tezgah lan bu
jaehyun
Abi nerdesin
Parti bitti sen gelene kadarjeonghan
durun iki dk
giyiniyozjaehyun
Yuh hala giyinmedin mijeonghan
şaka şaka
geldim.
.
.jeonghan ayağıyla kapıyı tekmeleyip içeri girdi sanki ana karaktermiş gibi. jaehyun ve jungkook'a doğru yürüdü
"geldim bebeğim!" dedi bağırarak.
"allahım ne kadar salak" dedi jiwoo seoyeon'a bakarak
seoyeon hiç bir şey demeden jeonghanı izledi. oradaki konuşan wonwoo'yu götüne takmayarak.
"çok beklettim mi?" dedi jeonghan
"yok abi" dedi jungkook
"ee böyle boş boş oturcak mısınız? gel jungkook bir şeyler alalım içmelik" dedi jeonghan, jungkook hemen ayağa kalktı
"sen burda dur" dedi jeonghan, jaehyun'a,
"yerimizi kaptırma, manzaralı, bilirsin" diye ekledi jeonghan ve jaehyun'a göz kırptı."aynen" dedi jaehyun gözlerini devirip ve ikilinin gidişini izledi.
jaehyun yine jiwoo'ya baktı, ne manzara ama. jiwoo'nun wonwoo'yla yanyana durması. bunları düşünürken yanına biri oturdu, eunha.
"nasılsın jaehyun?" dedi eunha.
"ah.. iyi" dedi jaehyun kafasını jiwoo'dan çevirerek.
"ben de iyiyim"
jaehyun kafasını salladı. sen nasılsın sorusunu sormadığını farketmedi bile.
jiwoo bunu görünce minji ve seoyeon'a dönüp ilerlemeye başladı.
"havuzun oraya gidelim mi?"
"olur, hem temiz hava almış oluruz" dedi minji ve beraber havuzun kenarına ilerlediler.
o sırada jeonghan ve jungkook, jaehyun'nun yanına geldiler.
"ooo bölüyoruz galiba" dedi jeonghan gülerek.
"yok, bir şeyi bölmüyorsunuz" dedi jaehyun, jeonghan'nın imasına sinir olmuş bir şekilde.
"biz en iyisi sizi havuzun orda bekleyelim, değil mi jungkook?"
dedi jeonghan jungkook'un kolunu çekiştirerek."ben de gitsem iyi olur, sana iyi eğlenceler" dedi jaehyun eunha'nın yanından ayrılırken. eunha'yı yalnız bırakmıştı, eunha iç çekip kalktı.
"daha dursaydın jaehyun"
"kes sesini"
"niye? bakıyorum da çorap değiştirir gibi-"
"sözlerine dikkat et" dedi jaehyun jeonghan'nın yakasını tutarak.
"çek elini üzerimden" dedi jeonghan sinirli bir şekilde. ikisi de birbirine sinirle bakıyordu.
"şey.. kavga etmeseniz mi..? herkes size bakıyor da" dedi jungkook fısıldayarak.
jaehyun ellerini jeonghan'nın yakasından çekti.
"yok bir şey, öyle şakalaşıyorduk canım" dedi jeonghan kolunu jungkook'un omzuna koyarken.
jungkook, jeonghan'nın kulağına fısıldadı.
"jeonghan abi, minji bakıyordu da, rezil etmesek mi kendimizi? yanında hem ablası-"
"aaa tabii" dedi jeonghan jungkook'un omzunu sıkarak.
"ee evet.."
jeonghan'nın yüzünde bi gülümseme belirdi, sanki şeytanca bir şey planlıyormuş gibi.
"noldu abi? neden öyle ba-"
jeonghan, jungkook'un lafını bitirmesine izin vermeden onu havuza itti ve herkesin jungkook'a bakmasına sebep oldu.
jungkook kafasını sudan çıkardı ve jeonghan'a döndü
"JEONGHAN!" dedi öfkeyle havuzdan çıkmak için merdivenine doğru yüzdü.
jeonghan bu duruma sadece güldü.
jungkook havuzdan çıkıp jeonghan'a doğru yürümeye başladı."sen ne yaptığını sanı-"
yine lafı kesildi ama bu sefer jeonghan tarafından değil, yere düştüğü için.
yere amele sümüğü gibi yapıştı.