Selaam! Bu ilk bölümüm olduğu için acemi olabilirim umarım yakında düzeltirim. Yorumlarınızı çok merak ediyorumm. Beğenirseniz oy vermeyi unutmayıın. Keyifli okumalaar<3
———————————————————————Y/N
"Noluyo lan?!"
Diyerek yatağımda doğruldum. Yanımdaki duran şifoniyerden çalan telefonumu elime alıp kimin gecenin 4'ünde aradığına baktım. Arayan Hürkan'dı. "Allah Allah Hürkan beni bu saatte aramazki dedim ve telefonu uykulu ama meraklı bir şekilde açtım. "Aloo Y/N benim Emre" dedi telefondaki ses. Tahmin etmiştim. Başka hangi manyak ararki beni gece gece. Emre'nin gecenin köründe aramalarına alışıktım. Galiba bugün Hürkan'da kalmış.
"Allah belanı vermesin Emre heh söyle noldu?" Dedim. Kıkırdadığını duydum. Bir şeyler geveledi ama anlamadım.
"Emre ne diyon anlamıyorum olum"
"Y/N kalk operasyon var"
"Emre ne operasyonu var amk gece gece?!"
"İtopya'yı soyucaz"
"Ne itopyası ne soyması amk sen yine çok mu içtin?" Dediğimde gülerek "Yoo" dedi. Belli içmişti.
Hala bir şeyler konuşuyorlardı Hürkan'la ama okadar sarhoştularki ayakta durabildiklerini bile sanmıyordum.
Arkadan bir ses geldi. "Beyler uyuyun artık aq çok sarhoşsunuz" Bu kim ya? Sesi kalın ve çok güzeldi. Emre'nin kahkahalarından sonra arkadaki ses " iyi geceler Y/N.Bunlar çok sarhoş kusura bakma." Diyerek telefonu kapattı.
Bunun kim olduğunu çok merak ediyordum ama sabah erken kalkmak zorunda olduğum için sabah Emre'ye sorarım diyerek uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığı | PorçayxReader
FanfictionBir ay ışığının bu kadar güzel olabileceğini tahmin bile etmezdim. Taki onunla tanışana kadar...