SESSİZLİK

6 4 0
                                    

Multimedya- Berke'm

Çok yazmak istediğim bir kurguydu. Aylardır kafamda kuruyordum.

Müzik: Duman-Yürek

Keyifli okumalar 3>

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Uyandığımda saat sabahın 8:37'siydi. Otelde olmak için yanlızca 1 saatim vardı. Yatağımı düzenleyip hızlıca banyoya gittim. İhtiyaçları halletikten sonra odama geçtim. Üstümü değiştirip, hafif bir makyaj yaptım. Mutfakta bir fincan kahve içip, evden çıktım.

Otobüs durağına ilerlerken bugün yeni stajyerlerin otele geleceği hakkında bir mesaj aldım. Bu işimizin hafiflemesine ve rahatlamamıza sebeb olurdu. İyi bir fikirdi.

Yaklaşık 20 dakika sonra otele vardım. Soyunma odasında üstümü değiştirdim. Toplantıdan sonra yeni gelen stajyerlerle birlikte odaları toplayacaktık. Müdürümiz herkesin yanına bir yeni stajyer alıp iş başına geçmesini söylemişti. Ben otele girer girmez Şule Yüksel isimli genç bir kızla tanışmıştım.

Toplantıdan sonra hızla Şule'nin yanına gittim. Ama Berke de Şule'nin yanına geliyordu. Daha hızlı davranıp kızın yanına vardım.

"Selam, Şule birlikte çalışalım mı?"

"Şey aslında..."

"Selam Şuleciğim birlikte çalışalım mı?"

Berke bana bakarak bunu söylediğinde Şule'nin kulağına fısıldadım.

"Ondan uzak durmanı tavsiye ederim."

Bana yandan bir bakış atıp biraz düşündü.

"Teşekkür ederim Berkeciğim. Ana ben Hilal ile çalışacağım. Sana kolay gelsin."

Kız böyle söyledikten sonra Berke'nin bana attığı ters bakışlardan sonra oradan uzaklaştık. Berke'den nefret ediyordum.

"Neden öyle söyledin çok tatlı birisi gibiydi."

"Canım bak o benimle çok kavga eder ve biraz soğuk birisidir. Kanını dondurmasın sonra diye söyledim."

"Peki."

Daha sonra Şule ile odaları temizlemeye gittik. Bir buçuk saat sonra telefonunuzun ani titremesiyle sıçradık.

Blabla Otel

~Meltem Demiralp: Gençler bahsi geçen maskeli parti bugün, isimlerini yazdıklarom konferans salonuna gelsinler.
18:05

~Sude Öztürk: Peki efendim.
18:06

Bu kız hep böyleydi. Yağcılık yapardı. İrem de onu desteklerdi. Birlikte Berke ve Barış'ı kazanmaya çalışırlardı.

~Meltem Demiralp:
Berke Demir
Barış Tekin
Duru Açar
Eda Baran
Cenk Baltacı
Batuhan Baysoy
Alper Bıçakçı
Hilal Duru
Şule Yüksel
Asena Arık
Devamını Oku
Konferans salonuna lütfen geliniz.
18:15
 
Görüldü.

Elimizdeki işleri Nuray ablaya bıraktıktan sonra hızla konferans salonuna gittik. Müdürümüz herkesin üçlü bir grup olarak akşam partide görev almamızı söylemişti.

~~~Akşam~~~

Partinin başladığı bir saat olmuştu. Alper-Şule-Hilal olarak müdürümüz bizi görevlendirmişti. Şule ile birlikte tabakları toplayıp Alper'e veriyorduk. Biz tabakları toplarken Alper sürekli şaka yapıyor ve bizi güldürüyordu.

Böyle iki saat geçirirken tabakları sırayla mutfağa götürüyorduk. Sıra bendeyken tabakları bırakıyordum.
İlk tepsiyi boşaltmıştım. Bulaşıkları sırayla yıkıyorduk. Sıra 4. gruptaydı.
Berke,Asena ve Barış birlikte bulaşıkları yıkıyorlardı. 2. tepsiye geçtiğimde bir tabak düşürüp, kırmıştım. Berke keskin bakışlarından sonra bağırarak konuşmaya başlamıştı.

"Dikkat etsene Hilal. Batırdın buraları!"

"Aa bilerek mi yaptım?"

"Dikkat etseydin!"

"Yoruldum ve bitsin istiyorum. Berke Bey!"

"İşini düzgün yaparsan biter Hilal Hanım!" İkimizde birbirimize bağırıyorduk.

"Bana işimimi öğretiyorsun. Pardon Sen kimsin ki bana işimi öğretiyorsun?"

"Bilmezsen öğretirim tabii!" Dedi ve bana baktı. Tabak kırıklarını topluyordum. Ve elimi kesmiştim. Sonra azarlayarak,

"Bırak sen, ben toplarım!"

"Sağol ben topluyorum."

"Hilal ben toplarım çekil dedim." Bıraktım ve salona geçtim. O olaydan sonra tekrar konuşmamıştık. Bir kaç saat sonra parti bitmişti. Üstümüzü değiştirip çıkıyorduk. Alper, Şule  ile benim yanımıza gelmişti.

"Kızlar sizi eve bırakayım mı?" Ben daha cevap vermeden, Şule konuşmuştu. Onlar konuşurken arkamdan geçen Berke'nin keskin bakışlarını sırtımda hissetmiştim. Aceleyle gitmişti.

"Zahmet vermeyelim Alperciğim."

"Sorun değil beni takip edin kızlar." Birlikte otelin çıkışına doğru ilrledik. Aracına doğru ilerledik ve eve doğru gittik. İlk önce Şule'yi eve bıraktık. Daha sonra sıra bana gelmişti. Evin önündeydik.

"Alper yukarı gel, kahve içelim."

"Yok Hilalcim ben eve geçeyim. Saat geç oldu."

"Olsun iyiliğini karşılıksız bırakmayalım."

"Peki madem."

Yukarıda bir fincan kahve içip eve gitmişti. Bende bir duş alıp pijamalarımı giymiştim. Yatağıma geçip tam uyuyacakken bir bildirim gelmişti.

Berke Demir:
Kusura bakma
Sana bugün biraz
öküzlük ettim.
00:54

Siz: Problem değil.
00:55

Berke Demir:
Elinin birşeyi var mı?
00:55

Siz: Yok sadece
ağrıyor.
00:56
Siz: Bir şey
sorabilir miyim
Berke Bey?
00:57

Berke Demir çevrimiçi
Berke Demir yazıyor...
Berke Demir çevrimiçi
Berke Demir yazıyor...

Berke Demir:
Ne soracaktınız?
01:00

Siz: Benden nefret
etmenize rağmen
neden özür dilediniz?
01:02

Berke Demir:
Senden nefret
etmiyorum.
01:02

Siz: Peki neden
sürekli
tartışıyoruz
o zaman?
01:03

Berke Demir çevrimdışı

Hilal Duru çevrimdışı

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Kestikkk!

Nabersiniz?

Bölüm nasıldı?




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MASKELİ PARTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin