Hello canısılarr.Nabersiniz?Umarım iyisinizdir.
İyi olmayanı dövüyom.
Size 2 kitap önerisinde bulunacağımm.
Asteriayazar77=Savaşın Gölgesinde/Kaderin Ezgisi/Karanlık İmparatorluk
Gerçekten 3 kurgusunu da severek okuyorum.
Ve sırada daha yeni tanıdığım çok tatlış bir yazar varr.
sumosileyazilar=Dilhun
Gerçekten ilk kitabına göre yazım dili muhteşem.Beğendim yani.Okuyun.Okutturun.
Sizleri seviyom bunu da unutmayın he.
OY VERİP YORUM YAPANLARI GÖRÜNCE BİR KÖŞEYE GİDİP MUTLULUKTAN AĞLIYORUM...
8 Sene Önce
Annem evde yoktu.Alışveriş yapmak için dışarı çıkmıştı.Evde bugün sadece ben ve babam vardık.Babam hizmetçileri yollamıştı annem gittikten sonra.Bende hiç odamdan çıkmamıştım.Babam yan odada telefonda biri ile konuşuyordu.Ne konuştuklarını anlamamıştım.
Sonra babam odasından çıkıp yanıma geldi.Bana ''Odandan sakın çıkma.Uyu sen hatta.''dedi.
''Sabah uyunulur mu baba?''dedim.
''Evet.Yat zıbar.''dedi ve odadan çıktı.Bende dediğini yaparak yatağıma geçip yattım.
Biraz yattıktan sonra babamı merak ettiğim için yan odadaki babama bakmak için ayağa kalktım ve odadan çıktım.Kapıyı tıklatmadan içeriye girdim.
Ama gördüklerimi algılamak uzun zamanımı almıştı.''Baba.''dedim pantolonunu yarım yamalak giymiş ve gömleğinin düğmelerini yanlış düğümleyen babama.
Yatağa baktığımda bir kadın vardı.Çıplaktı.Üstünün yarısını örtmüştü ama babam ve annemin yatağındaydı.
Babam şaşkın bir şekilde bana baktığında pantolonunu doğru dürüst giydi ve kolumdan tutup beni dışarı çıkardı.Yataktaki kadına ''Giyin ve çık.''diye bağırdı.
Babam ile odanın dışına çıktığımızda kolumu çok sert tutuyordu.''Sen hiç bir şey görmedin tamam mı?Sil kafandakileri.''dedi sinirli bir şekilde.
YOU ARE READING
Gizemli Aşık
Romance''Poyraz.'' ''Turuncu Kafa?''dedi soru sorar gibi. ''Burada ayı var mıdır?'' ''Yoktur.'' ''Sen varsın ya mal.Ayıya gerek mi var?''dedim ve hızlı adımlarla ormanın tam ortasında ki iki katlı evin kapısına koştum. ''Sinirlenmeyeceğim.''dedi nefesini b...