servis durdu ve öğrenciler inmeye başladı, jeonghan tahta kılıcını koltuklardan birine koydu. hepsi indikten sonra köfteci yusuf'a girdiler.
içersi çok kalabalıktı, çalışanlar turuncu kıfayetleriyle ortalıkta koşuşturup duruyorlardı.
hocalar, öğrencilerden herkesin 6 kişilik masalara oturmalarını istedi. kızlar cam kenarı bir masaya oturmaya gittiler.
her yer şimdiden dolmuştu, sadece kızların oturduğu masa boştu, şansa bak.
bunu gören jungkook hemen koşmaya başladı, arkasından jaehyun ve jeonghan da geldi. minji çoktan oturmuştu.
minji'nin yanına oturmayı planlıyordu, ama tam o sırada seoyeon, jungkook'un oturacağı sandalyeyi çekti.
jungkook hızını alamayıp seoyeon'u hafifçe ittirdi, aradan sıvışmaya çalıştı ama bu seoyeon'nun yere ŞLAKS diye düşmesine neden oldu.
seoyeon yere yapıştı ve tam o sırada etrafta gezen çalışanlardan biri seoyeon'u görmeyip ona takıldı, ve elindeki köfte tabağı havaya fırladı.
adam da yere ŞLAKS diye düştü. köftelerden biri jeonghan'nın kafasına geldi.jeonghan'nın gözlerinden ateş fışkırıyordu, jungkook'a, onu öldürecekmiş gibi baktı.
"jungkook." dedi jeonghan ve hemen seoyeon'nu kaldırmak için eğildi.
"iyi misin..?" dedi jeonghan, seoyeon'nun kolunu tuttu.
"iyi-"
"ÇOK ÖZÜR DİLERİM SEOYEON ABLA YANLIŞLIKLA OLDU" diye bağırmaya başladı jungkook, o da yardım etmek için eğildi, ama ona ihtiyaç yoktu sanki, jeonghan tek başında halletmişti.
"abla, bi şeyin var mı??" dedi minji endişeyle, ablasının yanına gitti, bu sırada jiwoo önünde durmuş jaehyun'nun arkasından geçerek o da arkadaşının yanına gitti.
"bir yerin acıyor mu?" dedi jiwoo seoyeon'nun boştaki kolunu okşayarak, diğer kolunu hala jeonghan tutuyordu.
"iyiyim, iyiyim, sağolun" dedi seoyeon gülümseyerek.
jeonghan hala seoyeon'nun kolunu tutuyordu, öyle dalmıştı ki tuttuğunu farketmiyordu.
jungkook, jeonghan'a kaş göz yapmaya başladı, jeonghan bunu görünce hemen onun kolunu bıraktı.
jungkook yere düşen çalışana baktı.
"abi.. iyi misin..?" dedi jungkook.
adam hemen ayağa kalkıp,
"200 köfte!" diye bağırarak gitti."ee.. oturalım mı o zaman?" dedi jeonghan.
"evet" dedi jungkook ve herkes oturdu, seoyeon'nun karşısında jeonghan, jiwoo'nun karşısında jaehyun, minji'nin karşısında ise jungkook vardı.