4. kapitola

113 12 7
                                    

4

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


4. KAPITOLA
Cassidy

Nemohla jsem tomu uvěřit.

Vážně jsem se vyspala s tím šmejdem.

Uběhl týden od onoho incidentu a já jsem to měla pořád v hlavě, jako by to bylo včera. Pokaždé, co jsem na to pomyslela, tváře mi nabraly ruměnec. Zatraceně mě to otravovalo.

Harvey nebyl přitažlivý – tedy ne tak jako Jace. Pro něj budu mít slabost snad už navždycky, protože ať jsem dělala, co jsem mohla, nedokázala jsem se přes něj přenést.

Ani vyspat se se zatraceným Harveym nepomohlo, kruci.

„Cass! No ták, vnímáš mě vůbec?" Everly do mě začne šťouchat.

V momentě, kdy chci své kamarádce dopřát vyžadující pozornost, strhne se někam jinam. Na někoho jiného.

Jace Adler.

Dveře školní jídelny prorazí parta fotbalistů a v jejich čele jde právě zmiňovaný hezoun.

Neměla bych o něm takhle přemýšlet.

Jace není dobrý člověk.

Zatřepu hlavou, abych zahnala myšlenky, které mi stoprocentně podsouvala ta mladší Cass – ta, která byla do Jace udělaná.

„Kruci, Cassidy!" hukne mi u ucha Everly, až leknutím povyskočím.

Jídelna byla tak hlasitá, že nikdo nepostřehl její zvyšující hlas.

„Co si říkala?" konečně otočím svůj pohled k ní, načež si pouze povzdechne.

Musela mě mít plné zuby, ale byl téměř konec dnešního školního rozvrhu – tím líp pro ni. Zase si ode mě na pár hodin odpočine...a já od ní.

Měla jsem Everly ráda. Byla to prostě moje holka, ale nepatřily jsme mezi ty nejlepší kamarádky, které musí být neustále v kontaktu.

„Že včera se uskutečnil závod," skloní ke mně svou hlavu, „Jace někdo porazil."

Překvapeně se na ni podívám.

Cože to?

„Jace?" ujistím se. „Jo, Cass," potvrdí má kámoška.

„Kdo?" zajímám se.

Porazit Jace nebylo jenom tak. Jezdil závody už nějakou dobu a byl v tom zatraceně dobrý. Tohle bylo poprvé po opravdu velmi dlouhé době, co ho někdo předjel. Nechápala jsem, jak je tohle možný. Znala jsem ho, viděla jsem pár jeho závodů a zatraceně mě zajímalo, kdo byl ten statečný a sesadil Jace z trůnu.

„Neznám jeho jméno, když jsem se ptala Larse, řekl mi jen „Ohnivý jezdec".

Povytáhnu nad tím obočí.

Ve Víru OhněKde žijí příběhy. Začni objevovat