Siz hiç yaptığınız bir şeyden dolayı pişman oldunuzmu ?
Ben oldum bilin bakalım ne zaman yaptığım şeyden dolayı pişman oldum .
Doğru bildiniz şuan o kadar pişmandımki .
Diyosunuzdur ki sen olgun bir kızsın istediğinle olursun diyosunuzdur ama bende durumlar biraz karışık . Her abinin kardeşini kıskanması gibi abimde beni kıskanıyor hemde aşırı derece fazla kıskanıyor ve beni başka erkeklerle görmek istemiyor.
Şuan ne mi yapıyordum?
Abimin peşinde bir yavru kedi gibi ilerliyordum . Masaya oturmamızla abimle Yağız abinin gözleri beni buldu sinirle bana bakıyordu.
" Ece abicim iyi dans ettinmi bari " diye sinirle sordu abim.
" Abi biraz fazla abartıyorsunuz alt tarafı bı dans edicektik ya salın artık beni yeter ya ben kendim napabileceğime karar veremiyor muyum " diye sinirle bağırsım.
Müzik sesinden dolayı birbirimizin sesini zor duyuyorduk.
Düğün salonunda kavga etmemiz ne kadar doğruydu ki .
" Ece abine karşı saygılı ol " dedi Yağız abi.
Ben abime karşı sürekli saygılı birisiydim . Abim zaten beni çok severdi bir sırrı olunca bana anlatırdı bana güvenirdi .
Abim bana kızarsa kızardı bu durum Yağız abiyi ilgilendirmez di .
Evet abimin arkadaşı olabilirdi ama bu bana karışabileceği anlamına gelmiyordu .
" Saygıyı sendenmi öğrenicem! " diye bağırdım.
" Ece yeter artık kendine gel " dedi Yağız abi .
" Ben kendim deyim zaten asıl siz kendinize gelin" dedim.
" Ece abicim yeter artık kapatalım şu konuyu " dedi abim.
" Tamam abi kapatalım her konuyu kapattığımız gibi bu konuyuda kapatalım olur mu abi " diye sinirle bağırdım.
Bir düğüne gelmiştik düğünü berbat etmiştik.
Keşke dedim içimden keşke gelmeseydim . Bu olaylar olmazdı.
Ama benim devreler atmıştı artık sinirden gözüm dönmüştü .
Abim benim bu halime bakıp sinirlenmişti .
" Tamam bundan sonra hiç bir boka karışmıyorum kendi başının çaresine bak " dedi abim ardından masadan kalkarak düğün salonunun kapısından çıkıp gitti.
" Abin senin iyiliğin için seni uyardı o piçin kim olduğunu biliyomusun sen ha tanımadığın birisi için abinin kalbini kırmaya deyermiydi . Abin senin kalbini kırmamak için sonradan üzülmemen için seni uyarmıştı ama üzülen taraf o oldu . Yaptığını gördünmü şimdi eserinle gurur duy işte " diyerek abimin çıktığı kapıdan çıkıp gitti Yağız abi.
Abimi kırmayı asla ama asla istemiyordum .
Ben sadece bana karışmaması için birazcık uyarmıştım.
Biraz fazla abartmıştım tanımadığım birisi için abimin kalbini kırmamalıydım.
Abim benim iyilimi isterken ben ona karşı saygısızlık yapmıştım.
Düğün bitene kadar masada yüzüm asık bir şekilde oturmuş yaptıklarımı düşünüyordum.
Acaba abim bana çok kırılmışmıştı .
Abim bana hep canımın içi derdi .
Aklıma yine o anım geldi . Asla ama asla unutamazdım ki zaten .