Tanışma

75 6 0
                                    

Selaam! Umarım olayları bir Ömer'den bir kendinizden bir okumak hoşunuza gidiyodur. Bu arada üste koyduğum şarkılar bölümleri yazarken dinlediğim şarkılardır. Konu ile bir alakası yoktur. Yorumlarınız benim için çok önemli. Beğenirseniz oy vermeyi unutmayıın. Daha çok tutmayayım sizi. Keyifli okumalaar<3
——————————————————————

Ömer

Telefonumun bildirim sesi ile uyandım. Yattığım kanepede doğrulup telefona baktım. Saat 10'du. Bildirime baktım. Önemsizdi. İçerden sesler geliyordu. Büyük ihtimalle Kaan, Ali ve Hürkan uyanmıştır. Umut çok erken kalkmıyordu. Zaten Emre hiç kalkmıyordu HKAWISKWOWK. Neyse.

Tuvalete gitmeden önce mutfağa baktım. Tam tahmin ettiğim gibi. Ali çay demliyordu. Hürkan omlet yapıyordu. Kaan'da kenarda öyle boş boş oturuyordu. Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra Kaan'a katıldım. Sohbet muhabbet ediyorduk.

10 yada 15 dakika sonra Umut geldi. Saat artık 11'e geliyodu. Ali:
"Beyler Emre'yi nasıl uyandıracağız?"
"Uyandırmayalım kendi uyansın ağzımıza sıçar uyandırırsak" dedi Umut. Haklıydı. Emre sabahları uyanınca gergin oluyordu. Hele ki uyandırırsak baya ters bir adam oluyor.

10 dakika kadar sonra bir kapı açılma sesi geldi. Galiba biraz fazla bağırdık. Emre uykulu bir şekilde mutfağa gelip:
"Daha çok bağrın yan bina duymadı." Dedi. Hepimiz gülüştük.

Sonra ben salona gittim. 5-10 dakika sonra bir telefon çaldı. Benim telefonum değildi. Ayağa kalkıp telefona baktım. Emre'nin telefonuydu. Arayan büyük ihtimalle Y/N'di. Açmakla açmamak arasında kaldım. Emre tuvaletteydi. Ve telefonuna bakılmasına çok sinir olurdu. Birde sabah uyandırmıştık. Oof! Çok düşünüyorum. Aç gitsin dedim kendi kendime ve telefonu açtım.
"Alo, Emre uyandın mı?" Dedi. Evet Y/N'ydi
"Şey Emre tuvalete. Ben Ömer." Dedim. Niye bu kadar stres olmuştum ki? 20-30 saniye ses gelmeyince.
"Aloo" dedim hâlâ orda olup olmadığını anlamak için.
"Kusura bakma dalmışım." Dedi. Ne düşündü acaba bu kadar. Tam o sırada Emre'nin tuvaletten çıkma sesini duydum. Kapatmam lazımdı.
"Sorun değ- Hasiktir Emre geliyo ağzıma sıç-"
Derken kapattım.
Emre salona girince:
"Kimle konuşuyodun?" Dedi.
"Y/N ile" dedim. "Seni aradı kız merak etmesin diye açtım" dedim. Aslında biraz yalandı. Gece boyu Y/N'yi düşündüğüm için sesini duymak istemiştim. Emre yaklaşık 2 dk sonra Y/N'yi arayıp:
"Heh alo, aramışsın biri açmışş" dedi bana bakarak imalı imalı. Utanmıştım. Ve Y/N hoparlördeydi.
Veterinere gideceklerini öğrendim. Demekki evcil hayvanı var. (Çok zekiyim).

Emre üstünü değiştirip çıktı.

