ភាគ3:

108 12 0
                                    

Michael:យើងធ្វើត្រូវហើយមែនទេដែលលះបង់ឯងឲ្យអោយគេ?ធ្វើត្រូវហើយមែនទេដែលឲ្យឯងបាននៅជាមួយមនុស្សដែលឯងស្រលាញ់(អង្គុយផឹកស្រាម្នាក់ឯងជាមួយការឈឺចាប់)

Topten: Michael?មកធ្វើអីម្នាក់ឯងនិង(មើលពីចម្ងាយឆ្ងល់ក៏ដើរមកជិត)ព្រះជួយក្លិនស្រាជះខ្លាំងដល់ថ្នាក់ហ្នឹងផងមែនទេ?នេះងូតមែនទេនៀគ!

Michael:អ្នកណាAshinមែនទេ?ឯងមករកយើងវិញហើយមែនទេ?

Topten:michaelលោកកាន់តែផ្ដេសផ្ដាស់ហើយ ឆាប់ក្រោកមកខ្ញុំជូនទៅផ្ទះ!ផឹកតាមផ្លូវបែបនេះបើមានក្មេងពាលមកមុខឌឺដូចលោកត្រូវវាវៃច្បាស់ណាស់!

Michael:.....(ស្រវឹងទន់ខ្លួនមិនស្គាល់ថានេះជាអ្នកណាទេក៏ឡើងឡានទៅជាមួយគេទៅ ហើយអ្នកនាំគេទៅនោះមិនស្គាល់ផ្ទះគេទៀតមានតែនាំទៅផ្ទះខ្លួនឯង)

------

Michael:កន្លែងណានិង(ក្រោកឡើងក៏ឈឺក្បាលតែម្ដង)

Topten:ក្រោកហើយក៏ផឹកទឹកក្រូចឆ្មានេះទៅឲ្យស្វាង!

Michael:ខ្ញុំមកទីនេះដោយរបៀបណា?

Topten:ខ្ញុំឃើញស្រវឹងតាមចិញ្ចើមផ្លូវអាណិតពេកក៏យកមកទៅណាមួយក៏មិនស្គាល់ផ្ទះលោកផង.

Michael:អរគុណ!(ឆ្លើយយ៉ាងគំរោះគំរើយ)

Topten:ថ្ងៃនេះទៅមន្ទីរពេទ្យដែរទេ?

Michael:ប្រហែលជាអត់ទេតែខ្ញុំមានអ្នកជំងឺណាត់ទុក2នាក់លោកក៏ជួយមើលផងទៅ(ថាហើយក៏ចាកចេញ)

Topten:មនុស្សនេះពិតជាអន់ចរិកមែនខំជួយហើយនិយាយល្អជាមួយផងក៏មិនបានយល់ថាជាអ្នកធ្វើការកន្លែងតែមួយទេខំអីទុកឲ្យគេវៃឲ្យបែកមុខខ្ទេចមិនខានទេ!(សម្លឹងអ្នកចាកចេញទៅ)

------
Lee:បងមិនទៅធ្វើការទេហ៎?

Pop:បងនៅមើលថែអូនព្រោះយប់មិញនេះ.....

Lee:ឈប់ភ្លាមហាមនិយាយ!(យកដៃខ្ទប់មាត់pop)

Pop:អៀនធ្វើអីមិនមែនលើកដំបូងឯណា...

Lee:គឺ...គឺអូននៅតែអៀន...(ជាលើកដំបូងរបស់ខ្លួនពិតមែន)

Pop:...(មិនមាត់ក្រោកចេញទៅបន្ទប់ធ្វើការបាត់)

-មកដល់បន្ទប់ធ្វើការpopក៏គិតដល់2អាទិត្យមុន

Pop:ឃើញleeឬនៅ?

Stupid love (ចប់)Where stories live. Discover now