KILENCEDIK FEJEZET

260 7 3
                                    

Végre eljött a nap mikor megjön Olivia

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Végre eljött a nap mikor megjön Olivia. Reggel korán keltem azaz reggel 7kor. Gyorsan felöltöztem, még a tegnap megbeszéltük anyával, hogy ma elmegyünk a reptérre Olivia és az anyukája elé. Beültünk a kocsiba és elindultunk a reptér felé. A reptér tele volt emberekkel.
7:54kor megérkezett a gép amivel Olivia és anyukája utaztak. Amint megláttam Olíviát nyakába ugortam és 5 percig egymást szorítva ölelkeztünk.

Haza indultunk az egészen. Otthon a szüleink a konyhában maradtak beszélgetni és anya éppen a reggelit készítette, én és Olivia felmentünk a szobámba. Olivia nálunk fog aludni a héten kivéve ma. Ma vacsorára mennek a nagyszüleihez.

-Na és mesélj mi történt mostanában.-kérdezett kíváncsian
-Nagyon sok minden, emlékszel Márkra?
-Arra a fiúra aki nagyon jóban van Alexel, akit nem bírsz?
-Igen rá, hát mostmár nem mondhatom hogy nem bírom.
-MI?! Mesélj csajszi
-Hát egyre többet kezdtünk beszélgetni. Együtt kerestük meg egyik nap Alexet, voltunk kint együtt és még egy buliból ő hozott haza és nála is aludtam.
-MIIIIII!?-kiáltott egy nagyot-Nem hiszem elll!! És történt is valami-kérdezte egy kacsintással-És miért aludtál náluk?
-Hát az ugy volt, hogy anyuék nem engedtek volna bulizni Alex nélkül így hazudtam hogy Lilinél alszok, és így részegen ráírtam és hazavitt. De.....
-Milyen de?
-Hát én bealudtam és az a piros ruha volt rajtam és hát... ő átöltöztetett.
-Úristen! Latot téged meztelenül?
-Nem egészen meztelenül, vilt rajtam fehérnemű.
-Az igen csajszi
-Ja és tegnap előtt meghívott a bulijába, ahol megverte Félixet mikor elkezdtünk táncolni
-Na már mindent értek, Már szerelmes beléd.
-Dehogy az.
-Ha te mondod.

Közben kész is lett a reggeli ahova lementünk, Alex is felébredt és lejött apuval együtt. Köszöntötték a vendégeinket.

-Ma átjönnek vacsorára Márk és az édesanyja.-jelentette be anya
-Na de jó.-mondta Alex
-Én akkor ma megyek Lilihez.-nem akarok Márkkal egy léttéren lenni
-Nem mész sehova, te is itt leszel!
-De anya...
-Semmi de.

Vacsora után Oliviával elindultunk a mai programunkra. Elmentünk a mallba egyet vásárolni, utána bementünk a neki be kajálni és a starbucksba. Ránéztem az órára 5 óra volt már. Lili hétkor kelet menjen a nagyijához és 8ra jönnek Márkék is. Haza mentünk.

-Nem kéne készülödj?-kérdezte Olivia
-Dehogy, így maradok-néztem magamra, egy melegítőben voltam és egy fekete hosszu pólóban , hajam egy lófarkban és semmi smink szempilla spirál ön kívül.
-Dehogy maradsz.mondta határozottan

Olivia elindult szekrényem felé. Kivett egy szoros bőrnadrágot és egy fekete haspolot.
Bólogattam és felvettem. A hajam kivasalni szerette volna így meg engedtem neki.

-Most jön a sminked.
-Nem szeretnék.
-Nyugi nem kész extra csak műszempilla, tus és a számát megcsináljuk ceruzával és ruzzsal.

Mikor kész lettem én választottam Oliviának ruhát meg mindent. Egy fehér majót adtam neki ami a dereka feléig ért és egy baggy jeanst. Haját én is kivasaltam és egy ugyan olyan sminket csináltam neki a szempillákon kívül. Az ő szeme eléggé érzékeny típusú, így ő csak szempillaspirált használt. Csináltunk egy pár képet amit este kirakunk majd storyba. Lementünk az emeletről a konyhába ahol a szülők már vártam minket, mivel már ott volt az idő, hogy Oliviáék induljanak.

-Hűha milyen szépek vagytok.-mondták mosolyogva a szüleink
-Köszönjük.-mondtuk egyszerre

Oliviáék elment és amíg a kedves vendégek megérkeznek én bementem a szobámba képeket és tiktokokat csinálni.

Váratlan szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora