çiğ köfteci

10 2 41
                                    

öğlen molası çabucak gelmişti bile, kızlar okulun kantininin yemeklerini sevmedikleri için dışarıda çiğ köfte yemeye gittiler.

bu sırada jeonghan, jaehyun ve jungkook enayi oldukları için kantin sırasındalardı.

"abi yarım saattir bekliyoruz, gidelim, zil çalacak şimdi" dedi jaehyun.

"hayır önümüzde az kişi kaldı, bu saatten sonra bu sıradan ayrılmam" dedi jeonghan.

"almak için beklediğimiz yemek güzel olsa tamam diyeceğim ama çiğ sucuk yiyoruz" dedi jaehyun sinirle.

"gayet güzel oluyor çiğ falan değil jaehyun" dedi jeonghan, jaehyun'nun yüzüne bile bakmadan.

bu sırada jungkook etrafa bakınıyordu, ve minji, jiwoo, seoyeon'u okulun kapısına doğru giderken gördü. büyük bir ihtimal dışarıda yiyeceklerdi.

"dışarıda yiyelim mi?" dedi jungkook gözlerini kızlardan ayırmadan.

"ya jungkook sen sağır mısın? konuşuyoruz burda deminden beri ben bu sıradan çıkmam o kadar bekledik diye" dedi jeonghan.

"minjiler dışarıya çıkıyor sanki" dedi jungkook.

jaehyun ve jeonghan aynı anda kafalarını çevirip kızlara baktılar.

jeonghan, jungkook'a tekrardan baktı.

"gidelim madem zaten siz beğenmiyorsunuz söyleyeceksiniz, çekemem sizi" dedi jeonghan yalan atarak.

"Allahım şükürler olsun" dedi jaehyun, jeonghan ve jungkook'u kolundan tuttu ve sıradan ayrıldılar.

kızları takip etmeye başladılar ama belli olmasın diye mesafeyi uzak tuttular.

bir süre sonra kızlar bir çiğ köfteci'ye girdi.

"ya biz çiğ sucuk yememek için çıktık sıradan, girdikleri yere bak, yine çiğ bir şey" dedi jaehyun.

"lan oğlum sen mal mısın? çiğ köfte yedin mi hiç?" dedi jeonghan.

"yedim herhalde, hatta geçen yemedik mi? köfteci yusuftan?" dedi jaehyun tereddüt ederek.

"jaehyun.. yürü Allah aşkına" dedi jeonghan.

içeri girdiler ve içerisi çok küçük ve sıkışıktı, kızlar bir masaya oturmuşlardı bile. onların girdiğini görünce onlara baktılar, çocuklar onları başlarıyla selamladılar.

önlerinde küçük bir kız vardı siparişini oradaki abiye söylüyordu.

"abi 2 tane ultra mega dürüm" dedi küçük kız.

"çüş" dedi jungkook sessizce,
"2 tane ultra mega dürüm ne la"

çiğ köfteci abinin siparişi yapması biraz uzun sürdü, kızlar çiğ köftelerinin yarısını yemişlerdi bile.

"abi biraz hızlı olur musun?" dedi jeonghan.

çiğ köfteci abi ona ters bi bakış attı.

sonunda sıra onlara geldi.

"abi üç tane ultra mega XXL dürüm" dedi jungkook.

"hayır, abi sen iki tanesini normal yap" dedi jeonghan.

"öyle bir seçenek yok zaten" dedi çiğ köfteci abi.

"o kızınkinden işte" dedi jungkook.

"tamam" dedi çiğ köfteci abi, "o zaman bir ultra mega dürüm ve 2 tane normal dürüm, değil mi?"

"evet ultra mega XXL" dedi jungkook.

bu sırada kızlar kendi aralarında sessizce gülüyordu.

çiğ köftelerini aldıktan sonra diğer masaya doğru gittiler. jaehyun ve jeonghan oturdu ama jungkook haka ayaktaydı.

"oğlum otursana" dedi jaehyun.

ama jungkook masayı çekmeye başladı ve kızların masasıyla birleştirdi.

"ayrı oturmayalım" dedi jungkook.

jeonghan ve jaehyun da sandalyelerini çekmek zorunda kaldı.

herkes sessizce çiğ köftelerini yemeye başladı.

"nar ek-" dedi jiwoo ama jaehyun onun lafını bitirmesine izin vermeden nar ekşisini hemen ona uzattı.

"teşekkür ederim" dedi jiwoo.

bu sırada jungkook ve jeonghan kendi aralarında konuşuyordu.

"lan bu niye bu kadar acı" dedi jungkook sessizce.

"ayı kadar dürüm aldın jungkook, bi zahmet acı olsun" dedi jeonghan.

"abi gebericem çok acı ayranım da bitti" dedi jungkook dilini dışarı çıkartarak.

"fil misin" dedi jeonghan.

"götümden her an duman çıkabilir şu an, abi azcık ayranından içem mi?" dedi jungkook haka dili dışarıdaydı.

"hayır, kapa o ağzını, erkek adamlar acı yemeklere tepki göstermez" dedi jeonghan.

jungkook, jaehyun'a baktı, jiwoo'yu izlemekten ne dürüme ne de ayrana dokunmuştu.

"jaehyun ayra-" dedi jungkook ama jeonghan onun koluna dirsek attı.

"off" dedi jungkook, jeonghan'nın vurduğu yeri tutarken.

"minji ayranın bitti mi?" dedi jungkook. jeonghan eliyle anlına vurdu.

"dibinde çok az kaldı" dedi minji.

"içebilir miyim?" diye sordu jungkook, jeonghan'ı görmezden gelip.

minji bir süre duraksadı sonra başıyla onayladı ve ayranını ona uzattı.

"jungkook sana inanamıyorum" dedi jeonghan fısıldayarak.

bir süre sonra jaehyun dışında herkes yemeyi bitirmişti.

"oğlum hızlı yesene" dedi jeonghan.

"tamam" dedi jaehyun.

herkes jaehyun'u bekliyordu, jeonghan ayağa kalktı.

"ben hesabı ödeyim" dedi jeonghan.

"abi toplam hepsi ne kadar? kızlarla beraber" dedi jeonghan havalı havalı.

"kızlar önceden ödedi" dedi çiğ köfteci abi.

"haa, peki..." dedi jeonghan.

"o zaman bir normal dürüm ayran ne kadar? dedi jeonghan.















mjwsyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin