Multimedya: Hilal'im
Müzik: Perdenin Ardındakiler: Kalbinde birileri var.
Keyifli okumalar 3>
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Sabah işe geldiğim ilk saatlerde Nuray abla ile boşalan odaları temizlemeye giderdik. 119 numaralı oda da yerlerde güller vardı. Zaten her günüm klişe olarak geçiyordu. Bu gülleri görünce Nuray ablayı durdurup gülleri topladım. Onları kattan geçen diğer stajyer Berfin'e verip "benim için dolabıma koyabilir mi?" diye sordum. Kız kabul etmişti.
Saat sabahın sekiziydi. Gelir gelmez ilk önce otel olarak bir toplantı yapmıştık. Toplantıda iki gün sonra otelimizin kongre salonunda bir masjeli parti yapılacağını ve bizim de orada garson olarak görev alacağımızı söylemişlerdi.
Ah keşke otelimizin kongre salonunu tutabilecek kadar yakışıklı ve zengin bir erkek ile evlenebilseydim.
Ben hayallere dalmış giderken Bahar'ın -o da benim gibi bir stajyer- beni dürtmesiyle kendine gelmiştim. Bu gece bir kına gecesi vardı. Yanlızca kadın konuklar gelecekti. Bu yüzden sadece stajyer kadın garsonlar görev yapacaklardı. Aralarında bende vardım. Yaklaşık üç saat sürecek olan kına gecesinde servis açıp duracaktık.
~•~•Ertesi Gün~•~•
İki gün sonra denilen ama aslında başlamasına bir gün kalan maskeli parti için hazırlıklar başlamıştı. Çalışanlar olarak bir o tarafa bir tarafa koşturup durutorduk. Hayır yani neydi bu acele, herkesde bir heyecan vardı. Heyecanlı değildim sanırım ama acele etmek istemememe rağmen milletin koşturması hoşuma gidiyordu.
Sanki yarın benim için bir dönüm noktasıymış gibi geliyordu. Bütün o zenginlerin içerisinde partisi olan benmişim gibi geliyordu. Sanki yarın ben evlenecekmişim gibiydi. Öyle bir his vardı üzerimde.
Birkaç saat daha çalıştıktan sonra nihayet otelden çıkmış eve gidiyordum. Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başlamıştım. Çalıştığım otelde sevmediğim insanlarda vardı. Başta İrem, Sude, Barış ve sürekli kavga edip durduğumuz Berke vardı.
Barış'la kavga etmesekte birbirimizden pek hoşlanmamıştık. Konuşuyorduk ama sadece iş gereği ve mesafeliydi. Arkamdan kötü konuştuğunu hiç duymamıştım, iyi çocuktu aslında ama benim hoşuma gitmemişti. Berke ile yakınlardı. Bazen beni çekiştirdiklerini düşünsemde açıkçası pekte umutlarında değildim.
Sude ve İrem ile daha önce işlerdeki ufak karışıklıklardan dolayı tartışmıştık. Açıkçası birbirimizi pekte gözümüz tutmamıştı. Sude ve İrem pek yakın sayılmazlardı ama yine de konuşuyorlardı. Ama iki çakma sarışında umrumda değildi. İrem bu hafta işten çıkacaktı. Sude ise başka otele gidecekti. Meydan ise bana kalacaktı.
Berke ise çok inatçı, saf, agresif birisiydi. Ve Hakkını yemeyelim çok yakışıklıydı. Çoğunlukla hep ikinci katta ve kongre salonlarındaki etkinliklerde karşılaşır bir şekilde kavga ederdik. Birkaç defa kongre salonunda bulunan düğündeki tabakları toplarken kavga etmiştik. Arkada işler karıştığında, katlarda temizlik yaparken, birkaç defa toplantı sonrası, bir defa Barış'ın yapamadığı bir işten, açık büfede.
Karşılaştığımız heryerde bir bahane üreterek kavga ediyorduk. Bu yüzden ondan nefret ediyordum.Eve vardığımda hızlıca makarna yaptım. Hızlı bir duş alıp çıktıktan sonra mutfakta yemeğimi yemeye gittim. İnstagram'a atığım son gönderiye bakarken birşey farketmiştim.
(Arklar foto yüklenmedi. Multimedya da bulunan fotonun aynısı.)
0Hilalll_Duruu: Gün Batımı...
Bahaar.gizz, 1Sılaa_yılgın, 0Berke_Demir ve 1352 kişi beğendi
@2: Güzellik şaka mı?
@49: Sevgilin var mı?
@54: Çok güzelsin.
>0Hilalll_Duruu: Teşekkür ederim♥️@84: Yüzüne ne kullanıyorsun?
@Bahaar.gizz: Bebeğimmm
>0Hilalll_Duruu: Güzelimm@1Sılaa_yılgın: Aşko sen halis misin?
Bu güzellik ne böyle?
>O senin güzelliğin♥️0Berke_Demir sizi takip etmeye başladı.
İnanılacak gibi değildi. Berke fotoğrafımı beğenmiş ve beni takibe almıştı. Kafasına birşey mi olmuştu bu çocuğun? Yarın işe gittiğimde gözlemleyerek öğrenecektim.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Kestikkk!!!
Yeni kurgu nasıl olmuş?
Hikâye sizce nasıl ilerlesin?
Yorum yapmayı unutmayın!!!
İki günde bir bölüm gelecek!!!Ayrıca diğer bir hesapta konusu mükemmel bir kitap daha var. Bakmanızı tavsi ederim.
hiraayavuz kurgusu mükemmelll.Instagram: yagmurrr_cllkk
Spotify: yagmurrr_cllkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ PARTİ
Non-FictionBen, Hilal Duru. Memleketimden uzak bir yerde, Turizm ve Otel İşletmeciliği bölümünden staj gören genç bir kızım. Staj gördüğüm otelde başıma gelen ve kalbini çok kırdığım, görmezden geldiğim bir stajyer ile aramdaki aşk, sevgi, kırgınlık, nefret ve...