Intro
Chaos
Na początku był Chaos
Czym jest ciężko stwierdzić
Wszystkim albo niczym
To po prostu Chaos, jeden wielki nieporządek
Jedno jest pewne:
Coś musi z niego powstać, a od Ciebie zależy co powstanie
Czym będzie dobro, a czym będzie zło, a czym będzie smutek
Wszystko zależy od Ciebie
Ale nie bój się zmiany zdania
Każdemu w pewnym momencie zmienia się obraz rzeczywistości
Pewnie w to teraz nie wierzysz, ale zobaczysz to na własne oczy
I tu rodzi się pytanie:
Czy Chaos jest wieczny, czy może się w ogólе kiedyś skończyć?
Albo nawet narodzony z niego świat się gubi i pląta
Czy Chaos jеst wieczny?
Przekonajmy sięProlog
Pov. FUKAJ
Od kilku godzin jedyne co robłem to siedziałem w domu na kanapie i popijanie owocowej herbaty. W tle na telewizorze leciał "Kapitan Bomba", a do mojej głowy wróciło wspomnienie sprzed kilku tygodni.
Siedziałem wtedy z kolegą w knajpie i wyznałem mu, że zaczynam myśleć na poważnie o rapie i chciałbym spróbować swoich sił w nim. Jego reakcja nie była dla mnie zdziwieniem. Zasugerował mi, żebym pierdolnął się w głowę i odrzucił ten pomysł. Nie miałem zamiaru się poddać, muzyka była jedną z niewielu rzeczy, które działały na mnie jak lekarstwo i sprawiały mi aż taką przyjemność. Po paru dniach, gdy doszło do niego, że nie mam zamiaru osiąść na laurach, nieustannie mnie wspierał i pomagał w osiągnięciu założonego przeze mnie celu.
Na to wspomnienie na moje usta wpłynął delikatny uśmiech, jednak nie gościł on długo, gdyż usłyszałem dźwięk powiadomienia, dochodzący z mojego telefonu.
Oliwia:
Mata ma stream'a i ocenia piosenki, obczaj sobie toJa:
DziękiWszedłem na YouTube i w wyszukiwarkę wpisałem pseudonim rapera, kliknąłem w miniaturkę i zacząłem oglądanie live'a. Zauważyłem, że Michał zbiera pieniądze na walkę z COVIDEM-19, więc niewiele myśląc wysłałem donate'a o wartości 20 złotych z podpisem "Dobra, Fukaj-Owoce".
Był to jeden z moich pierwszych numerów, dlatego nie liczyłem na nic wielkiego, ale uznałem że tylko głupi nie wykorzystałby sytuacji, gdy jeden z topowych polskich artystów może odsłuchać twój utwór i przedstawić go wiekszej publiczności, jaką jest rzesza jego wiernych fanów.
Matczak zauważając mój dopisek wyszukał utwór i już po chwili do moich uszu dochodziły pierwsze dźwięki mojej piosenki.
"Szukam we wszystkim drugiego dna, szczególnie w butelkach wraz z końcem dnia "
- Kurwa, to jest dobre w chuj- odezwał się Michał, na co moje serce mocniej zabiło.
To była moja szansa i wiedziałem, że nie mogę tego spierdolić.
CZYTASZ
The Songs I Wrote For You / FUKAJ
Fanfiction"𝑵𝒂 𝒑𝒐𝒄𝒛𝒂𝒕𝒌𝒖 𝒃𝒚𝒍 𝒄𝒉𝒂𝒐𝒔" - Jest Ci wygodnie koło mnie? Jeśli chcesz to mogę dać Ci drugą pościel, byś miała swoją własną - oznajmił, jednak odpowiedziała mu cisza. Wolałam zostawić go w przeświadczeniu, że zasnełam. Jeszcze przez ki...