14. Bölüm: Senin İçin

19 3 57
                                    

(Seungmin'in anlatımıyla)

Jisung ile ayrıldıktan sonra evime geçmiştim. Eve girdiğimde direkt annemin yanına gitmiş, ona kocaman sarılmıştım.

"Kim Amon bugün nasılmış bakalım?" Diyerek ondan ayrıldım ve yanaklarını sıktım.

"Hoşgeldin oğlum. İyiyim sen nasılsın?" Dedi o da benim saçlarımı karıştırırken.

"Seni gördüm daha iyi oldum validem."

"Hadi gel sofrayı kurmama yardım et. Baban birazdan gelir." Diyerek ocağın başına geçti. Ben de sofrayı hazırlamaya başladım.

Bir süre sonra babam da geldiğinde hep birlikte sofraya oturduk.

"Sky, dün neredeydin?" Dedi babam yemeğini yerken. Bana ingilizce ismimle seslenmeyi seviyordu, bana daha çok yakışıyormuş.

"Felix'teydim babam."

"Ay o çocuğu çok seviyorum! Beraber yemek yapıyoruz. Arada da dedikodu." Dedi sonlara doğru sesini kısarak annem.

"Kız ana benle yapmıyon onla mı yapıyon?" Dedim hayretle.

"Onun sohbeti sarıyor ben napayım? Çok konuşma da marul salatası ye bakayım!"

Kıkırdayıp yemeğime devam ettim.

Yemeğimiz ve sohbetimiz bitince el birliğiyle sofrayı kaldırdık. Annem bizi salona şutlamış, mutfağın kapısını kapatıp teyzemle görüntülü konuşmaya geçmişti.

Şimdi ise babam koltuğa uzanmış uyukluyor, bense telefonda oyun oynuyordum.

Gelen bildirim ile oyunu durdurdum ve kimin yazdığına baktım. Önemsiz biriyse 1 saat bekleyebilirdi, değil mi?

Mesaj Chan'dandı. İlk defa bana özelden yazıyordu. Normalde ya grupta, ya da yan yanayken konuşurduk. Bildirime tıklayıp mesaja girdim.

Chan-Seungmin

Chan:
Naber yawru

Seungmin:
İyidir senden

Chan:
Ben de iyi
Şey dicektim yaa

Seungmin:
Dinliorem

Chan:
Benim şu kazandığım oyundaki dilek hakkımı kullanma vaktim geldi

Seungmin:
Allah bilir ne isticek yuvarlak bok|
Ne isticeksin

Chan:
Sen ve ben
Birlikte
Date mi yapsak acaba

Seungmin:
Sadece ikimiz mi?

Chan:
Yok dedem de gelcek amk
Sence Seungmin?
Hani demişim ya
Sen ve ben

Seungmin:
Heyecanlandım amk ben napim|
He
Ay ne desem ki
Bilemedim

Chan:
Akşama kadar düşün
Akşam yazarsın bana
Eğer kabul etmezsen başka bir şey isticm

Seungmin:
Dusunim bn o zmn

Chan:
Düşün sn o zmn
Seungmin bu mesaja 👍🏻 ifadesini bıraktı.

Usman Aga Ve Yağlı Güreşçileri

STAJYER  -MİNSUNG- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin