bile kalksa abi demem sıkarım kafana baran ağaa!!!
Sakın bidaha  ne nisaya ne de zeynebe yanlışını görmim yazık  yemin ederim yazık
Nisa korkudan hareket bile edemezken rüzgar onu elinden tutup dışarıya çıkartmıştı.
Bende korkarak yerimde beklerken baran aniden bana dönüp üzerime doğru gelmeye başlamıştı.
Cihan önüme geçip baranı göğsünden biraz geriye doğru itmişti.
-Baran karşındaki senin karın
Ona göre hareketlerine dikkat et ne bu haller baran .
Benim kardeşim dediğim adam böyle biri değildi ne oldu lan sana
Sen böyle değildin baran kendine gell!!!!
-Eğer bu kadın bu evden siktir olup giderseee ben kendime gelirim lannn !!!
Benim hayatımı siktiii bu kadınnn
Kimse benim ne halde olduğumu görmüyo demi varsa yoksa zeynep hanım üzülmesin
Ben bu kadının suratını bile görünce midem bulanıyo lann
Bu kadınım benim konağımda olduğunu bilmek beni delirtiyor
Ne zaman bu kadın ölür o zaman ben eski baran olurum.!!!
Baran dedikleri beni daha da yerle bir ederken cihanın arkasından çıkıp baranın gözlerinin içine bakmaya başlamıştım.
-Baran ben bir gün bu çatının altında olmucam ama emin ol sen o zaman beni heryerde arıcaksın .Sırf  iğrendiğin için almadığın adımı ağzından hiç düşürmiceksin...
O kadar pişman olucaksınki baran ağa ama bende yanında olmuyacağım hem de sonsuza dek
Tek özlem gidereceğin şey ise beni altına alıcak olan o kara toprak olacak..
Sende bunu böyle bilesin baran
Arkamı dönüp yavaş yavaş yukarıya çıkamaya başlamıştım
Kendimi o kadar kötü hissediyordumki.
Benden iğrendiğini herkesin içinde yüzüme bağıra bağıra vurmuştu.
Odamdan içeri girip kapıyı örtmüştüm.
Odanın içindeki dışarıya bakan pencerenin önüne geçip yaşadığım şeyleri düşünüyordum.
Benim canım herzaman böyle yanmaya devam edicekse al canımı allahım bana bu yaşamı reva görme...
Dışarıyı izlerken aniden bir karartı görmüştüm daha dikatli bakarken aniden gördüğüm kişiyle resmen yerimde put kesilmiştim.
Emir...
Gözlerini gözlerime dikmiş dikkatle yüzüme bakıyordu.
Gözlerinden aniden bir damla yaş süzüldüğünü buradan bile fark etmiştim.
Suratından o kadar çok acı çektiği belliydiki hiç birşey yapamaması onu harap etmişti.
Dudaklarını oynatarak bir kaç kelime mızıldanmıştı.
-Özür dilerim kardeşim
Ne dediğini anlarken bende ona karşılık vermiştim
-Sorun değil...
Aniden bir ses geldiğinde arkama bakmıştım.
Tekrar önüme döndüğümde karşımda hiç kimseyi bulamamıştım...
Resmen Emir beni gizlide olsa izliyordu ve herşeyden haberi vardı...
Üzerimi değiştirip yatağa girerek gözlerimi kapattım.
İlerdeki günlerde ne olacağını düşünerek uykuya dalmıştım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YEMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin