𝗂𝗅𝗃𝖺 𝖽𝗋𝖺𝗀𝗈𝗇𝗎𝗏

53 1 0
                                    

warnings ⊹₊ black female reader, lowercase intended, font intended exhibitionist, dirty talk, dominant kink, masterbation, orgasms, overstim, crying, public degradation, pet names, praise, semi rough. minors dont interact. 𐙚

𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌, 𝗇𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝗇𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝗁𝖺𝗍𝖾𝗌 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗋𝖺𝗀𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗆𝗌𝖾𝗅𝖿. 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖺𝗇 𝗁𝗎𝗆𝗂𝗅𝗂𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗈𝗌𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝗍𝖻 𝗊𝗎𝖺𝗅𝗂𝖿𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖺𝗍𝖼𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗎𝗋𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖼𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖺𝗐 𝗋𝗈𝗌𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗊𝗎𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗇𝗈𝗇𝖾𝗑𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇𝗍.

  𝗍𝗁𝖾 𝗈𝖼𝖼𝖺𝗌𝗂𝗈𝗇 𝖥𝖺𝖼𝖾𝖳𝗂𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖼𝗁𝗂𝗆𝖾𝗌 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗋𝗂𝗇𝗀𝗍𝗈𝗇𝖾 𝗅𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝖺𝖿𝖾 𝖺𝗍 𝗏𝖺𝗋𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗁𝗈𝗍𝖾𝗅𝗌 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖽𝗂𝗌𝗌𝗂𝗉𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝖺𝖽𝗇𝖾𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗇𝗌𝖾𝗍𝗍𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗈𝖿 𝗋𝖾𝗀𝗋𝖾𝗍.  

𝗍𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗂𝗅𝗃𝖺 𝗂𝗇 𝖿𝖺𝖼𝗍 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗁𝗂𝗀𝗁 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖿𝗈𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝖨𝗅𝗃𝖺. 𝖿𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗅𝗈𝗌𝗍 𝗉𝗎𝗉𝗉𝗒, 𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗁𝖺𝗆𝖾𝗅𝖾𝗌𝗌𝗅𝗒 𝗁𝗂𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗆𝗂𝗇𝗂 𝗌𝗄𝗂𝗋𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝖼𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇 𝖺𝖼𝗍𝗂𝗏𝗂𝗍𝗂𝖾𝗌 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽. 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝖼𝗈𝗋𝗋𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗋𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝖻𝗎𝗍 𝗇𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗅𝗈𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗂𝖺𝗋 𝗌𝗉𝖺𝗋𝗄.  

𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖺𝗉𝗉𝖾𝗍𝗂𝗍𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗂𝗇𝗍𝗂𝗆𝖺𝖼𝗒 𝗂𝗌 𝗎𝗇𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝖺𝖻𝗅𝗒 𝗌𝗂𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗂𝗍 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗍𝗈𝗆𝖺𝖼𝗁 𝗌𝗍𝗂𝖿𝗅𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗅𝗂𝗇𝗄 𝗈𝖿 𝗌𝗂𝗅𝗏𝖾𝗋𝗐𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌𝗐𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝗌𝗍𝖾𝖺𝗄𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾, 𝖺 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗀𝗂𝖿𝗍 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗂𝗅𝗃𝖺 𝗂𝗌 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝖺𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗋𝖺𝗐.

𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖺𝗐𝖺𝗋𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗀𝖺𝗓𝖾 𝗆𝖾𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗅𝗎𝖾 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗋𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗋𝖻𝗌 𝗂𝗇 𝗌𝗒𝗇𝖼 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗉𝗂𝗇𝗄 𝗅𝗂𝗉𝗌 𝗌𝗂𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗀𝖺𝗋𝖾𝖽 𝗋𝗂𝗆 𝗈𝖿 𝖺 𝗀𝗅𝖺𝗌𝗌.  

𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍𝖾𝗇𝖾𝗋Where stories live. Discover now