3. KAPITOLA
HarveyMyslel jsem, že si prostřelím mozek.
A to kvůli Cassidy.
Seděla v černém saténovém pyžámku na parapetu svého okna a já ji nestydatě očumoval – zase – mezitímco nám do výplně ticha hrála písnička „I Smoked Away My Brain (I'm God x Demons Mashup)" od A$AP Rocky – Topic.
Byla rajcovní, to se nedalo popřít. Bylo mi líto i slepého, že by přišel o ten úžasný pohled.
„Tobě je fuk, že vím, že si mě prohlížíš, co?" ucedí suše při výdechu kouře z jejích plic a já jen šibalsky povytáhnu koutek úst.
Zvednu se z její postele a ladně si to k ní dokráčím, abych i já měl něco ze svého brka. Potáhnu si a nechám ten ostrý kouř obalit své hrdlo a plíce. Nechám se zmocnit tím dobře známým pocitem.
„Neříkej, že se ti to nelíbí...ta má pozornost," uchechtnu se, protože já moc dobře věděl, že ano. Bylo to takhle už odmalička.
Cítil jsem, jak se mi vidění prohloubilo. To uvědomění, že to nejste vy, kdo ovládá vaše tělo, vaši řeč a myšlenky bylo zvláštní. Zas a znova jsem měl pocit, že se koukám na film s názvem „Můj podělaný život".
„To neříkám," promluví ke mně Cass a tak trochu mě vytáhne z myšlenek.
Pod vlivem marihuany dokázaly myšlenky tak rychle utíkat a vy jste dokázali ze sebe neovladatelně sypat slova dřív, než jste si uvědomili, že mluvíte.
Položím ji svou horkou dlaň na holé stehno a v tom na mě spočine prozíravým pohledem. „Víš, Cass," odmlčím se, „možná ses změnila, ale jedna věc zůstala pořád stejná."
Nakloní hlavu v náznaku zvědavosti.
Skloním se k jejímu obličeji, mezitímco ji zastrčím pramínek blonďatých vlasů za ucho propíchané piercingy. Neuhne, a místo toho nebojácně povystrčí bradu.
„Pořád tě přitahuju a možná i mnohem víc než před pěti lety," zašeptám ji do rtů.
Přivře víčka a v tu chvíli vím, že ji mám tam, kde jsem chtěl.
Polapím její růžové rty. Zmocním se jich.
Oběma nám v žílách kolovala stejná látka a dost možná tahle situace byla následkem trávy, kterou jsme vykouřili, ale věděli jsme, že v tuhle chvíli ani jeden nechceme přestat.
Jedna pusa přece nezkazí přátelství od dětství, no ne?
Společně s thc mi v těle proudil adrenalin, a to byla nebezpečná kombinace. Cítil jsem, jak se mi při našem polibku zrychloval tep víc a víc. Palpitace mého srdce byla neskutečná.
ČTEŠ
Ve Víru Ohně
Romance„Děsně mi hraješ na nervy, víš to, že jo?" stočím k ní svůj pohled. „Jo," odmlčí se, mezitímco se ji na tváři objeví ten troufalý úsměv, „a je to moje nejoblíbenější hra." Fyzická bolest tlumila tu v hlavě - tu psychickou. Tohle to nebyla žádná poh...