Keyifli okumalaar<3 (beğenirseniz oy vermeyi unutmayın canlarıım)
———————————————————————
Y/NCafede oturmaya başlayalı 40-45 dakika oldu. Konu havadan sudandı. Zaten hepsini baya yakından tanıyorum. Ömer hariç. Neyse, tanışırız zaten. Daha çok Ömer hakkında konuşuyorlardı. Galiba biraz üzgün. Neden acaba? Bir şey mi oldu? Sorsam ayıp mı olur? Neyse, en iyisi sormamak.
Cafeye geldiğimizde saat öğlen 2 gibiydi. Şu an saat 5e geliyordu. Emre'nin telefonu çaldı. Emre:
" Alo? Hasiktir bugün müydü o? Tamam tamam geliyoruz şimdi." Dedi ve kapattı. Hürkan:
"Noldu olm?"
Emre:
"Kanka İtopya reklamı çekicektik ya bugünmüş o" dedi.
Ali:
"Bugün 11'imiydi lan?" Dedi.
Bu reklamda Umut,Hürkan, Ali ve Emre olacaktı. Emre:
"Agalar biz gidiyoruz. Zaten Ömer'in arabası var o bırakır ikinizi." Vedalaştık ve gittiler.Biz 15-20 dakika kadar daha oturduk. Artık kalkma zamanı geldiğini düşündük. Hesabı ödeyip otoparka gittik.
Ömer öne, ben ve Kaan arkaya oturduk. Kaan:
"Kanka beni Sena'nın evine bırakır mısın ya zaten hemen cafenin yanı." Dedi.
Ömer:
"Olur olur bırakıyım tarif et." DediYaklaşık 5-6 dakika sonra Kaan'ı bıraktı. Sıra bana gelmişti. Aahh anksiyete..
Evimin olduğu sitenin yerleri biliyormuş. Tam giderken Ömer:
"Aa Y/N ben arabanın yeni lastiklerini almaya gidicektim sıkıntı olur mu yol üstü zaten?" Dedi.
"Olur olur tabii ki." Dedim gülerek.
5 dakika sonra durduk ve lastikleri arabanın önüne getirdi.
"Y/N öne otursan olur mu buraya koyucam da." Dedi. Başımla onaylayarak öne geçtim. Ömer o sırada lastikleri arkaya yüklüyordu. Bu nasıl bunları taşıya biliyor amk?!Yolda gitmeye devam ettik. Aynadan kendime bakıyordum. O kadar açtım ki artık gözüm kararıyordu. Ama bir yemek yiyincede 3 gün hiç bişey yemiyordum. Off!
Yaklaşık 10 dakika sonra oturduğum sitenin önünde durdu. Doğru yer olup olmadığını sordu. Evet doğru yerdi.
"Çok teşekkür ederim sana zahmet oldu ama.." dedim. Ömer sırıtarak:
"Yok ya ne sorun olcak." Dedi. Ve ekledi:
"Bir daha ihtiyacın olursa ara beni bırakırım."
"Ara?" Dedim anlamayarak. Ömer:
"Aa boşver. İyi akşamlar." Diyerek gitti.
Eee, neyse yorum yapmicam. Biliyorsunuz ne dicemi.Saat gece 2 olmuştu. İnstagramda öylesine geziniyordum. Hikayelere bakıyordum. En yakın arkadaşlarımdan biri olan Yaren'in hikaye paylaştığını gördüm. Allah Allah? Sadece yakın arkadaşları seçerek atmıştı. Hikayeyi açtım. Biriyle dudak dudağaydı. Ne?! Sevgilisi mi varmış? Yaklaşık 3 senedir arkadaşız. Bana bunu niye hiç söylememişti ki? Telefonumun ekran parlaklığını açtım. Club gibi bir yerdeydi. Bu yüzden yüzleri pek belli değildi. Parlaklığı açtığımda şok geçirdim. Yaren.. Benim eski sevgilim ile öpüşüyordu...
Nasıl ya?! o bana öyle bir şey yapmazdı..10 dakika bunun şokunu atlatmaya çalıştım. En sonunda Yaren'i arama kararı aldım.
"Alo efendim kanka?" Dedi. Kanka öyle mi? Kanka..
"Alo Yaren nerdesin?"
"Evdeyim kanka noldu?" Dedi. Noldu mu?
"Sana bir şey sorucam dürüst ol."
"Tamam.." dedi. Tedirgin bir sesle.
"O paylaştığın hikayeyi, öpüştüğün adamı, nerede olduğunu bana açıkla." Dedim.
"Y/N.." dedi "Berat'la öpüşüyordum" dedi.
