Nagyon rosszul érzem magam. Olyan mintha elveszítettem volna az egyik felem. Mikor megláttam hogy van rá remény hogy ő is érez irántam valamit, mindent bajt kiszürtem a fejemből csak arra gondoltam. De nagyot esett a képem mikor azt írta hogy kerüljük egymást. Persze megértem Alex testvére, és Alex a legjobb haverom, de ha tényleg a legjobb haverom nem zavarná őt. Persze nem is tudom ha zavarná vagy nem mert nem kérdeztük meg.
Most legszívesebben elmennek egy helyre ahol senki sem lát, senki sem hall és senki nem tud a jelenlétemről. Elrohannák akárhová csak el. Olyan érzés mint mikor apa elment akkor is az volt az egyetlen dolog amire gondoltam. A rohanás és rejtőzés.
Most nem fogom hagyni hogy ez legyen küzdeni fogok érte bármi áron de küzdeni fogok érte. Van egy tervem. Tudom hogy ő is szeret csak nem akarja bevallani magának.
MÁRK: Szia haver. Ma nálatok 5 órakor. Hozom a Zsofit te hozd a Szintiát.
ALEX: Szia. Ok. De nincs vodka, vegyél te jó?
MÁRK: JojóBementem az üzletbe vettem egy kis vodkát, elmentem a Zsófi után. Úgy volt felöltözve mint egy kurva, mondjuk az is. Egy nagyon rövid póló volt rajta ami alig fedte el a mellét, és egy nagyon rövid rövidnadrág amiből kilátszott a segge.
Odaértünk Alexhez bementünk leültünk a kanapéra, és elkezdtünk üvegezni. Alexéknek elég nagy üveg asztaluk van a kanapé előtt. Mi fiúk a kanapéra ültünk és a lányok az asztal másik végén a babzsákokon. Mikor Zsófi megunta a játékot jó ötletnek tűnt neki hogy felmaszik az asztalra és négykézláb oda jött hozzam. Megfogta a pólóm és magához húzott ahol elkezdtünk smárolni. Az ölembe ült és úgy folytattuk.
Szívem szerint nem engedtem volna, de Zoé akkor jött le és a terv része az hogy ő féltékeny legyen és belássa hogy neki én kellek. Zoé egy farmer rövidnadrágot hordott egy oversize pólóval. Egy csúnya pillantást merített ránk, majd felment egy pohár vízzel.
ZOÉ: EZT NEM HISZEM EL!!!
ENNYIRE POFÁTLAN MÉG TE SEM LEHETSZ
MEGBESZÉLJÜK, HOGY TÁVOL MARADUNK
ERRE IDEJÖSSZ
ÉS MÉG AZT A KURVÁT IS ELHOZOD
JÓ HOGY NEM NYOMTAD LE A NYELVED A TORKÁN
MÁRK: amugy igy utólag megbántam hogy nem tettem
ZOÉ: Mhm😒
MÁRK: es mi van?
ZOÉ: Megbeszélünk valamit
Így kurvára nem fog menni
Ha egyfolytában itt vagy
MÁRK: de akkor is nem veled vagyok hanem a tesóddal
csak azért mert mi ezt megbeszéltük az nem azt jelenti hogy sosem fogok átjönni vagy találkozni Alexel
ZOÉ: Alex is átmehet hozzád
Vagy legalább elmentem volna en ha szóltál volna
Nem hogy idejösztök
És persze nem bent a szobában hanem a nappaliban kell smaroljatok az egészen
MÁRK: igen lol
ZOÉ: Mhm🙄
Mindjárt más dolgok is fognak történni a nappaliban
A kis kurvád miért néz olyan csúful engem
Nem öltem meg senkit
MÁRK: ne nevezd kurvának
ZOÉ: Ha egyszer az
?
MÁRK: azt néz akit akar és ahogy akarja
ZOÉ: Akkor én mindjárt lemegyek és megtépem
Jó?🥰
MÁRK: jól van Zoé, jól van
ZOÉ: Ha nem mentek el megteszem
Vicc nélkül
És amúgy miért hoztad IDE?
MÁRK: mert miért nem hozhatnám?
ZOÉ: Mert nem a házad
Megtennetek hogy te es Alex nem a nappali kellős közepén nyomjátok le a nyelveteket a lányok torkán?
MÁRK: ezt ne nekem mondd hanem a tesodnak?
ZOÉ: Hát te jobban próbálod mint ő
MÁRK: de ne nekem mondjad
ZOÉ: Kinek másnak mondjam?
???
MÁRK: Alex
ZOÉ: MIT A FASZOMAT MONDJAK NEKI?
MÁRK: jó?-Itt az ideje lépni, gyere Zsófi.
-Jójó
-Teso várj egy kicsit felszaladok gyorsan a WC-ig
-Oké.Zoé szobája pont a WC-vel szemben volt. Gondoltam lent gyorsan még jövök köszönni és a WC csak alibi volt. Bekopogtam, hogy ne legyek pofátlan. Azt hitte Alex vagyok ezért kinyitotta.
-Mit akarsz Alex?
-Nem Alex vagyok.
-Márk... Mi van?
-Csak gondoltam beugrik neked is köszönni.
-Jó mostmár mehetsz.
-Várj...Bementem és az ajtót becsuktam, megfogtam a derekát ami csupasz volt mert haspoló volt rajta. Számát a szájára nyomtam és a nyelvem a szájában landolt. Félre húzódott és utána megfogta az arcom es magához húzott. Kezem a seggére tévedt. Rám ugrott lábaival amikösszefonodtak a derekamnál. Mindkét kezem már a seggén volt és rátettem a lányt az asztalra. Elkezdtem simogatni a derekát, hátát és mellét. Ő a kezével a hajamban turkált és házamat karmolta a körmeivel.
Abba hagytam és elvettem a fejem.-Megmondtam, hogy belém vagy zúgva.-kacsintottam
-Menj a pokolba Márk!-megcsapott és kidobott a szobábólTudtam, hogy engem akar, éreztem.
-Jó sokáig tartott.
-Jaj hát ömm igen.