Selaamm! Çook uzun bir sürenin ardından tekrar geldim. Wattpad'in kapanması üzerine hiç bir şey yazamadım. Kusura bakmayın. Tutmayacağını bilmeme rağmen tekrar başlıyorum. Motivasyonum hiç yok ama olduğu kadar. Sizi seviyorum<3
———————————————————————
Ömer
(arabaya bindikleri sahneden.)Arabaya bindik. Ben öne, Kaan ve Y/N arkaya oturdu. Kaan'ı Sena'nın evine bıraktıktan sonra arabada Y/N ile tek kalmıştık. Yaşadığı siteyi Emre'den dolayı biliyordum. 5-10 dakika sürdüm. Ben bişey unuttum aq. Hasiktir! Arabanın lastiklerini alcaktım. Baran'a da söz verdim bugün alıcam diye. Kıza söylesem ayıp olur mu acaba? Utanarak sordum.
"Aa Y/N ben arabanın yeni lastiklerini almaya gidicektim sıkıntı olur mu yol üstü zaten?" Dedim.
"Olur olur tabii ki." Dedi gülerek.
5 dakika sonra durduk ve lastikleri arabanın önüne getirdim.
"Y/N öne otursan olur mu buraya koyucam da." Dedim. Başıyla onaylayarak öne geçti.
Ben lastikleri arkaya taşırken beni izliyordu..10-15 dakika sonra sitesinin önüne geldik.
"Çok teşekkür ederim sana zahmet oldu ama.." dedi. sırıtarak:
"Yok ya ne sorun olcak." Dedim. Ve düşüncesizliğim ile ekledim:
"Bir daha ihtiyacın olursa ara beni bırakırım."
"Ara?" Dedi anlamayarak.
"Aa boşver. İyi akşamlar." Diyerek gittim. Off ne mal bir adam oldum ben?!Beni bilen bilir. Geceleri bara giden biriyim. Galiba bugün tekrar gidicem. Tek gitmeyi sevmiyorum. Bir iki arkadaşımla yemek yemeye gittik. Saat 1 gibi kalktık masadan. Herkes dağıldı evlerine. Oturduğumuz restorantın yanına yeni bir bar açılmıştı. Oraya gidecektim.
Yemekten hemen sonra alkol içmeyi sevmediğim için yarım saat bir saat bekledim barın içinde.
Saat 2 ye geliyordu. Bir kaç kere geldiğim için biliyorum buradaki insanları. Bir tane lavuk var. Sabaha kadar içer içer sonra gelene geçene yavşardı. Bir kaç kere ayar verdiler de hâlâ akıllanamadı. Bir kızın masasına oturdu.
Acaba yine kim? Kafamı kaldırıp baktım. Bu Y/N'ydi. Gözleri şişmişti ve kıpkırmızıydı. Gitmem lazım.
Tam birşeyler derken sözünü böldüm:
"Kardeşim bu masan kendin mi gidersin yoksa ben mi göndereyim?" Y/N ile göz göze geldik. "Pardon koçum sen kim oluyosun?!" Dedi gelen adam.
"Sevgilisiyim." Dedim. Sırf gitsin diye dedim. Sevdiğimden falan değil yani...Y/N baya kötü görünüyordu. Konuşmak isteyip istemeyeceğini sordum.
(Olay uzun olduğu için tekrar yazmıyorum biliyorsunuz zaten.)
Y/N bu olayı anlatırken 2 bira içti. Masasındaki bardaklara bakılırsa 4.süydü. Demekki artık sarhoştu. Hüngür hüngür ağlıyordu.
Ağlamakta çok haklıydı. Çünkü en yakın arkadaşı onu taciz eden eski sevgilisiyle birlikteydi. Off düşünemiyorum.Biraz durduktan sonra bana baktı. Birkaç saniye o şekilde bekledi. Sonra kafasını omzuma koydu. Elimi omzuna attım. Belli sarılmaya ihtiyacı vardı. 5-10 dakika sonra uyuduğunu farkettim. O ka?dar tatlı uyuyordu ki..
Ama saat baya geç olmuştu. Y/N'nin içtiği 4 birayı ödedim. Aa.. Y/N uyanıcak gibi değildi.
"Y/N" bir kaç kez kolundan dürtüm. Yok. Uyanmıyordu. Mecbur ben götürcem. Y/N'yi kucağıma alıp barın otoparkına gittim. Y/N'yi arka koltuğa yatırdım. Off bu kız niye bu kadar güzel?..Bir süre sonra Emre'yi aradım.
Emre: Alo? Noldu olm gece gece?
Ömer: Emre şuan "..."barındayım
Emre: Eee?
Ömer: yanımda Y/N var çok sarhoş ve uyanmıyor. Napıcaz?
Emre bir süre anlamaya çalıştı.
Emre: iyi mi?
Ömer: Masada otururken hüngür hüngür ağlıyordu. Ben sizin siteye getireyim sonrasını düşünürüz
Emre: tamam tamam bekliyorumEmre'nin çok endişelendiği sesinden belliydi.
5-10 dakika sonra Emre ve Y/N'nin oturduğu sitedeydim. Hemen Emre'yi aradımEmre aşağıya indiğinde tedirgin bir sesle:
"Nesi var?!" Dedi.
"Yukarı çıkaralım anlatırım." Dedim.
Emre'nin Y/N'yi kucağına almasını beklerken Emre Y/N'nin çantasına bakıyodu.
Emre ile göz göze geldiğimizde bana:
"Olm ne bakıyon alcan mı artık kızı?" Dedi
"Ben niye alıyorum lan sen arkadaşısın sen al." Dedim. Emre:
"Lan gerizekalı ben kucağıma alsam çantasındaki anahtarların hangisinin açıcağını bilcen mi?!"
ben hiç böyle düşünmemiştim.
Daha fazla vakit kaybetmeden Y/N'yi kucağıma alıp apartmana doğru yürüdük.
Kata çıktığımızda Emre kapıyı açtı."Nereye bırakıcam?"
"En sondaki yatak odası bırak oraya"Emre'nin dediği gibi yatak odasına bıraktım.
Etraf temiz ve topluydu.Emre ile salona geçtik.
Emre: Nesi var kızın amk gözleri kıpkırmızı?
Ömer: baya mutsuzdu ya.. Berat diye bi eski sevgilisi varmış biliyon mu?
Emre: tabi tanıyorum o piçi. Ne yapmış gene?
Ömer: Y/N'nin arkadaşı Yaren'le berabermiş.
•
•
•
O gece Y/N hakkında baya konuştuk. Yaşadığı, sevdiği, sevmediği çoğu şeyi konuştuk.Normalde bıraktıktan sonra eve gidicektim ama hava sabah saatlerine geliyordu ve ben çok uykulu olduğum için araba kullanıcak halim yoktu.
Y/N'in odasındaki kanepeye uzandım, Emre ise şişme yatağa. İkimizde sızmışız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığı | PorçayxReader
أدب الهواةBir ay ışığının bu kadar güzel olabileceğini tahmin bile etmezdim. Taki onunla tanışana kadar...