Yeni bölümmm!!!!!<33
Bu sefer bölüm erken geldi çünkü bu bölümü okumanız için çok heyecanlıyım.
İyi Okumalar!
....
Bu adam benimle dalga geçiyor olmalıydı,beni bırakmalarını söyleyip bir de gülmemden rahatsız mı oluyordu yani?"Kuntay,saçmalıyorsun."
Silahlı adam konuştu."Hayır Tayyar Bey.Saçmalamıyorum,bu kız Evren'in kızı değil."
Ne?
"Ne demek Evren'in kızı değil,kim bu o zaman?"
Kalbim yerinden çıkacak gibi çarpıyordu.
Buna verecek bir cevabımız yoktu.
Kuntay sustu.
Adının Tayyar olduğunu öğrendiğim silahlı adam sustu.
Çora sustu.
Ben konuştum."Ben,Evren'in kızıyım."
Kuntay bana kaşlarını çatarak bakarken devam ettim.
"Babamı iki sene önce kaybettik,isteseniz de gelemez."
Yalan söylemek zorundaydım.
Gözlerimi doldurdum.
Silahlı adam bunu duyunca,elindeki mermisiz silahı serbest bıraktı.
Gözleri dolmuştu.
"Ne,ama araştırma yaptık.Yaşaması lazımdı."
Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladığında Kuntay dışındaki herkesin gözlerinin dolduğunu gördüm.
Bu adam gerçekten duygusuzdu.Belki de yalanımı anlamıştı.
Bunu söyleyeceğinden korktum,ama beni bırakmaları söylediyse bunu da söylemez mantığıyla yürüyüp kafamı rahat tutmaya çalıştım.
Herkes hüngür hüngür ağlarken Kuntay'ın,Çora'nın ensesine hafifçe tokat attığını gördüm.
Ardından Çora'ya bir şeyler fısıldadığını farketmem uzun sürmedi.Sanırım gerçekten babam bu çetede önceden yer almıştı,ve iş arkadaşlarını kaybettikleri için ağlıyorlardı.
Yalanıma kanmaları bana gülme isteği getirmişti,ancak kötü bir durumun üzerine gülersem yalanım anlaşılırdı.
Ağlama numaramı sürdürürken yanıma birinin geldiğini farkettim.
Kafamı kaldırdım.
Karşımdaki Kuntay'dan başkası değildi.Fısıldadım.
"Ağlasana."Muzipce sırıttı.
"Neden?""Duygusuz,babam öldü diyorum."
"Yalancının mumu yatsıya kadar yanar,Elvin."
Başımdan aşağı kaynar suların döküldüğünü hissedebiliyordum.
Bu adam nasıl yalan söylediğimi anlayabilmişti?
"Sırrın bende kalacak."
Zahmet olmazsa.
"Teşekkürler."
Bunları söylerken her ikimizde fısıldıyorduk."Çeteme katılman şartıyla."
Ne!
"Ne çetesi,neler oluyor?" demek istedim.
Kahretsin ki,eğer çetesine katılmazsam yalanımı ortaya çıkaracak,ve bu pislikler benim peşimi bırakmayacaklardı.
Sertçe yutkunup hızla telefonumu almaya çalıştım, polisi aramak yeni aklıma gelmişti ancak çantam yoktu.
Çantamı da çalmışlar vicdansızlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Gerçek
ActionFısıldadım. "Ağlasana." Muzipce sırıttı. "Neden?" "Duygusuz,babam öldü diyorum." "Yalancının mumu yatsıya kadar yanar,Elvin." - Evren Uluç,üye olduğu bir çeteden istifa ettikten yıllar sonra;çetenin devamlılığını sürdürerek,çetenin üyeleri Evren'...