44.AYRILALIM

15 1 7
                                    

Yazarın anlatımıyla:

Çisil'le Ata beraber oturup birşeyler içiyorlardı.

Aynı zamanda Ata Çisil'le gezebileceği yerlere bakıyordu.

Çok mutluydu.Çisil ise düşünceli bakıyordu.Bir durgunluk vardı üstünde.

"Ata"diyerek seslendi.

"Efendim bitanem, ha bide buraya da gidebiliriz ne dersin"dedi gülümseyerek.Çok mutlu görünüyordu.

"Gitmeyelim Ata"

Ata şaşırdı.Kaşlarını çatarak Çisil'e döndü.Daha iki gün önce gidelim diye tutturan oydu niye şimdi böyle birşey söylemişti.Ata'nın çok garibine gitmişti.

"ne, ama neden bitanem"

Cisil durdu.Bekledi.Bu Ata'yı daha fazla strese sokuyordu.Korkuyordu.

"Ayrılalım Ata.İstemiyorum"dediği şeyle Ata'nın bedeni kasıldı.

Sertçe yutkundu "çisil..neler diyosun sen.Daha iki gün önce gidelim diye tutturmuyor muydun çok mutluyduk daha gezeceğimiz çok yer vardı.Senle olacak zamanım daha fazlaydı.Neden böyle diyorsun yapma lütfen"dediğinde gözünden akan yaşa hakim olamadı.Fakat gözyaşı aktığı gibi eliyle sildi.

"Seni artık istemiyorum."

"Neden böyle düşünüyorsun Çisil lütfen yapma beni sevmiyo-"

"Sevmiyorum Ata.Senden nefret ediyorum."dediği şeyle sarsıldığını hissetti.Başı ağrımaya başlamış.Bütün bedeni kasılmıştı.

Onu hayatındaki herşeyden vazgecek kadar seviyordu.Şimdi o ondan nefret ettiğini söylüyordu.

Gözünden düşen yaşa bu sefer engel olmadı "neden.."dedi kısık çıkan sesiyle.

"İstemiyorum işte.Peşimi bırak artık."diyerek yerinden kalkmıştı ki Ata Çisil'in kolunu tutarak kendine doğru çevirdi Çisil'i

Çok hafif tutuyordu.Canını yakar diye korkuyordu.

"Seni bırakmayacağım.Bana nedenini açıkla.Seni bu kadar çok seviyorken beni böyle bırakıp gidemezsin."

"Bırakırım.Sevmiyorum seni.İlgin hoşuma gitti.Yanında kaldım.Şimdi sıkıldım.Seni istemiyorum diyorum neyini anlamıyorsun.Bırak artık beni!"diyerek sesini yükselttiğinde Ata sadece bir cümlede takılı kaldı.

'ilgin hoşuma gitti.Yanında kaldım.'

Herşey sahtemiydi diye düşündü.İnanmak istemiyordu "biri mi tehdit etti seni.Bak bana anlatamadığın birşey varsa söyle balım.Ben sana yardım ederim tek başına savaşmak zorunda değilsin lütfen bitanem..."

"Sen daha kendini cozememişken"diyerek Ata'ya yaklaştı

"Beni nasıl çözeceksin"dediğinde Ata donup kaldı.Kolunu tutan eli yavaşça düştü.

"Şimdi beni rahat bırak.Benden uzak ol."diyerek kapıdan çıkıp gittiğinde onu engellemedi.

koltuğa oturmak için uzattı eli boşluğa geldi ve yere düştüğünde oradan kalkmadı.Gözlerini yavaşça yumdu.Hiç birşey yapmak istemiyordu.Çisil'e hayatım diyordu.O bile onu terketmişken hayatına öylece devam edemezdi.Onun için bugün hayatı bitmişti.

Öleceği gün bile hayatım dediği biri olduğu için gözü açık gitmiyecekti.Onu çok seviyordu çünkü.

Ama şuan ölmüş gibi hissediyordu.

Bunu neden yapmıştı?

Ata kabullenmek istemiyordu.

Kolayca onu bırakıp gidemezdi Çisil.

İŞLER TERSİNE DÖNDÜ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin