Nem is hiszem el, tegnap kint voltam Márkkal, nem is értem, hogy miért. Na mindegy arra kell koncentrálni, hogy ma buliba megyek. Még soha nem voltam bátyám nélkül egy buliban sem. Anyumék azt mondják hogy még csak 16 vagyok és bármi történhet ha a bátyám nincs velem. Igazából ugyan olyan ha ő ott van vagy nincs, Alex mindig elmegy vagy csajozni vagy Márkkal vagy még pár haverral.Lili a kiskori barátnőm, régebb elszakíthatatlanok voltunk. Mostmár alig beszélünk vagy találkozunk amióta neki pasija van. Nagyjából Lili melett egy báratnőm sincs, jó persze van de azok csak Alex közelébe szeretnének jutni, egyfajta FAKE FRIEND-ek.
Anyuéknak hazudnom kelett mert másképp nem engedtek volna el, mert bátyámat nem hívták meg. Elgondolkoztam mi legyen a hazugság és lementem a lépcsőn ahol anya reggelit készített. Oda mentem és hátulról megöleltem.
- Jó reggelt anya.
- Jó reggelt Zoé
-Anya? Ma átmehetek Lilihez? Tudod csajos este lenne és nála aludnék?
- Persze, menj nyugodtan
- Köszi, szeretlek! -és nyomtam egy puszit arcáraReggelire lementünk az egészen ahol semmi érdekes nem történt. Az asztal megint nagyon szépen nézett ki, anya oda tette magát, mint mindig.
Egy kis idő múlva elkezdtem átlagosan felöltözni, és a táskámba bele pakoltam a ruhám. Nem megértettem volna úgy, mert azzal egyértelművé tettem volna, hogy hazudtam. Lilivel megbeszéltük hogy majd nála tartunk egy ilyen " csajos készülődést" ami azt jelenti, hogy nála öltözünk, sminkelünk és hajat csinálunk.
Elindultam gyalog Lilihez mivel nagyon közel lakik, alig 10 percet kellett sétálnom. Lili házánál bekopogtam és Lili édesanyja nyitott ajtót. Ő mindig engedékenyebb volt, tudott a buliról is.
-Csókolom!
- Szia drága! Menj készülödj, Lili fent vár. Ha anyukád hív falazok nektek!
-Köszönöm, nagyon kedves gesztus!Felmentem a szobába és felvettem a gyönyörű piros csillogos ruhámat. Nagyon szép volt. Imádom ezt a ruhát! A ruha felül ilyen bő volt és alól szoros, a combom közepéig ért. Vele egy fekete magassarkút vettem fel. Lili egy kék hosszu kivágott ruhát vett fel egy fekete magassarkúval. Aztán megcsináltuk a sminkünket. Lili egy sötét kék szemhéjat varázsolt magának, tussal és szempillaspirállal, száját halvány barnára csinálta meg. Én egy füstös sminket csináltam műszempillával. Ajkamra egy vörös rúzst vittem fel.
A hajunk következett Lili csak ki szerette volna vasalni hullámos haját, amiben segítettem neki. Én is arra gondoltam de Lili azt mondta, hogy bízzam rá a hajam. Bízok benne úgyhogy rábiztam. Csodálatos göndör fürtöket varázsolt nekem. Volt neki egy nagyon szép csillogos spray-e amivel befujtuk egymás haját.
Mikor elkészültünk az órára néztünk. Még van egy óránk indulás előtt. Ezért elkezdtünk képeket és tiktokokat csinálni. Az egyik kép nagyon megtetszett és kiraktam storyba, persze Alexet hide-oltam hogy ne lássa.
Elértünk a buliba, Lili pasija vitt el minket, Mikor odaértünk minden nagyon hangos volt. Hangos zene, kiabálások meg minden más. Az elején még elvoltunk hárman vagy néha ketten Lilivel mikor Dani, Lili pasija a barátaihoz ment.
A buli közepe fele Lili és Dani felmentek a szobába, mivel Dani házában volt a buli, így én egyedül maradtam. Mindenki mellettem smárolt nagyábol. Egy fiú odajött és megakart volna csókolni de ellöktem és kimentem az udvarra. Valahogy elkell mennem innen, haza nem mehetek mert úgy tudják,hogy Lilinél alszok és máshova életveszélyes lenne mert ittam egy keveset, jó talán a kevés enyhén megfogalmazva.