Yaklaşık 15-20 dakika sonra Emre, Hürkan'ı aradı. Hürkan:
"Oo tamamdır ben söyleyim bizinkilere orda görüşürüz." Diyince tabii herkes merak etti.
"Noldu?" Dedim.
"Emre senin fotoğrafını Y/N ye göstermiş."
"Ne?!" Dedim anlamayarak. Herkes bana sırıtarak baktığında yanaklarımın kızardığını hissettim.
"Ee sonra?" Dediğimde. Hürkan:
"Y/N seninle tanışmak istiyormuş." Dedi.
Anlık bir tepkiyle "NE?!" Dedim. Herkes bana hayırlı olsun falan diyordu. Ama.. nasıl olur ya?
Y/N bana bakmaz ki. Hasiktir! Demekki ship muhabbetini Y/N'de biliyor. Kızın yüzüne bakabilcek miyim bilmiyorum. Gerçi ben bunu niye bu kadar kafaya takıyorum ya?

40 dakika sonra Emre geldi. Kedileri bırakmış. Y/N kafede bekliyormuş.

Hürkan'ın evinden çıkıp sitesindeki otoparka gittik. Erkekler olarak altı kişiyiz. Y/N ile yedi. Normalde bir arabaya 6 kişi sığarız. Ama Emre'nin söylediğine göre Y/N Emre'nin arabasıyla gitmiş. Yani Y/N ile kucak kucağa oturmak birazz- neyse.

Aşağı indiğimizde Emre hariç sadece araba anahtarı olan bendim. Emrenin arabaya: Hürkan, Ali ve tabiiki Emre geçti . Benim arabaya da Umut, Kaan ve ben geçtik.

Önde Emreler gidiyordu. Bende onları takip ediyordum.

Yaklaşık 10 dakika sonra bir kafenin önünde durduk. Bir kaç kere duymuştum bu kafeyi. İyi bir yer olduğunu söylüyorlardı.

Arabaları park ettik. Emre sırıtarak:
"Ee Ömer, heyecanlı mısın?" Dedi. Heyecanlıydım. Ama kafamda büyütmemeliydim. Sonuçta Y/N muhtemelen Emre'nin zoruyla benimle tanışıyor. Çünkü o kız bana bakmaz. Adım kadar eminim. Gerçii.. ben sadece onu beğendim. Aşık değilim ki.
"Yanii, biraz." Dedim. Emre:
"Kendine güven. Zaten küçük bir tanışma." Dedi elini omzuma atarak. Haklıydı. Amaan! Düşünmek istemiyorum. Sanki buluşmadaymış gibi davranıyorum aq. Ne abarttım.

İçeri girdiğimizde büyük bir masada oturan Y/N'yi gördüm. Üzerinde lacivert bol bir tişört ve siyah bir bol pantolon vardı. (Bu arada tesettürlü okuyucular yada tarzına hitap etmeyenler değiştirebilir. Kendime göre yazdım). Aa şansa bak. Benimde kıyafetlerim aynıydı. Neyse. Gereksiz bir ayrıntı.

Y/N, herkesle sıra sıra selamlaştıktan sonra sıra bana geldi. Elimi uzatıp. "Ben Ömer. Memnun oldum." Dedim. Zaten başka be diyebilirdim ki UWUAHWIWAYAJ. Aynı şekilde karşılık verdi.

5-10 dakika sonra herkes kahve ve pasta söyledi. Tabii ben ve Y/N hariç. Ben tatlı şeyleri pek sevmem. O yüzden sadece kahve söyledim. Y/N hiç bir şey söylemedi. Niye? Acaba diyette mi dicem incecik kız nesine diyet yapıcak. Aa. Tabi ya. Dün Emre'yle dertleşirken Y/N için endişelendiğini söylemişti. Ya bir tane sandviç falan yiyormuş. Yada hiç bir şey. İştahının olmadığını ve çok depresif olduğunu söylemişti. Açıkcası haline baya üzüldüm. Ben bunları düşünürken gözüm Ali'ye takıldı. Emre ile gülüşüyorlardı. Neye gülüyorlar amk bunlar? Hass- Y/N ve bana bakıyolar. Neyse.. Y/N ile shiplenmek güz-
Ooff! Ne diyorum ben? Aşık falan değilim sadece güzel bi kız. Aşık değilim.. Değil mi?

Ay Işığı | PorçayxReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin