2 saat önce
YAZARIN ANLATIMIYLA
"Ben kötü biri değilim"
"Geceye yaptığın onca şeyden sonra mı"dedi aslan.
"Geceye olanların sorumlusu ben-"
Aslan adenin sözünü kesti.Onun konuşmasına bile dayanamıyordu belli ki.
"Olan oldu.Niye kendini bana kanıtlamaya çalışıyorsun?"
"Doğru.Niye kendimi anlatmaya çalışıyorum ki.Kusura bakma rahatsız ettim"diyerek Aslanın yanından kalktı Aden.
Yavaşça eliyle gözyaşlarını sildi.
Böyle bir kader yaşasın istemezdi.Sanırım o yaşamayı haketmeyenlerdi.O böyle düşünüyordu.
Gece
"Herşeyi.Sanırım herşeyi artık anlatmalıyım"
Onu boğmak istiyordum.
Adeni boğmak istiyordum.
Yine ne yapmıştı bilmiyordum ama bu sefer cidden çok sinirliydim.
"Anlat Aden.Anlat ve buradan defol git"
"Hemen gideceğim bir konuşma değil bu.Bir yere oturalım mi?" Gayet sakin bir şekilde konuşuyordu ve ben onun bu ılımlı hallerine şaşırmıştım.
"Pekala."dedim sabırsızca.
Hemen oturdum ve onu dinlemeye koyuldum.
Derin bir nefes verdikten sonra "aslında ben fatihe ne olduğunu bilmiyorum ama size çok önemli birşey anlatmalıyım"
Burnumdan soludum "sen yine bizi kandırmaya getirdin yanına değil mi!O bir kez olurdu Aden."diyerek kalkıp gidecektim ki kolumu saran ellerle adene döndüm.
Onun yüzü resmen çaresiz bir kız çocuğu edasıyla bakıyordu.
Hafif bir burukluk oldu içimde.Gözlerime lütfen otur diye baktığında dayanamayıp oturdum.
Ellerini sıktığını farkettim gözleri doldu ve yutkundu.Konusmak istiyor ama zorlanıyor gibiydi.
"Konuşacak misin"dedim sabırsızca.Ne anlatacağını merak ediyordum.
"Gece."dedi ilk önce.
İsmim onun ağzından uzun bir zaman sonra çıkmıştı ve bunu garipsemeden edemedim.Mutlu olmadım ama kötü de hissetmedim.
"Hani küçükken babanların sana yılbaşı ağacı almadıklarını seninde susleyemeyip üzüldüğünü anlatmıstın ya bana.Bende sana benim çok kez yılbaşı ağacımın olduğunu babamların her yıl beraber kutladığını söylerdim."
Gülümsemeden edemedim.Tabi bu gülümseme buruk bir gülümsemeydi.Başımı salladım onayladım devam et der gibi.
O da komutu almış olacak ki devam etti.
"Doğum günlerimin eksiksiz kutlandığını her doğum günümün mutlu ve huzurlu geçtiğini söylerdim.Çeşit çeşit oyuncaklar alırlar derdim hatta bir ara sana ayımı bile getirmiştim"
Kaşlarım çatıldı "bunun konuyla ne alakası var"dedim sinirle.
"Yalandı."dedi gözlerimin içine bakarken.
"O mutlu diye anlattığım aile tablosu yalandı.Her gün şiddet görmek vardı benim ailemde ,kumar borçları vardı satılmak ve satmaya çalışmak vardı .Alkol vardı bağımlılık vardı uyuşturucu vardı.Herşey vardı.Biz öyle pis bir aileydik ki yaşamayı haketmiyorduk.Ama sadece ben vardım aralarında masum saf kalan.Herkesle iyi anlaşır notları yüksek sevilen o kızdım.Ben iyi bir insandım.Sevilmeye muhtaç bir kızdım.Sadece yaşıyordum.Düpedüz bir kız çocuğunun ne gibi zararı olabilirdi ki?Benim yoktu işte.Ama bi gün"dediğinde yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞLER TERSİNE DÖNDÜ(TAMAMLANDI)
Genç KurguHer bakış yeni bir başlangıç her söz Yeni bir veda yaratır Liseye yeni başlayan Gece okulun yaptığı sınıflar arası bir piknikte platonik olacağını düşündüğü bir çocuk görür fakat işler hiç de tahmin ettiği gibi gitmez çocuğun hesabını bir şekilde bu...