"Berat'la öpüşüyodun? Benim eski sevgilimle!" Dedim sorgulayarak.
"Peki şuan nerdesin?"
"Beratlardayım."
"Yaren?.. neden?"
"Y/N gerçekten açıklaya bilirim"
"Neyi açıklıyacaksın lan?! Neyi açıklayacaktın?! Zaten dudak dudağa fotoğraf paylaşıyorsun. Bide bana kapatmayı unutacak kadarda malsın şimdide Beratlardayım diyosun. Öpüşmüşsünüz zaten birde sikişin!" Dedim sinirli bir şekilde. Yaren:
"Y/N eski sevgilin o senin"
"Bu eski eniştenle öpüşüp birde onun evine gidebileceğin anlamına mı geliyor?"
"Y/N abartıyosun"
"Enişteci kaşar ne abartıyorum amk?"
"Y/N, sana hesap vercek falan değilim."
"Yaren, haftaya italya uçak bileti alıcaktık. Yaptığın hoş mı? Ben adamı sevmiyorum artık ama sen düpedüz eniştecisin."
"E anlaşamayıncada kızıyodun" dedi. Sinirden ağlamak üzereydim.
" baya anlaşmışsın. Öpüşecek kadar.."
"Y/N-" derken sözünü kestim.
"Yaren. Demekki buraya kadarmış. Allah'a emanet ol. Hayatında başarılar." Dedim
"Y/N dur" derken kapattım.
"Offf bune yaaa . SİKERİM ŞU DÜNYANIN ADALETİNİ!" Diye bağırdım. Gece 2buçuk olduğunu unutmuştum.10 dakikada üstüme bişeyler alıp evden çıktım.
Yürüyerek bir bara gittim. Yakın değildi. Bir yandan ağlıyor bir yandan sinirden gülüyordum. Bara gittim ve bir masaya oturdum. Daha içmemiş olsamda kendimi sarhoş gibi hissediyordum.3-4 bira içtim. Ağlamaktan gözlerim şişmişti. Sabah sürdüğüm rimel yüzümün heryerindeydi.
İki dakika sonra yanıma biri oturdu. Baya sarhoştu. "Selam güzelim nabe-" derken tanıdık bir ses sözünü böldü.
"Kardeşim bu masan kendin mi gidersin yoksa ben mi göndereyim?" Kafamı kaldırıp baktım. Bu Ömer'di. "Pardon koçum sen kim oluyosun?!" Dedi gelen adam. Ömer:
"Sevgilisiyim." Dedi. Sevgilim mi? İnşallah. Lan! Noluyo bana?! Neyse. Ömer: "oturabilir miyim?" Diye sordu. Başımla onayladım. Karşıma oturdu.
"Y/N iyi misin? Neyin var? Ben seni dinlerim." Dedi. Şuan gerçekten birine sarılıp ağlamak istiyodum. Ama Ömer'e sarılırsam çok garip olurdu. Elimle göz yaşlarımı sildim."Ömer, sana güvenebilir miyim?" Dedim.
"Tabii ki." Dedi.
Olayı çok detaylı bir şekilde anlattım. Yüzünden belliydi. Bana acımıştı. Evet, acınası bir haldeyim. Bunları anlatırken galiba 2 bira daha içtim. Hatırlamıyorum. Ömer bana sarılmak istiyodu her halinden belliydi. Kafamı Ömer'in omzuna koydum. Elini omzuma attı.
"Y/N seni çok iyi anlıyorum. Elimden birşey gelmiyor. Keşke bir şey yapabilsem." Dedi.
"Yapmana gerek yok. Dinlediğin için teşekkür ederim." Dedim. Gülümsedi.
"Yanlış anlamıcaksan bir şey sorucam."
"Tabii"
"Seviyor muydun?"
"Kimi?"
"Onu, Berat'ı?" Aahh bu soru.
"Yok. Hayır. Taciz olayı olmuştuda.."
"Aa çok özür dilerim bilmiyordum." Üzülmüş bir şekilde.Saat gece 4 gibi olmuştu. Bir kadeh şarap içtim. Sonrasını hatırlamıyorum..
Sabah uyandığımda yatağımdaydım. Yatağımın yanındaki kanepede Ömer yatıyordu. Odamdaki şişme yataktada Emre. Ne? Neden? Ben buraya nasıl geldim?
(Yaren ve Berat isimleri tamamen kafadan uydurmadır. Ekipten birini kötü yada yanlış göstermemek için bu şekilde yazdım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığı | PorçayxReader
FanfictionBir ay ışığının bu kadar güzel olabileceğini tahmin bile etmezdim. Taki onunla tanışana kadar...