Tanıdık ses

78 10 0
                                    

Selaam! Üçüncü bölüm geldii. Gerçekten 200-300 kelime sizin için az olabilir ama ben yazarken çok düşünüyorum. Ve gece yazdığım için bazı yerlerde saçmalamış yada yazım hatası yapmış olabilirim. Kusura bakmayın.Bu arada arkadaşımın (porcayporcayist)"Beyoğlu Sokakları|PorçayxReadaer" kitabını okuyabilirsiniz baya güzel gidiyor oda. Beğenirseniz oy vermeyi unutmayınn. Yorunlarınızı merak ediyorumm. Keyifli okumalaar<3
———————————————————————

Y/N

Gözüme vuran güneş ışığı ile uyandım. Uyandım... Rüyam'ın gerçek olmaması beni üzmüştü. Rüyamda bir sevgilim oluyordu. Aynı benim gibiydi. Ahh keşke...

Kedim Çıtır'ın yanında yattığını farkettim. Biraz onunla oynayarak oyalandıktan sonra yatağımdan kalkarak telefonumu elime aldım. Saat 8'di. Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım ve salona gittim. İlk defa erken yatıp erken kalkmıştım. Muhtemel 3 gibi uyumuştum. Normalde ya hiç uyumam yada sabah 9 gibi uyur öğlen kalkardım.

İçimde belirsiz bi hüzün vardı. Neden olduğunu bilmiyorum. İştahım yoktu, sebepsiz yere ağladığım oluyodu. Bir sıkıntım vardı ama bilmiyordum.

Yaklaşık 2 saat öylece oturdum. Artık açlıktan gözümün karardığını hissettim. Dün yediğim şey sadece bir sandviçti. Onuda midem bulana bulana yemiştim. Kalkıp yemek yemezsem bayılcaktım. Ama canım hiç bişey istemiyordu.

Mutfağa gittim ve  aynı sandviçi yaptım. Saat 11 olmuştu. Artık Emre uyanmıştır diye düşündüm. Konusu açılmışken ben Emre'yle çocukluk arkadaşıyım. Baya yakınızdır. Hatta yan komşum olur kendileri. Yanlış anlaşılmasın aramızda aşk hakkında hiç bişey olmadı. Evet yakışıklı ama kardeşim olarak görüyorum. Oda beni öyle görüyor. Şimdi dersiniz kardeşim dediklerinle neler olduğunu biliyoruz diye. Ama valla öyle değil KSSHWISHIWIW. Galiba hayatımızın her yerinde beraberdik. Hatta kedilerimiz kardeş. Beraber sahiplenmiştik. O Kıtır koydu adını bende Çıtır.

Bu gün yine veteriner kontrolleri var. Beraber götürüyoruz. Ve Emre ile bir geleneğimiz vardır. Kıtır ve Çıtır'ın kontrollerinden sonra kafeye gideriz. Ama dün içtiğine göre biraz geç uyanıcak.
Aa ben Emre'yi arıcaktım.

20 dk da sandviçi yedim ve Emre'yi aradım. Telefonu açtığında:
"Alo Emre uyandın mı?"
"Şey Emre tuvalette. Ben Ömer." Dedi bir ses. Bir dakika. Bu dünkü arkadan gelen ses. O ses Ömer'in miymiş? Emre beni hep Ömer'le shiplerdi.
"Aloo" dedi Ömer.
"A pardon kusura bakma. Dalmışım."
"Sorun değ- Hasiktir Emre geliyo ağzıma sıçı-". derken telefonu kapattı. Kıkırdadım.
2 dakika sonra Emre aradı.
"Heh alo. aramışsın biri açmışş." Dedi imalı bir şekilde. Gülümsedim. Çünkü Emre'yi tanıyorsam şuan muhtemelen Ömer'in yanındaydı ve ben hoparlördeydim. Ve birşey dersem daha çok shipleyecekti.
"Gidiyomuyuz veterinere?"
"Ben hazırlandım şimdi gelirim 20-25 dakikaya hazılan." dedi.

Kalkıp çantamı hazırladım. İçine su, ped,cüzdan,Çıtır'ın kimliği ve bu aralar çok sakar olup elimi yaraladığım içim yara bandı aldım.

Çıtır'ı çantasına koyduktan sonra aşağı Emre'nin evine indim. Anahtar bende vardı. Kıtır'ıda çantasına koyup kimliğini aldıktan sonra aşağı indim.

5-10 dakika bekledikten sonra Emre geldi.
Selamlaştıktan sonra:
"Emre dün noldu?" Dedim
"Biraz sarhoştum ne dedim ki?" Dedi
Telefonumda konuşmaları kaydeden bir uygulama vardı. Ordan aramayı açtım. Başında baya güldük. Sonunda Ömer'in sesini duyunca Emre:
"Ooo kocanlada konuşmuşsun" dedi
"ya ne diyon olm" diyerek önüme döndüm
Emre bana baktı ve"Y/N, Ömer'le bi konuş. Bak adamın kadın halisin amk en fazla ne olur?" Dedi.
Çok haklıydı. "Fotoğrafı var mı?"
Kırmızı ışıkta olduğumuz için telefonunu çıkarıp bir fotoğraf açtı. Telefonu bana uzattı.
Az sonra "nasıl çocuk?" Dedi.
İyiydi. Baya iyiydi.
"Bu bana bakmaz ki olm" dedim
"Oda aynısını söylemişti" dedi çok kısık bi sesle
"NE?!" dedim şaşırarak.
"Boşver boşver. Arıyım mı?" dedi gülerek.
"Ara"...

Ekipte tanımadığım bir Ömer kalmıştı. Söylediklerine göre uzun süredir ağır depresyondaymış. Bu yüzden çok sosyalleşmek istemiyor galiba. Diğerleriyle yaklaşık 3 senedir tanışıyoruz. Aramızda iyidir. Aynı zamanda Sena ve Demet ilede baya yakınım. Onları ayrı seviyorum. Ben bunları düşünürken geldik.

Ben veteriner ile konuşurken Emre bizimkileri aramış. Veterinerin yanında çok güzel bi kafe vardı. Muhtemelen oraya gidicez.

Sadece kontrol olduğu için yarım saatte işimiz bitti.

Uzun kalıcağımız için. Emre kedileri eve götürdü, bende kafeye gittim.

Emre normalde 10 dakikada gelmesi gerekirken yarım saatte geldi. Tam şaşırıyordum ki arkada ekibin olduğunu gördüm. Ve evet Ömer'de gelmişti.

Onu gördüğüm gibi kalbimin ritmini değiştiğini hissettim. İlk hepsiyle selamlaştım. Sıra Ömer'e geldiğinde elini uzattı ve:
"Ben Ömer. Memnun oldum." Dedi. Gayet samimi bir ses tonu ile söyleyince acayip mutlu hissettim.
"Bende Y/N." Dedim elimi uzatarak.

Herkes kahve ve pasta söyledi. Gerçi ben ve Ömer dışında. Ömer tatlı şeyleri sevmezmiş. O yüzden sadece kahve söyledi. Ben ise sadece su. Demiştim iştahım yok.

10 yada 15 dk sonra herkesin gözlerinin Ömer ve benim üzerimde olduğunu farkettim. Hasiktir! Demekki bu ship muhabbeti onlar arasındada var. Neyse. Hoşuma gitmeye başladı. Shiplenen Ömer olunc- Ne diyorum ben?!

Ay Işığı | PorçayxReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin