Tanıtım¹

104 6 1
                                    

Elindeki silahda bulunan mermileri çıkardı ve önüme bıraktı.

" Tek bir kurşun var içinde ateşlemeye hazır. Tek şans veriyorum sana. Unutma tek şans. Benim yaptığıma inanıyorsan. O bıraktığım silahı al ve saatler önce yaptığın şeyi tekrar yap."

Hızlı bir şekilde oturduğum yerden kalktım ve Fırat'a doğru döndüm. " Bu burada asla bitmeyecek Fırat Akay! Bu kadar kolay olmayacak."

Yanından geçmek için hareketlendim. " Bu gece burada bu olay bitecek!" Fırat'ın sözleri ile durup ona doğru döndüm. " Bu gece burada ya benimle evlenip o kapıdan benim karım olarak çıkarsın ya da beni öldürüp intikamını almış bir şekilde çıkar gidersin!

Hiç düşünmeden " Öldürmeyi tercih ederim. " dedim ve masaya koyduğu silahı alıp Fırat'a doğrultum.

Yüzüme yerleştirdiğim alaycı ifade ile konuşmaya devam ettim.
"Abime yaptığın gibi!"

Fırat hâlâ bir tepki vermiyordu.

Fırat'a bakıp sözlerime devam ettim." Son sözlerini duymak istemiyorum. O yüzden konuşma. "

Aklımdan geçen onca şeye rağmen Fırat'ın gözlerine bakarak silahı ateşledim.

Bonjourr!! Hola!! Hallo!! Ve Merhaba!! 😝

Kitap'ın tanıtımı ile sizinleyim. Aslında bu ileriki bölümlerden bir alıntı.

İlk kitabım, heyecanlıyım. Tanıtım yapmak bile yeni aklıma geldi ( yaklaşık 8 bölüm yayınlandıktan sonra) neyse öyle işte.

Bu satırları okuyan arkadaşım umarım ileriki bölümlerde de benimle olursun.

Seviliyorsunuz 🫶

İNTİKAM'IN GÖLGESİNDE AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin