Pop:អូនធ្វើម្ហូបអីឆ្ងុយដល់ហើយ(អោបleeពីក្រោយ)
Lee:គឺម្ហូបដែលបងចូលចិត្តនិងណា ថ្ងៃមុនអូនសួរចុងភៅនៅផ្ទះគាត់ប្រាប់មកចឹង...
Pop:ចឹងបងទៅងូតទឹកសិននិងបានមកញ៉ាំបាយ
Lee:បាទ...
Pop:សឺត....(ថើបថ្ពាល់leeហើយក៏ចូលទៅងូតទឹក)
------
Pop:បងងូតរួចហើយអូនឆាប់មកងូតមកនិងឆាប់បានញ៉ាំបាយ(ស្រែកពីក្នុងបន្ទប់ទឹក)Lee:បាទដឹងហើយ...(រៀបចំអាហារអីរួចរាល់អស់ហើយក៏ទៅងូតទឹកតែពេលចូលទៅដល់...)ហ្អើយ...(ត្រូវធ្លាក់ចូលក្នុងអាងទឹកដោយមិនដឹងខ្លួនតែមានpopនៅពីក្រោម)
Pop:បងមិនចង់ងូតទឹកម្នាក់ឯងទេ....
Lee:បងកុហកអូនទៀតហើយ!!
Pop:គឺបើបងនិយាយត្រង់អូនប្រហែលជាមិនងូតជាមួយបងទេ
Lee:បានឈប់និយាយទៅ!!!
Pop:ហេតុអីត្រូវឈប់និយាយ?
Lee:បងមាន1លានលេសឯណោះអូននិយាយយ៉ាងណាក៏មិនឈ្នះដែរចឹងបងឈប់និយាយទៅ! លែងអូន អូនត្រូវការដោះខោអាវចេញងូតទាំងបែបនេះមិនបានទេ!!!(ទាញដៃpopដែលអោបខ្លួនចេញ)
Pop:ចាំបងជួយចុះណា....(គេក៏ងើបឡើងជួយដោះអាវឲ្យប្រពន្ធដោះបែបមិនធម្មតា ស្ទាបអង្អែលកាយមួយនិងបណ្ដើរថើបកបណ្ដើរ)
Lee:អឺស...(ថ្ងួចថ្ងូរដោយភាពស្រើបស្រាល)
Pop:កុំបារម្ភអីម្ដងនេះបងនិងថ្នមអូន....(ខ្សឹបក្បែរត្រចៀកlee)
Lee:បែបណាក៏បាន...(ខ្សឹបវិញដូចគ្នាធ្វើឱ្យអ្នកខាងនោះកាន់តែពុះកញ្ជ្រោល)
Pop:សឺត....អឺស....(ផ្អឹបចង្កេះleeអុកនិងខ្លួនងើយក្បាលឡើងលើ)
Lee:ហ្អា...ហឺក...អឺស...(ព្យាយាមទប់លំនឹង)
Pop:សឺត...សឺត...ហ៊ឹម....បងស្រលាញ់អូន...ស្រលាញ់មិនចង់ឲ្យអ្នកផ្សេងមកប៉ះពាល់អូនក្រៅពីបង...(ថើបគ្រប់កន្លែងទាំងអស់ហើយក៏រុញleeចូលទៅក្នុងអាងទឹក)
Lee:អូនប្រាកដជាដឹងច្បាស់....(ដឹងច្បាស់ថាគេស្រលាញ់ម្ចាស់រូបរាងកាយនេះណាស់គេគ្មានថ្ងៃស្រលាញ់ខ្លួននោះទេ)
Pop:កុំទៅណាចោលបងឲ្យសោះណា....(ថើបករហូតដល់ទ្រូង)
Lee:ហ្អា....(ស្រែកចាចពេលដែលគេសម្រុកជាថ្មី)
Pop:អូនឈឺមែនទេ?
Lee:មិនអីទេ...ហ្អា.. អឺសៗ(រលាស់ខ្លួនតាមការសម្រុករបស់គេ)
-បន្ទាប់ពីធ្វើរឿងនោះជាមួយគ្នាហើយក៏គេងអោបគ្នាលើគ្រែមើលថ្ងៃលិច
Lee:បើថ្ងៃមួយលែងមានអូនបងនិងធ្វើយ៉ាងណា?
Pop:គ្មានថ្ងៃនោះ នោះទេ!
Lee:បងធ្លាប់ប្រាប់អូនថាបើទោះបីជាមានអ្នករូបរាងដូចអូនលះបង់គ្រប់យ៉ាងដើម្បីបងប៉ុណ្ណាក៏បងមិនស្រលាញ់ដែរតើបងនៅតែគិតបែបនិងរហូតមែនទេ?
Pop:បងមិនប្រាកដចិត្តទៀតទេ
Lee:ចឹងបងនិងជ្រើសយកគេបំភ្លេចអូនចោលមែនទេ???
Pop:បងមិនទាន់អាចនិយាយបានទេចាំពេលនោះមកដល់បងនិងប្រាប់ចម្លើយច្បាស់លាស់មួយដល់អូន
Lee:ប្រាប់ឥឡូវមិនបានទេឬ??
Pop:មិនបានទេ(យកម្រាមដៃចុចចុងច្រមុះរបស់leeតិចៗ)
Lee:ក៏បានៗ..
Pop:ទៅលេងសមុទ្រដែរទេ?
Lee:មិនទៅទេ អូនមិនចង់ចេញក្រៅ(បដិសេធភ្លាមៗព្រោះថាគេខ្លាចទឹក គេចាប់ផ្ដើមខ្លាចទឹកចាប់ពីថ្ងៃដែលជួយpopមកម្ល៉េះថ្ងៃនោះគេស្ទើរតែលង់ទៅក្នុងទឹកខ្លួនឯង តែសំណាងហើយដែលព្យាយាមរហូតដល់លើគោក)
Pop:អូនកើតអី ហេតុអីទឹកមុខស្លេកស្លាំងដល់ម្ល៉ឹង???
Lee:អត់កើតអីទេ...
Pop:ចឹងទៅលេងទៅណាចាត់ទុកថាកំដរបង
Lee:ហ៊ឹម...អូខេ...(ព្យាយាមប្រមូលភាពក្លាហានរបស់ខ្លួន)
Pop:តោះចឹង...(ទៅដល់មាត់សមុទ្រpopក៏ដើរទៅលេងទឹកសមុទ្រដើររហូតចូលទៅជ្រៅ)leeជួយ....
Lee:ហ្អើយ...ចាំអូនសិនណាបងកុំកើតអីណា(ភាពក្លាហានក៏មានពេញខ្លួនទាំងដែលខ្លួនខ្លាចទឹកសោះ)
Pop:ចាញ់បោកបងទៀតហើយ....(លើកចាប់បីleeនៅក្នុងទឹក)បារម្ភបងខ្លាំងដល់ម្ល៉ឹងផងមែនទេ?
Lee:ដាក់អូនចុះ!(និយាយដោយទឹកមុខស្មើរព្រោះខំបារម្ភពីគេតែគេបែរជាមកលលេងទៅវិញ)
Pop:ខឹងបងហ៎?បងគ្រាន់តែចង់ដឹងថាអូនឈរមើលបងលង់ទឹកនិងមុខទេព្រោះមួយរយៈនេះអូនប្រងើយដាក់បងខ្លាំងណាស់ចាប់តាំងពីមានមិត្តនិងថ្ងៃដែលអូនយំខ្លាំងនោះអូនកាន់តែធ្វើហីៗ អូនខ្លាចទឹកតែអូននៅតែមកជួយបងចឹងបងក៏សំខាន់សម្រាប់អូនហើយបែបនេះ....
Lee:ម៉េចក៏បងដឹងថាអូនខ្លាចទឹក?បើអូនមិនដែរប្រាប់បងផងនិង!
YOU ARE READING
Stupid love (ចប់)
Hành độngខ្ញុំដឹងថាក្ដីស្រលាញ់ខ្ញុំចំពោះគាត់គ្រាន់តែជារឿងឆោតល្ងង់ ហើយខ្ញុំកាន់តែដឹងទៀតថា គាត់និងគ្មានថ្ងៃងាកមកសម្លឹងមើលខ្ញុំទេ ខ្ញុំល្ងង់ណាស់មែនទេដែលសុខចិត្តស្រលាញ់គេម្នាក់ឯងមករាប់ឆ្នាំ រហូតដល់ពេលនេះគាត់មានមនុស្សជាទីស្រឡាញ់ទៅហើយ គាត់និងគេសមគ្នាណាស់ ខុសពីខ្ញុ...