1.Bölüm

229 29 200
                                    

Helloo canısılar.Nabersiniz??

Yeni kurgum başlıyor!!!!

Ay çok heyecanlıyım.

Neyse uzatmadan bölüme geçeyim.Çok güzel oldu bence ilk bölüm.

Görüşürüz...









Ben Alev.Sadece Alev.Hayatta tek amacı ''okumak'' olan o kızım.Okumak...Okuyup saygı ve sevgi görmek isteyen bir kız.

Şu an okuyorum tabii ki de.Hem de özel KAYALAR Koleji'nde okuyorum.Kulağa hoş geliyor değil mi?Ne güzel özel okulda okuyor diyebilirsiniz.Hayır.Sadece tek bir iyi yanı var.Okumam için iyi bir okul olması.

Arkadaşım yok benim.Kimse de sevmez beni zaten.Düşünsenize bir çocuğu annesi ve babası bile sevmiyorken dışarıdaki yabancı insanlar neden sevsin ki?

İşte annem ve babam bile beni sevmemiş.Beni 1 sene önce yeni bir erkek çocukları oldu diye sırf benden kurtulmak için yaşımdan kat ve kat büyük bir adamla evlendirmeye zorlayan annem ve babam bile sevmedi beni...

Evlenmedim tabii ki de kaçtım.Evlenmeme 1 gün kala camdan atlayarak kaçtım.Hatta ve hatta o adamın hala beni aradığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

Kaçtıktan sonraki gün beni evlendirmeye zorladıkları adamı görmüştüm.Beni arıyordu.Yanında bir sürü adam vardı.Ama beni bulamamıştı.Saklandığım yerden 2 gün sonra çıktım.Terk edilmiş bir binaydı.Oradan çıktıktan sonra bir işe girme kararı almıştım.Sonuçta ayaklarımın üstünde durmam gerekiyodu.

16 yaşında ayaklarının üstünde duran kız.Alev...

Şu an 18 yaşındayım.Bu yaşıma kadar çalıştım,çabaladım,okudum ve özel bir okula yerleştim.Ama orada da zorbalar peşimi bırakmadı...

Burslu olarak yerleştiğim okulda 1 senem bitmişti.Yaz tatilini de bitirdikten sonra 12.sınıfa başlıyorum.Bugün yine ve yine zorba insanları göreceğim.Ne mutlu ama!

Size nasıl o özel,muhteşem okula yerleştiğimi anlatayım mı?Sabah işe gidiyordum.Akşam ise işe.Çok çalıştım özel okulda okumak için.Sonra bursluluk sınavına girdim ve o özel KAYALAR Koleji'ni kazandım.Bu 1 yıl boyunca ne annem ne babam ne de akrabalarım beni merak edip sormuştu.

Aslında kısaca ben özel okulda tek burslu öğrenci olarak okuyan,okuldan işe işten okula giden,sınıftakiler hatta ve hatta okuldakiler tarafından zorbalanan o ezik kızım.Sadece Alev'im ben.Kimsesi olmayan ezik Alev...

Çok konuştum değil mi ? Ben böyleyim çok soru sorar.Çok konuşurum.Ama okula gidince sessiz,sakin ve ezik kız olan Alev'im.

Şimdi okula gideceğim ve yine o iğrenç  sözlere ve aşağılanmalara katlanacağım.Bugün Pazartesi.Yeni bir dönemin ve yeni korkuların olduğu bir günün başındayız.

Evden çıkmak için hazırlanıyordum.Bu arada evim çok şirin bir ev. 1+1 olsa bile ben bu küçük evde yaşıyorum.Ama ben bu küçük eve bir umut sığdırdım.Kocaman içinde sadece benim olduğum bir hayat.Adım Alev.Rüyalarımda gördüğüm o hayatı yaşamak için çabalıyorum...

Evden çıkmak için okul üniformalarımı giyindim.Bir gömlek ve bir etekti okul üniformalarımız.Sonra evden çıkmadan önce ayakkabımı ve çantamı alıp dışarıya çıktım.

Yürüyerek 10-15 dakika olan okuluma gidiyorum.Ben yürürken yanımdan geçen lüks,son model arabalarının içinde elinde son model telefonu ile arka koltukta oturan şoförü ile okula giden öğrencileri görüyorum.

Gizemli AşıkWhere stories live. Discover now